Jump to content


Photo

OpenPLi 7.1 Release Candidate


  • Please log in to reply
205 replies to this topic

Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #21 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 15 May 2019 - 20:47

Niks mis mee. Ik ben ondertussen een box met 7.1-rc aan het flashen, met backup en restore.

 

De file staat er gewoon, en is ook in de browser downloadbaar.

 

En ook op de commandline gaat het prima:

root@alphatriplehd:/media/usb# wget http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-7-release/picons/enigma2-plugin-picons-ziggo.transparent-white-220x132_2.0-201904230630-r0.0_all.ipk
Connecting to downloads.openpli.org (95.154.239.72:80)
enigma2-plugin-picon 100% |*********************************************************************************************************************************************************************************************|  1962k  0:00:00 ETA

root@alphatriplehd:/media/usb$ opkg install enigma2-plugin-picons-ziggo.transparent-white-220x132_2.0-201904230630-r0.0_all.ipk 
Installing enigma2-plugin-picons-ziggo.transparent-white-220x132 (2.0-201904230630) on root
Configuring enigma2-plugin-picons-ziggo.transparent-white-220x132.

root@alphatriplehd:/media/usb$ 

Maar als ik hem via menu / plugins / groen / picons wil installeren, krijg ik ook een foutmelding. Erg bizar. 

 

Nog gekker: als ik opkg hem laat downloaden, en ik vergelijk 'm met het resultaat van een wget, dan zijn ze binair identiek. Schiet mij  maar lek...


Edited by WanWizard, 15 May 2019 - 21:00.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #22 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 15 May 2019 - 20:55

Tja dat zeg ik ;)


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #23 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 15 May 2019 - 21:32

De download van jou gaat ook gewoon prima.

x.x.x.x - - [15/May/2019:17:46:36 +0000] "GET /feeds/openpli-7-release/picons/enigma2-plugin-picons-ziggo.transparent-white-220x132_2.0-201904230630-r0.0_all.ipk HTTP/1.1" 200 2009976 "-" "Wget" "-"

en 2009976 is ook gewoon correct.

 

Ik kan me ook niet zo voorstellen dat 2MB te groot is voor opkg...

 

edit: nee, dat is ook niet zo, 2MB is een kleintje onder de picon ipk's...


Edited by WanWizard, 15 May 2019 - 21:39.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #24 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,272 posts

+691
Excellent

Posted 15 May 2019 - 22:57

Er zal zeker nog een Android image komen... maar dat is geen e2 image dus geen openpli...

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #25 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 16 May 2019 - 07:38

Hier ook op mijn HD51 gezet, werkt prima, erg handig vind ik nu de tuner instellingen vooral voor DVB-C/T die zijn nu gelijktijdig te zien.

Top werk weer.



Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #26 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 16 May 2019 - 10:06

Mmm..... ik kom niet verder na de recovery flash dan dat ik 2 menu's krijg, Boot Android en Boot menu.  Er staat: ''Vervolgens zet je weer spanning op de box en houdt de OK knop op de RC vast tot er recovery in het display staat of dat dit zichtbaar wordt op het scherm'' Dat OK geven gaat dus niet want je IR bediening werkt dan nog niet bij een boot :(

Als ik de 2 menu's krijg kan ik ok niets selecteren omdat de RC dan nog niet werkt........die gaat pas werken als er een besturings systeem op staat

Bij een Mutant HD 60 zit er nl geen enkele bedieningsknop op het front dan alleen een Standby knop, die zitten wel op mijn andere ontvangers zoals de ET8/10K die wel een fysieke OK knop heeft.


Edited by Sagitarius, 16 May 2019 - 10:07.

73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #27 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 16 May 2019 - 10:34

In het boot menu staat er iets van rCUy in het display, wat dat ook mag betekenen rc(remote control) kan ik nog volgen maar de Uy?


73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #28 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 16 May 2019 - 10:39

Wat is er zo moeilijk aan om te begrijpen wat er staat? Neem nu gewoon eens aan dat de afstandsbediening (RC) gewoon zijn werk doet nadat je eerst de revovery image op de standaard manier geflasht hebt. Sterker nog, voor zover ik mij kan herinneren start de HD60 en de andere modellen met identieke opties, na het flashen direct op in de recovery modus. Dan ga je naar het bootmenu (onlogisch IMHO) en als er dan op dezelfde stick óók een emmc.zip staat dan kan je deze via optie 1 flashen.

