Jump to content


Photo

enorme ergenis met zappen op vu uno 4k se

uno 4k

  • Please log in to reply
24 replies to this topic

Re: enorme ergenis met zappen op vu uno 4k se #21 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 11 June 2019 - 09:56

Nieuwe api???

 

Gewoon in de tuner-instellingen. Misschien moet je er wel "expert" instellingen voor aanzetten.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: enorme ergenis met zappen op vu uno 4k se #22 doomer

  • Member
  • 15 posts

0
Neutral

Posted 11 June 2019 - 19:06

Nieuwe api???

 

Gewoon in de tuner-instellingen. Misschien moet je er wel "expert" instellingen voor aanzetten.

 

ik heb het gevonden ... maar dan word het nog veel erger en het topppunt is dat ik 4 min geen beeld heb op bvn .....

 

timeout op transponder of zo iets 

 

Het is Vervelend aan het worden dus ik heb vrouw beloofd. en kleine meid beloofd  

 

dat de oude ontvanger weer terug gaat . in de huiskamer .

en de vu 4k ....

 

geen idee meer mee 

 

in combinatie met open pli



Re: enorme ergenis met zappen op vu uno 4k se #23 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 14 June 2019 - 09:38

Het je niet gewoon ontzettend magere ontvangst? Daar lijkt het nu wel op. De FBC tuners (die o.a. in de Uno4k(SE) zitten) hebben net even wat meer signaal nodig dan reguliere tuners. Dat zou het dus kunnen verklaren. Laat je niet foppen door wat de "SNR" waarde zegt, het is gewoon gebleken dat FBC tuners eerder afhaken bij matige ontvangst dan gewone tuners.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: enorme ergenis met zappen op vu uno 4k se #24 hotatomic

  • Senior Member
  • 146 posts

+4
Neutral

Posted 14 June 2019 - 17:52

Het je niet gewoon ontzettend magere ontvangst? Daar lijkt het nu wel op. De FBC tuners (die o.a. in de Uno4k(SE) zitten) hebben net even wat meer signaal nodig dan reguliere tuners. Dat zou het dus kunnen verklaren. Laat je niet foppen door wat de "SNR" waarde zegt, het is gewoon gebleken dat FBC tuners eerder afhaken bij matige ontvangst dan gewone tuners.

Wat ik eerder las in dit topic was dat hij met vti of openatv wel gewoon beeld krijgt en goed zapt ? lijkt mij dat het signaal dan niet het probleem is. Met de pli software ziet hij fsbx2 tuners en dat zijn de nieuwere met blindscan toch ? En die er in zitten zijn de gewone fsbx tuners. Kan het geen driver probleem zijn ? 



Re: enorme ergenis met zappen op vu uno 4k se #25 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 14 June 2019 - 20:32

Dat zou kunnen, maar de laatste meldingen (niet die aan het begin van het topic) suggeren een slechte ontvangst.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.




Also tagged with one or more of these keywords: uno 4k

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users