Jump to content


Photo

VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #61 Fer

  • Senior Member
  • 141 posts

0
Neutral

Posted 17 June 2020 - 13:29

Het is idd de vraag of het mogelijk is idd... 

Maarja, als hier überhaupt niet naar gekeken gaat worden weet ik ook dat ik er geen energie in hoef te steken en ik opzoek moet naar een ander alternatief...

 

Het is erg jammer, want gebruik al ruim 15 jaar dergelijke ontvangers icm openpli (of hoe lang bestaat openpli ondertussen? Ben begonnen met een dreambox 500 haha, naja en daarvoor met ander type ontvangers uiteraard al). Thuis heb ik dan ook alleen maar ontvangers die draaien op OpenPli, in de woonkamer had ik al CD + JOYNE maar nu ivm het verdwijnen van TLC de Zgemma in de slaapkamer vervangen voor een VU+ Zero 4K..  

 

 

Voor mij persoonlijk doe ik de meeste opnames toch nog via CD, maar zou het ook via JOYNE graag werkend hebben...  En ik heb ook een aantal klanten met dergelijke boxen die wellicht willen overstappen, maar niet de mogelijkheid tot opname kwijt willen raken..  Plus het feit dat CD geen PVR ontvangers meer maakt en we daar dus OOK een alternatief voor nodig hebben.. 

 

 

Ik probeer dus te achterhalen waar het probleem nu écht ligt...  Want hier word gewezen naar JOYNE en JOYNE zegt nee het ligt aan de ontvangers..

En aan de hand van de testen die ik heb gedaan is er dus niet 1 module, ook niet van Canal Digitaal, waarbij het goed werkt...  Dus ook ik heb het vermoede dat het probleem bij de ontvangers ligt, of in iedergeval de manier waarop de CI aangesproken wordt door de ontvanger.. 

 

Vandaar de vraag of hier naar gekeken gaat worden of dat er gewoon weg geen interesse is dit op te pakken? 


Edited by Fer, 17 June 2020 - 13:31.

DISCLAIMER:
All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional.
Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #62 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,379 posts

+393
Excellent

Posted 17 June 2020 - 13:35

Jij doelt op het feit of opnemen en zappen nog mogelijk is /wordt met eender welke CI module? De modules zouden twee simultane streams aan moeten kunnen wordt gezegd.

 

Waar jij verwijst naar Joyne, wie heeft jou geïnformeerd m.b.t de door jou gestelde vraag? En vooral ‘hoe is jouw vraag exact gesteld’?


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #63 doglover

  • Rytec EPG Team
  • 16,974 posts

+635
Excellent

Posted 17 June 2020 - 13:48

Zodra een CI verplicht wordt gaat alles van die club er sowieso uit.

 

En wat ga je dan doen?  Alle providers hier gebruiken CI of CI+


~~Rytec Team~~
Maxytec Multibox SE OpenPli (used as mediaplayer)
Mutant HD2400 OpenPli
Vu+ Duo OpenPli (backup)

Synology NAS

Sat: 13E, 19.2E, 23.5E and 28.2E
*Pli/Rytec EPG POWERED*


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #64 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 17 June 2020 - 13:51

Het is erg jammer, want gebruik al ruim 15 jaar dergelijke ontvangers icm openpli (of hoe lang bestaat openpli ondertussen? Ben begonnen met een dreambox 500 haha, naja en daarvoor met ander type ontvangers uiteraard al).

 

Sinds ongeveer 2004 denk ik, in ben zelf team lid sinds 2006, ongeveer ten tijde van "PLi Citrine". ;)

 

Ik denk dat er een paar discussies parallel en/of door elkaar lopen.

 

Dus misschien even voor de duidelijkheid:

  • Alle CI modules hebben de beperking van maximaal 1 transponder (eigenlijk 1 multiplexed MPEG-TS)
  • Sommige modules kunnen daar maar 1 transport stream uit vissen (1 zender), anderen meer
  • Enigma moet dat weten, het CI menu heeft daarvoor de optie "multiple service support".
  • De waarde "auto" werkt alleen als er "Multi-###" in de naam staat (M7 CAM701 Multi-2 bv).
  • Voor andere multi-service CI modules moet die optie op "yes" staan.

Dit voor zover het kijken.

 

Daarnaast speelt de vraag van routering, dus wat is de flow van een datapakket van tuner to plaats van bestemming, voor zowel kijken als opnemen als streamen, en is die flow aanpasbaar.