Er schijnt nog wel een probleem te zijn als de box op een UHD scherm aangesloten is. Daar wordt door de leverancier aan gewerkt. Dan is het menu niet zichtbaar op de TV.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #29 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 16 May 2019 - 10:55

Wat is er zo moeilijk aan om te begrijpen wat er staat? Neem nu gewoon eens aan dat de afstandsbediening (RC) gewoon zijn werk doet nadat je eerst de revovery image op de standaard manier geflasht hebt. Sterker nog, voor zover ik mij kan herinneren start de HD60 en de andere modellen met identieke opties, na het flashen direct op in de recovery modus. Dan ga je naar het bootmenu (onlogisch IMHO) en als er dan op dezelfde stick óók een emmc.zip staat dan kan je deze via optie 1 flashen.

Er schijnt nog wel een probleem te zijn als de box op een UHD scherm aangesloten is. Daar wordt door de leverancier aan gewerkt. Dan is het menu niet zichtbaar op de TV.

Die beschrijving klopt dus niet, kennelijk ben ik niet de enige die het niet snapt en niet verder kom, dit las ik op het Digitale Elite Board forum:

 

Hier mein erstes Ergebnis
33245-744e62591d2fe3ac0c69c7362cfdb31a.j

Wenn das Bootmenu gestartet werden soll, dann muss zuerst an der Frontblende die Powertaste gedrückt gehalten werden und hinten der Netzschalter gedrückt werden.
Wenn am Display "rCUY" erscheint, kann die Powertaste losgelassen werden.
Dann erst erscheint das Bootmenu.
Ansonsten bootet der Receiver mit dem zuletzt gestarteten Image durch.

 

Wat ik dus al schreef de RC werkt niet bij een boot, je moet dus de standby knop en de power button achterop de ontvanger gebruiken, de wiki mag dus wel aan gepast worden voor de HD60.


73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #30 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 16 May 2019 - 12:06

Uiteraard zou ik energie stoppen in andere leden die het ook niet snappen i.p.v. gewoon eens goed te lezen hoe je eerst de recovery image flasht en nadien in het bootmenu komt. Daar heb je iets aan.

Mutliboot procedure (HD60, H9combo and Multibox)
Basically you just have to flash a recovery image (recovery_emmc.zip file) once.
This will be done in the regular way so unpack the image, put it on an USBstick and flash it like you were used to do as before. This works for all models that support this new Multiboot procedure.
After having flashed the recovery image you will have to enter the Multibootmenu.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #31 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,794 posts

+187
Excellent

Posted 16 May 2019 - 12:17

....ter ondesteuning https://wiki.openpli...eleasenotes-7.1


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #32 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,272 posts

+691
Excellent

Posted 16 May 2019 - 12:51

Wat in ieder geval Verwarrend is Aan dat recovery menu is dat de geselecteerde toets donkerder is de niet geselecteerde.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #33 jos1311

  • Senior Member
  • 42 posts

+1
Neutral

Posted 16 May 2019 - 13:47

Hier ook op mijn solo 4k  gezet geen bijzonderheden top goed werk geleverd dank

:D  :D 



Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #34 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 16 May 2019 - 14:02

Uiteraard zou ik energie stoppen in andere leden die het ook niet snappen i.p.v. gewoon eens goed te lezen hoe je eerst de recovery image flasht en nadien in het bootmenu komt. Daar heb je iets aan.

Mutliboot procedure (HD60, H9combo and Multibox)
Basically you just have to flash a recovery image (recovery_emmc.zip file) once.
This will be done in the regular way so unpack the image, put it on an USBstick and flash it like you were used to do as before. This works for all models that support this new Multiboot procedure.
After having flashed the recovery image you will have to enter the Multibootmenu.

Ja en dan? in de wiki staat dit

How to flash an image from the bootmenu?

 

  1. To flash an image with an USBstick download an *emmc.zip and put it on a stick. Beware that you should not unpack this zip!
  2. After placed the stick in the box you can choose the zip file and the image will been installed. The progress will been showing on your TV screen.

Dit punt 2 gebeurd dus niet!!!!! omdat je in het boot menu niets kunt selecteren.

 

Je zal dan toch de HD60 eerst moeten laten rebooten, als ik jouw tutorial en de bovenstaande wiki uitleg volg gebeurt er gewoon niets!!!!, op de gebruikelijke wijze wordt er dan geschreven, dat zou dan met de U-Boot knop aan de zijkant moeten, en dat is dus niet zo. Geef nu gewoon toe dat de beschreven procedure voor de HD60 niet klopt, ook als je goed leest maar niet wil toegeven dat deze beschreven procedure niet klopt.

 

Onze Duitse vriend schreef dit ''Wenn das Bootmenu gestartet werden soll, dann muss zuerst an der Frontblende die Powertaste gedrückt gehalten werden und hinten der Netzschalter gedrückt werden.
Wenn am Display "rCUY" erscheint, kann die Powertaste losgelassen werden.
Dann erst erscheint das Bootmenu.
Ansonsten bootet der Receiver mit dem zuletzt gestarteten Image durch.


