Jump to content

Photo

Uitschakelen van netwerk bij afspelen streams.

• Please log in to reply
43 replies to this topic

Re: Uitschakelen van netwerk bij afspelen streams. #41 WanWizard

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 47,142 posts

+784
Excellent

Posted 21 June 2019 - 17:50

Als je de zoekfunctie gebruikt hebt, dan ben je vast ook wel tegengekomen dat de box geen PC is, en ook geen mediaplayer. Zonder speciale truken doet hij bijvoorbeeld niet aan stream buffering, en dat betekent dat elke hickup direct zichtbaar is. Of dat nu een lokaal probleem is, of een probleem met de stream zelf.

Door alleen maar door te zeuren gaan er echt geen oplossingen komen.

Zelfs een simpel foutrapport (welke stream, hoe speel je die af, wat bedoel je met "blok", etc) ontbreekt, en helaas heeft mijn glazen bol momenteel groot onderhoud...

Currently in use: VU+Duo 4K (2xFBC S2), Amiko Viper T2C (T2), SAB Alpha Triple HD (S2+T2), Zgemma H3.T2C (T/C), Zgemma H6 (fallback), VU+Zero (fallback)

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.

note: I do not provide support via PM !

Re: Uitschakelen van netwerk bij afspelen streams. #42 Tech

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 10,842 posts

+253
Excellent

Posted 21 June 2019 - 18:03

Oplossingen zien we hier niet.

Als je nu eens begint met begrijpend lezen, dan zie je ook dat er meerdere oplossingen worden geboden, alleen staan die je kennelijk niet aan.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

Re: Uitschakelen van netwerk bij afspelen streams. #43 Sagitarius

• Senior Member
  • 1,762 posts

+19
Neutral

Posted 22 June 2019 - 08:43

Zoals ik reeds vermelde, alle andere problemen worden verzwegen. By the way: voor mijn Wifi-Stick gebruik ik reeds lang een usb-verlengkabel.
Dat bij afspelen van een stream, na stilvallen van het beeld de hele ontvanger minutenlang blok staat is absoluut abnormaal.
Oplossingen zien we hier niet.

Die zijn er genoeg aangedragen, flikker die usb er eerst eens uit en sluit een ethernetkabel aan, dat is dé oplossing. Wat je nu doet is als het rijden met een lekke band en je afvragen waarom je auto zo zwabbert, en de mensen die achter je rijden je er op proberen te wijzen dat je band toch echt lek is.

Re: Uitschakelen van netwerk bij afspelen streams. #44 Erik Slagter

• PLi® Core member
  • 45,235 posts

+496
Excellent

Posted 22 June 2019 - 08:48

Van mij hoeft dat niet eens. Ik stel voor een goed supporte WLAN stick te gebruiken of een wireless bridge. Ik kan me voorstellen dat je niet overal bedraad netwerk hebt.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E/9E/4.8E/0.8W/5W via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
* Ziggo digital cable TV (FTA)
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users