Jump to content


Photo

Mute icoontje voledig uitzetten.


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 30 April 2019 - 20:49

Kan is er een mogelijkheid de irritante mute icoon voledig uit te zetten zonder interface problemen?

 

(Mischien kan de mute icoon ook naar de tijdbalk of zender OSD?, dan staat het ook niet constant op het scherm)

 

Daarnaast graag een optie om de NPO en omroep logo uit te zetten :)


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #2 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 30 April 2019 - 20:55

Doe jij dan constant muten.... ikke niet...: de exit knop al geprobeerd als je hem ziet???
Voor dat NPO logo mag je ff de NPO bellen dat kan er niet uit... komt eenmaal met het beeld mee... of je gebruikt die plugin die er een zwarte balk over legt... nog meer beeld bedekt!


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #3 HPPli

  • Senior Member
  • 1,882 posts

+36
Good

Posted 30 April 2019 - 21:06

Kan is er een mogelijkheid de irritante mute icoon voledig uit te zetten zonder interface problemen?

 

(Mischien kan de mute icoon ook naar de tijdbalk of zender OSD?, dan staat het ook niet constant op het scherm)

 

Daarnaast graag een optie om de NPO en omroep logo uit te zetten :)

 

Ik zou in de zenderlogo-hoek gewoon een PIP plaatsen, verdwijnt het logo en kun je tevens een ander kanaal bijhouden :rolleyes:



Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #4 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 30 April 2019 - 21:17

En anders het volume gewoon laag zetten, dan zie je hem niet.

 

Overigens moet je je misschien eens langzaam gaan afvragen of wij ons zo langzamerhand niet beginnen te irriteren aan die achterlijke wensen van jou, het icoon vind ik minder irritant dan deze onzinnige vraag die je weer denkt te moeten stellen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #5 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 30 April 2019 - 21:19

Dit is ruim een jaar geleden toch al aangepast op zijn verzoek ??

 

Mute indrukken 2 sec vasthouden en icoontje verdwijnt..


Edited by DeBeek, 30 April 2019 - 21:20.

Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #6 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 30 April 2019 - 21:23


 

Daarnaast graag een optie om de NPO en omroep logo uit te zetten :)

Er zijn verscheidenen die een RoccoMute knop willen, ik zou dus maar oppassen ;)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #7 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 30 April 2019 - 21:24

:D :D


Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #8 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 1 May 2019 - 06:56

Met escape gaat het mute icoon toch weg?

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #9 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 1 May 2019 - 11:35



Daarnaast graag een optie om de NPO en omroep logo uit te zetten :)

Er zijn verscheidenen die een RoccoMute knop willen, ik zou dus maar oppassen ;)
Hahahaha geweldig...

Edited by wortellica, 1 May 2019 - 11:37.


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #10 Alphons65

  • Member
  • 19 posts

0
Neutral

Posted 1 May 2019 - 13:18

Geweldig dat ie het iedere keer weer voor elkaar krijgt om er een paar over de zeik te krijgen. Reageer gewoon niet op zijn vragen of delete zijn account.



Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #11 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 1 May 2019 - 14:16

Geweldig dat ie het iedere keer weer voor elkaar krijgt om er een paar over de zeik te krijgen. Reageer gewoon niet op zijn vragen of delete zijn account.

Mmm afgezien daarvan, ik erger me ook wel eens aan zijn onmogelijke vagen maar Rocco is gehandicapt meen ik gelezen te hebben en kan fysiek niet zoveel, ik geef het je te doen als je in een rolstoel zit en altijd afhankelijk bent van anderen, ik zou gek worden als ik van anderen afhankelijk zou zijn. :blink:  Misschien dat hij daarom voor ons misschien wat onmogelijke dingen vraagt maar om hem daarom af te serveren gaat mij iets te ver.


73's

PE1AQZ


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #12 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 1 May 2019 - 14:37

Dit is ruim een jaar geleden toch al aangepast op zijn verzoek ??

 

Mute indrukken 2 sec vasthouden en icoontje verdwijnt..

 

Werkt in de praktijk heel onhandig, als je mute doet en dat vergeet, en vervolgens weer mute drukt en ingedrukt houd gaat het geluid weer aan.

Ik moet de knop precies lang genoeg ingedrukt houden en richten op het apparaat.

 

De eerdere toegepaste verandering waart het icoon verdween na enkele seconden was beter maar bracht weer andere problemen ter wege.

 

@

littlesat 

 

Exit doet bij movie player Exit movieplayer, bij een live zender gebeurd er niets.Overigens zou ik dat ook een redelijke optie vinden, verwijderen met exit (ingedrukt) houden. Kan dat mogelijk gemaakt worden?

 

@

Sagitarius

 

Ik zit niet in een rolstoel en mankeer lichamelijk NIETS, maar heb wel autisimo, ehh ik bedoel autisme.


Edited by rocco99, 1 May 2019 - 14:42.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #13 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 1 May 2019 - 14:43

@

HPPli

 

Nee dankje, dan staat er nog steeds troep, en bovendien lijd dat nog veel meer af.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #14 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 1 May 2019 - 14:46

Als zou worden ingesteld dat een lange mute altijd alleen het icoon verwijderd en een korte mute het geluid uit of aan zet is dat ook goed.

 

Dan is het kort mute = geluid uit, daarna lang mute om icoon te verwijderen, kort om het geluid weer aan te zetten.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #15 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 1 May 2019 - 15:16

Reken er niet te vast op dat deze wens alléén voor jou uitgevoerd wordt.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #16 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 1 May 2019 - 15:46

Klopt het was lang mute om hem te hiden met muten en dat is er ooit op verzoek van jouw erin gekomen.......

 

En nogmaals waarom??????????????????????????????????????????????????????????????????


Edited by littlesat, 1 May 2019 - 15:47.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #17 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 1 May 2019 - 17:29

Ik kijk programma's zonder geluid omdat is last heb van de voorgrondmuziek in het programma, en de muziek van de reclame. (maar tijdens de reclame heb ik het geluid ALTIJD uit staan)

 

Er werdt destijds ook door een aantal anderen geklaagd (in het Engels) over het mute icoon dat constant bleef staan.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #18 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 1 May 2019 - 17:30

 

Sagitarius@

 

Ik zit niet in een rolstoel en mankeer lichamelijk NIETS, maar heb wel autisimo, ehh ik bedoel autisme.

 

Ok ik dacht toch gelezen te hebben dat je in een wheelshare zat en in een tehuis zat, maar gelukkig zit je met die laatste aandoening hier goed op het pli forum. ;)


Edited by Sagitarius, 1 May 2019 - 17:33.

73's

PE1AQZ


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #19 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 1 May 2019 - 17:53

Dan zal je lang mute moeten doen... een betere oplossing kan ik niet verzinnen

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Mute icoontje voledig uitzetten. #20 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 2 May 2019 - 07:34

Dan zal je lang mute moeten doen... een betere oplossing kan ik niet verzinnen

En gaat er ook niet komen, het moet niet gekker worden!
De gevraagde voorzieningen zijn reeds aanwezig en de gebruiker past zich maar aan en leert er maar mee te leven net als de rest van de wereld doet.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users