Jump to content

Photo

Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ?

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 birdybird

• Member
  • 18 posts

0
Neutral

Posted 25 April 2019 - 10:38

Ik ben de meerdaagse epg kwijt. Gebruik rehtec
Alleen voor de Engelse zenders maar hoe krijg ik de Nederlandse meerdaagse epg weer terug ?
De backup had ik ook weggegooid omdat er dubbele inzaten van rehtec.

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #2 Frenske

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 21,212 posts

+167
Excellent

Posted 25 April 2019 - 10:55

Bedoel jij de grafische multiEPG?
Eventueel kan je de toets EPG of Info met hotkey toekennen aan de gewenste epg.
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Een Dreambox DM 800-SE Verder nog een een VU+ duo met 500Gb harddisk + een VU+ Uno. + ook nog een Xtrend ET4000 en een Vu+ Zero erbij. Inmiddels heb ik ook nog een VU+ Duo2 erbij, een Vu+ Solo 4K, een Formuler F4, Xtrend ET10000, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en nog het e.e.a.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #3 jeanclaude

• Senior Member
  • 750 posts

+24
Neutral

Posted 25 April 2019 - 11:57

staan je bronnen wel goed ? En je hebt toch de 2 plugins geinstalleerd ?

kijk in applicaties > epg download > blauw en selekteer de juiste bronnen. Opslaan en met geel dan een manuele download beginnen.

in de setup ook aanduiden dat dit dagelijks dient te gebeuren.

DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #4 birdybird

• Member
  • 18 posts

0
Neutral

Posted 25 April 2019 - 13:28

Ik heb alleen now en next epg. Niet de rest.
Ik wil de rehtec epg niet maar die van canaal digitaal.wanneer komt die binnen ?

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #5 WanWizard

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 46,428 posts

+751
Excellent

Posted 25 April 2019 - 13:29

Ik wil de rehtec epg niet maar die van canaal digitaal.wanneer komt die binnen ?

Automatisch zodra je (even) op een zender staat, en indien je EIT EPG in de settings hebt aan staan.

Currently in use: VU+Duo 4K (2xFBC S2), Amiko Viper T2C (T2), SAB Alpha Triple HD (S2+T2), Zgemma H3.T2C (T/C), Zgemma H6 (fallback), VU+Zero (fallback)

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.

note: I do not provide support via PM !

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #6 birdybird

• Member
  • 18 posts

0
Neutral

Posted 25 April 2019 - 13:30

Waar zitten die settings ?

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #7 WanWizard

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 46,428 posts

+751
Excellent

Posted 25 April 2019 - 13:41

Menu - Setup - System - GUI Settings - EPG settings - Enable EIT EPG op Ja.

Het is overigens de standaard waarde, dus als je er nooit aangezeten hebt zou die gewoon op Ja moeten staan.

Check ook even of de datum van je box wel goed staat, anders krijg je natuurlijk ook geen EPG te zien.

Currently in use: VU+Duo 4K (2xFBC S2), Amiko Viper T2C (T2), SAB Alpha Triple HD (S2+T2), Zgemma H3.T2C (T/C), Zgemma H6 (fallback), VU+Zero (fallback)

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.

note: I do not provide support via PM !

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #8 Tech

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 10,657 posts

+248
Excellent

Posted 25 April 2019 - 13:45

Ik heb alleen now en next epg. Niet de rest.

Even de EPG toets wat langer vasthouden en dan kiezen voor de uitgebreide EPG.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

Re: Dm8000 openpli7 epgrefresh gedaan. Hoe krijg ik epg weer terug ? #9 40H3X

• PLi® Contributor
  • 3,044 posts

+108
Excellent

Posted 25 April 2019 - 18:08

...ter aanvulling als je een plugin wilt gebruiken, zijn er 2 opties en ze staan beide in de wiki

https://wiki.openpli..._Wiki:EPGImport

https://wiki.openpli...Wiki:EPGRefresh

Hardware: Vu+ Uno 4k SE - Samsung HM500JI 500GB 2.5 inch - Edision OS mio 4K - Spycat Mini Plus - Vu+ Zero - Vu+ Duo - WD 1TB - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - NAS 4TB RAID 1
Software : OpenPLi - OScam - Settings van Hans  -  Autotimer  -  EPGImport

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users