 

Daarbij spelen een aantal vragen:

  • als ik ECMs mee opneem (voor recording) of meestuur (bij streamen), kan ik de stream niet door de softcam of de CI laten sturen?
  • als de softcam reeds heeft gedecodeerd, kan dan de data niet meer door de CI gestuurd worden (want dat locked de CI nodeloos op die transponder)?
  • kan ik als ik een opname afspeel of een stream ontvang, en die bevat ECM's. deze door de softcam of de CI routeren?

Dit zijn allemaal vragen die alleen maar beantwoord kunnen worden door de fabrikant en zijn driver development team, je hebt er diepgaande kennis van hard- en software voor nodig. Aangezien drivers en SDK onder NDA zijn, hebben wij daar weinig informatie over.

 

Het feit blijft wel dat hoe meer providers aan de CI module gaan, hoe meer dit een belangrijke vraag wordt.

 

Wij hebben daarbij nog een extra vraag:

  • gegeven het feit dat een transponder een multiplexed transport stream is, is het mogelijk om zo'n multiplex samen te stellen van meerdere MPEG-TS streams, van verschillende tuners? Zodat de "1 transponder" beperking wegvalt?

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #65 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 17 June 2020 - 13:52

De modules zouden twee simultane streams aan moeten kunnen wordt gezegd.

 

Daarvoor moet je wel "multi service support" op "yes" zetten, want de module geeft dit niet zelf aan. Die vraag is naar Joyne, maar tot op heden niet beantwoord (vereist een firmware upgrade van de CI module).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #66 redneck eyeball

  • PLi® Core member
  • 9,735 posts

+15
Neutral

Posted 17 June 2020 - 18:34

 

De modules zouden twee simultane streams aan moeten kunnen wordt gezegd.

 

Daarvoor moet je wel "multi service support" op "yes" zetten, want de module geeft dit niet zelf aan. Die vraag is naar Joyne, maar tot op heden niet beantwoord (vereist een firmware upgrade van de CI module).

 

Of je zet het manueel in de settings op 'yes' in plaats van 'auto'. Dat doet net hetzelfde.
De sourcecode doet niet meer dan dat, check op 'multi' in de naam en indien dat voorkomt wordt de flag van 'yes' gezet.

 

De naam aanpassen kan enkel door Neotion/Smardtv en dat moet gebeuren op vraag van Joyne.
Maar dat heeft enkel nut indien de module ook echt twee streams kan decoderen. Daar hangt een prijskaartje aan vast. Per stream moeten er extra licenties betaald worden. De oorspronkelijke versie van Joyne was enkel geschikt voor 1 stream, ik weet niet of dat nadien aangepast is geweest.
Moeilijk is dat niet, het is niks meer dan een setting in de firmware van de CI module.



Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #67 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 17 June 2020 - 18:38

De sourcecode doet niet meer dan dat, check op 'multi' in de naam en indien dat voorkomt wordt de flag van 'yes' gezet.


Of je zet het manueel in de settings op 'yes' in plaats van 'auto'. Dat doet net hetzelfde.

 

Dat schrijf ik... ;)

 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #68 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 18 June 2020 - 12:56

De naam aanpassen kan enkel door Neotion/Smardtv en dat moet gebeuren op vraag van Joyne.

Maar dat heeft enkel nut indien de module ook echt twee streams kan decoderen. Daar hangt een prijskaartje aan vast. Per stream moeten er extra licenties betaald worden. De oorspronkelijke versie van Joyne was enkel geschikt voor 1 stream, ik weet niet of dat nadien aangepast is geweest.
Moeilijk is dat niet, het is niks meer dan een setting in de firmware van de CI module.

 

Dat is iets wat maar niet wil landen bij Joyne, ik heb het meerdere malen bij ze kenbaar gemaakt.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #69 Fer

  • Senior Member
  • 141 posts

0
Neutral

Posted 18 June 2020 - 13:16

 

Ik denk dat er een paar discussies parallel en/of door elkaar lopen.

 

Dus misschien even voor de duidelijkheid:

  • Alle CI modules hebben de beperking van maximaal 1 transponder (eigenlijk 1 multiplexed MPEG-TS)
  • Sommige modules kunnen daar maar 1 transport stream uit vissen (1 zender), anderen meer
  • Enigma moet dat weten, het CI menu heeft daarvoor de optie "multiple service support".
  • De waarde "auto" werkt alleen als er "Multi-###" in de naam staat (M7 CAM701 Multi-2 bv).
  • Voor andere multi-service CI modules moet die optie op "yes" staan.

