Jump to content


Photo

Zgemma H7C PIP


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 8 May 2019 - 07:44

Las in dit topic dat de Zgemma H7C wel PIP zou ondersteunen:

https://forums.openp...-in-openpli-62/

Als ik echter de blauwe knop druk, zie ik geen optie voor PIP

Gebruik de laatste Openpli v7. Geen multiboot

Gebruik de s-tuner niet. Die is uitgeschakeld. Alleen de DVB-C tuners zijn actief

Wat doe ik fout?

Edited by Frenske, 8 May 2019 - 07:52.
Ik heb DVB-C toegevoegd.

VU+ Uno 4K SE [DVB-C]


Re: Zgemma H7C PIP #2 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 8 May 2019 - 08:54

Dat komt omdat als je PIP wilt gebruiken je de SOC mode moet veranderen, de zo genoemde boxmode en dan speelt de driver ook nog een rol. Voor de Mutant is het hier beschreven https://wiki.openpli...eceivers:Mut@nt of het ook voor de Zgemma kan, kan ik je niet vertellen.


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Zgemma H7C PIP #3 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 8 May 2019 - 09:36

Ah, dat is een duw in de goede richting, Zag bij de wiki dat er werd gesproken over:

 

There are currently two box mode options for the HD51.

  • Mode 1 = 2 video encoder for main screen
  • Mode 12 = 2 video encoder for main screen + 1 video encoder for 2nd screen (PiP)

 

Dat is dan voor de HD51. In mijn Zgemma zie ik bij multiboot staan: Mode 1 en Mode12. Staat nu op Mode 1.

Zal deze vanavond eens op Mode 12 zetten. Misschien dat deze simpele handeling het PIP gebeuren oplost

 

Laat het nog weten

Mochten er nog meelezers zijn die hun licht willen laten schijnen?! Schroom niet... :D


VU+ Uno 4K SE [DVB-C]


Re: Zgemma H7C PIP #4 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,229 posts

+691
Excellent

Posted 8 May 2019 - 10:33

Klopt mode 12 heeft PIP maar dat gaat wel ten koste van zenders/streams/mkvs die in i30 p30, i60, p60 of zo uitzenden


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Zgemma H7C PIP #5 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 8 May 2019 - 11:00

Klopt mode 12 heeft PIP maar dat gaat wel ten koste van zenders/streams/mkvs die in i30 p30, i60, p60 of zo uitzenden

Dat is mooie extra info. Streams, mkv gebruik ik niet echt en Ziggo heeft zo te zien max 25P. Ben er wel uit denk ik, Vanavond even testen en dan koppel ik terug


VU+ Uno 4K SE [DVB-C]


Re: Zgemma H7C PIP #6 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 8 May 2019 - 14:51

Dank, up and running.... :D


VU+ Uno 4K SE [DVB-C]



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users