Jump to content


Photo

Klok ipv kanaalweergave


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 ivos83

  • Senior Member
  • 146 posts

+1
Neutral

Posted 7 March 2019 - 23:52

Dag mede forummers,

 

zojuist een Zgemma H.2H geïnstalleerd en voorzien de van de laatste OpenPli image. Nu valt me op dat als ik van kanaal switch het display even het kanaalnummer laat zien en na korte tijd op de klok weergave springt.

Is dat te veranderen zodat het display op de kanaalweergave blijft staan?

 

Ben benieuwd...



Re: Klok ipv kanaalweergave #2 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 8 March 2019 - 17:52

Dag mede forummers,

 

zojuist een Zgemma H.2H geïnstalleerd en voorzien de van de laatste OpenPli image. Nu valt me op dat als ik van kanaal switch het display even het kanaalnummer laat zien en na korte tijd op de klok weergave springt.

Is dat te veranderen zodat het display op de kanaalweergave blijft staan?

 

Ben benieuwd...

Ik heb zelf een h2h en dat is niet te veranderen, ik vind het juist handig, dat de klok er na enkele seconden opstaat, om nu de hele avond naar 0001 of 0003  te moeten kijken, nu heb ik gelijk de tijd bij de hand. Het is een keuze natuurlijk met een 4 digit display heb je niet veel keus


Edited by Sagitarius, 8 March 2019 - 17:53.

73's

PE1AQZ


Re: Klok ipv kanaalweergave #3 ivos83

  • Senior Member
  • 146 posts

+1
Neutral

Posted 8 March 2019 - 19:06

 

Dag mede forummers,

 

zojuist een Zgemma H.2H geïnstalleerd en voorzien de van de laatste OpenPli image. Nu valt me op dat als ik van kanaal switch het display even het kanaalnummer laat zien en na korte tijd op de klok weergave springt.

Is dat te veranderen zodat het display op de kanaalweergave blijft staan?

 

Ben benieuwd...

Ik heb zelf een h2h en dat is niet te veranderen, ik vind het juist handig, dat de klok er na enkele seconden opstaat, om nu de hele avond naar 0001 of 0003  te moeten kijken, nu heb ik gelijk de tijd bij de hand. Het is een keuze natuurlijk met een 4 digit display heb je niet veel keus

 

 

Oké bedankt, ik dacht dat dit misschien nog ergens aan te passen was (xml / skin las ik wat zaken over). Degene voor wie hij wordt wil het graag zo hebben.



Re: Klok ipv kanaalweergave #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,553 posts

+1,737
Excellent

Posted 8 March 2019 - 19:49

Het zal vast wel aan te passen zijn, maar dan zul je er in moeten duiken.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users