Dit voor zover het kijken.

 

Daarnaast speelt de vraag van routering, dus wat is de flow van een datapakket van tuner to plaats van bestemming, voor zowel kijken als opnemen als streamen, en is die flow aanpasbaar.

 

Daarbij spelen een aantal vragen:

  • als ik ECMs mee opneem (voor recording) of meestuur (bij streamen), kan ik de stream niet door de softcam of de CI laten sturen?
  • als de softcam reeds heeft gedecodeerd, kan dan de data niet meer door de CI gestuurd worden (want dat locked de CI nodeloos op die transponder)?
  • kan ik als ik een opname afspeel of een stream ontvang, en die bevat ECM's. deze door de softcam of de CI routeren?

Dit zijn allemaal vragen die alleen maar beantwoord kunnen worden door de fabrikant en zijn driver development team, je hebt er diepgaande kennis van hard- en software voor nodig. Aangezien drivers en SDK onder NDA zijn, hebben wij daar weinig informatie over.

 

Het feit blijft wel dat hoe meer providers aan de CI module gaan, hoe meer dit een belangrijke vraag wordt.

 

Wij hebben daarbij nog een extra vraag:

  • gegeven het feit dat een transponder een multiplexed transport stream is, is het mogelijk om zo'n multiplex samen te stellen van meerdere MPEG-TS streams, van verschillende tuners? Zodat de "1 transponder" beperking wegvalt?

 

 

Haha bedankt, er lopen idd wat dingen door en langs elkaar...... 

 

 

 

Jij doelt op het feit of opnemen en zappen nog mogelijk is /wordt met eender welke CI module? De modules zouden twee simultane streams aan moeten kunnen wordt gezegd.

 

Waar jij verwijst naar Joyne, wie heeft jou geïnformeerd m.b.t de door jou gestelde vraag? En vooral ‘hoe is jouw vraag exact gesteld’?

 

Ja, ik wil graag kunnen zappen terwijl ik in de achtergrond iets gecodeerd laat opnemen .     

De module moet dus enkel aangesproken worden voor de zender die ik wil kijken, niet voor de opname die in de achtergrond gebeurd waar de module niet voor nodig is. 

 

 

informatie van JOYNE komt van JOYNE, ik heb daar hetzelfde gevraagd, waarom het niet mogelijk is om een andere zender te kijken terwijl ik iets opneem.

Het antwoord hierop staat op de 1e pagina van dit topic:

 

 

 

De JOYNE cardless CI+ CAM is een CI+ module met dual decoding functionaliteit: De module kan twee verschillende zenders gelijktijdig decoderen waardoor het technisch gezien mogelijk is om bijvoorbeeld een gecodeerde zender te kijken en simultaan een andere gecodeerde zender op te nemen binnen dezelfde transponder. Echter blijkt de huidige generatie consumenten-DVB/S2 ontvangers en televisies met ingebouwde DVB/S2 tuner helaas (nog) niet in staat correct om te gaan met dual decoding in combinatie met een kaartloze CAM module. Hierover is in het verleden reeds contact geweest met leveranciers en fabrikanten van DVB set-top boxen. Naar verwachting en conform uitingen binnen de DVB industrie zullen toekomstige generaties consumenten-DVB/S2 ontvangers, welke zijn voorzien van geavanceerdere chipsets, deze functionaliteit wél aankunnen

 

 

 

 

 

De modules zouden twee simultane streams aan moeten kunnen wordt gezegd.

 

Daarvoor moet je wel "multi service support" op "yes" zetten, want de module geeft dit niet zelf aan. Die vraag is naar Joyne, maar tot op heden niet beantwoord (vereist een firmware upgrade van de CI module).

 

Of je zet het manueel in de settings op 'yes' in plaats van 'auto'. Dat doet net hetzelfde.
De sourcecode doet niet meer dan dat, check op 'multi' in de naam en indien dat voorkomt wordt de flag van 'yes' gezet.

 

De naam aanpassen kan enkel door Neotion/Smardtv en dat moet gebeuren op vraag van Joyne.
Maar dat heeft enkel nut indien de module ook echt twee streams kan decoderen. Daar hangt een prijskaartje aan vast. Per stream moeten er extra licenties betaald worden. De oorspronkelijke versie van Joyne was enkel geschikt voor 1 stream, ik weet niet of dat nadien aangepast is geweest.
Moeilijk is dat niet, het is niks meer dan een setting in de firmware van de CI module.