73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #35 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 16 May 2019 - 14:56

Tsja, van afstand kan ik niets zien. Mijn filmpje laat precies zien wat er bij mij gebeurd. Ik heb er eigenlijk niets meer aan toe te voegen. Ik begrijp dus echt waarom het bij jou en de betreffende Duitser niet werkt. Het werkt gewoon. Waarom WTE nu ineens over een UBOOT button begint, geen idee. Nooit gebruikt. Wat Littlesat opmerkt is terecht, als je met de cursus naar een andere entry gaat, dan is de gekozen entry donker. Dát is ook wat ‘apart’.

Wat ik overigens wél lastig vind is de naam van het menu. Het eerste menu is in feite het bootmenu, echter moet je, om te kunnen flashen de entry ‘bootmenu’ kiezen en daarna kan je óf vanaf stick een image flashen óf de tweede entry online een image flashen van PLi, OpenATV en nog een. Dat heb ik gemeld maar men denkt daar anders over.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #36 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 16 May 2019 - 15:02

De UBOOT button is dat kleine knopje aan de achterkant. Is dat een opmerking over de HD60? Of over de H9COMBO? Of de MULTIBOX? Of allemaal?

 

Ik heb een beetje de indruk dat hier wat zaken door elkaar gehaald worden. En wellicht maakt het ook nog uit of je nog de af-fabriek bootloader er op hebt staan, of al een keer die recovery hebt geflasht. Als dat zo is, zou het nog complexer worden...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #37 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 16 May 2019 - 15:15

Mijn laatste verheldering.

Als de recovery image met succes is geflasht pas dán kom je in het menu. Zo niet, dan doe je onderstaand stappenplan.

Gelijk na power up druk je ok en houdt die vast tot rcvy in het display komt. Dan zie je dit menu.

Attached File  0348511E-5905-4F35-88CA-9583F81EA860.jpeg   633.94KB   9 downloads

Vervolgens kies je de onderste entry en kom je in het daadwerkelijke menu om te flashen.
Dat ziet er als volgt uit.

Attached File  83B750F0-EAA7-40C2-82A2-88A0DFED432A.jpeg   623.56KB   8 downloads

En dan kies je wat jij wenst. De eerste twee entries werken. De twee volgende heb ik nog nooit gebruikt. Ben ik nu zo slim of ......

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #38 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 16 May 2019 - 15:44

Er zijn dus twee verschillende zaken die spelen:

  1. Het flashen van de bootloader (met de recovery image).
    Hiervoor moet je de recovery file downloaden, uitpakken op de stick, en de box booten met het UBOOT knopje ingedrukt.
    Zonder deze actie is bovenstaande academisch, de boxen die ik gezien heb hebben dit bootmenu systeem af-fabriek helemaal niet.
     
  2. Het flashen van een image in een boot slot.
    Dat moet op de manier die Frenske beschrijft, en daarbij moet je, als je voor local image kiest, de emmc zip file op de stick zetten zonder deze uit te pakken.
    Kies je daar voor online image, dan krijg je van OpenPLi altijd de laatste release image (tenzij die er niet is, dan krijg je de RC. En als die er niet is, een test image).
    En het kan uiteraard ook in de image zelf, via de flash image menu optie.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #39 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 16 May 2019 - 15:55

Tsja, van afstand kan ik niets zien. Mijn filmpje laat precies zien wat er bij mij gebeurd. Ik heb er eigenlijk niets meer aan toe te voegen. Ik begrijp dus echt waarom het bij jou en de betreffende Duitser niet werkt. Het werkt gewoon. Waarom WTE nu ineens over een UBOOT button begint, geen idee. Nooit gebruikt. Wat Littlesat opmerkt is terecht, als je met de cursus naar een andere entry gaat, dan is de gekozen entry donker. Dát is ook wat ‘apart’.

Wat ik overigens wél lastig vind is de naam van het menu. Het eerste menu is in feite het bootmenu, echter moet je, om te kunnen flashen de entry ‘bootmenu’ kiezen en daarna kan je óf vanaf stick een image flashen óf de tweede entry online een image flashen van PLi, OpenATV en nog een. Dat heb ik gemeld maar men denkt daar anders over.

Kijk je snapt het eindelijk, met een HD60 kun je niet wisselen van Android naar het Boot menu, het 2e Boot menu is licht en het Android boot menu is donker, en het lukt me dus niet hem in de bootmode te krijgen, hij staat nu standaard in de Android mode.

Ik kan geen screenshot maken omdat het systeem nog niet gestart is.


Edited by Sagitarius, 16 May 2019 - 15:57.

73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.1 Release Candidate #40 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 16 May 2019 - 16:04

En je hebt al wel de recovery image geflasht, zodat de juiste er op staat?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users