 

 

Ik heb alle settings geprobeerd, aan, uit en auto... pagina terug staan de resultaten, maar niet 1 werkt goed.
 

 

Er kunnen wel degelijk 2 kanalen tegelijk geopend worden door de modules, dit heb ik werkend gezien in headends. 

Of dat ook op 2 verschillende frequenties lukt durf ik even niet te zeggen.


Edited by Fer, 18 June 2020 - 13:17.

DISCLAIMER:
All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional.
Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #70 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,379 posts

+393
Excellent

Posted 18 June 2020 - 13:49

@Fer,

 

En als je de vraag eens rechtstreeks bij Joyne stelt? De gemiddelde Joyne dealer (camperboer) heeft daar sowieso geen antwoord op.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #71 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 18 June 2020 - 16:04

Er kunnen wel degelijk 2 kanalen tegelijk geopend worden door de modules, dit heb ik werkend gezien in headends. 

Of dat ook op 2 verschillende frequenties lukt durf ik even niet te zeggen.

 

Voor zover ik weet, is het niet mogelijk om twee verschillende multiplexen door een CI te sturen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #72 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 18 June 2020 - 16:09

Mij ook nooit gelukt met de witte CI van M7. Wel als de kanalen op dezelfde transponder zaten, maar wat heb je daar nu aan? Hoevaak komt dat voor....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #73 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 18 June 2020 - 16:30

Bij Joyne zitten veel kanalen in dezelfde multiplex, dus daar zou het absoluut meerwaarde hebben als de CI het kan.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #74 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 18 June 2020 - 18:00

Wellicht, ik heb geen Joyne.. Die positie kan ik niet ontvangen....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #75 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 18 June 2020 - 18:33

Voor zover ik weet, is het niet mogelijk om twee verschillende multiplexen door een CI te sturen.

 

Technisch kan dat wel, maar dan moet je demuxen, transport streams er uit vissen, nieuwe stream muxen (en hopen dat er geen pid collisions in zitten), en die stream door de CI jagen.

 

Ik snap wel dat headends dat kunnen, maar dat is natuurlijk wel hele andere hardware...
 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #76 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 18 June 2020 - 20:07

 

Voor zover ik weet, is het niet mogelijk om twee verschillende multiplexen door een CI te sturen.

 

Technisch kan dat wel, maar dan moet je demuxen, transport streams er uit vissen, nieuwe stream muxen (en hopen dat er geen pid collisions in zitten), en die stream door de CI jagen.

 

Ik snap wel dat headends dat kunnen, maar dat is natuurlijk wel hele andere hardware...
 

 

Dan maak je van twee multiplexen één nieuwe multiplex welke je door de CI jast, dus beperk je het nog tot één (nieuwe) multiplex :)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #77 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 18 June 2020 - 20:10

Ja, doel wel, maar bron niet ;).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: VU+ UNO 4K SE achteraf decoderen #78 Fer

  • Senior Member
  • 141 posts

0
Neutral

Posted 19 June 2020 - 08:44

@Fer,

 

En als je de vraag eens rechtstreeks bij Joyne stelt? De gemiddelde Joyne dealer (camperboer) heeft daar sowieso geen antwoord op.

 

Dat heb ik gedaan, dat is het antwoord rechtstreeks.  

 

 

 

Er kunnen wel degelijk 2 kanalen tegelijk geopend worden door de modules, dit heb ik werkend gezien in headends. 

Of dat ook op 2 verschillende frequenties lukt durf ik even niet te zeggen.

 

Voor zover ik weet, is het niet mogelijk om twee verschillende multiplexen door een CI te sturen.

 

Ik denk dat we idd de zenders op dezelfde TP hebben gebruikt.

Maar sowieso bij grotere projecten word de PRO module gebruikt, die is weer anders.. 

 

 

Mij ook nooit gelukt met de witte CI van M7. Wel als de kanalen op dezelfde transponder zaten, maar wat heb je daar nu aan? Hoevaak komt dat voor....

Bedankt voor het bevestigen van deze bevinding!

 

 

 

Bij Joyne zitten veel kanalen in dezelfde multiplex, dus daar zou het absoluut meerwaarde hebben als de CI het kan.

Ja dat wel, maar nog steeds beperkt. 


DISCLAIMER:
All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional.
Any resemblance to reality is coincidental and unintended.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users