Jump to content


Photo

Vraag nieuwe features

DM7020

  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 mkrve

  • Member
  • 5 posts

0
Neutral

Posted 11 August 2008 - 12:41

Hoi...

ik ben nog vrij nieuw in het hele dreambox en images gebeuren...
Ik heb nu wat images geprobeerd, en vind het geweldig wat er allemaal gemaakt wordt.

Soms mis ik alleen nog wat dingetjes, of vind soms dat bepaalde dingetjes beter anders kunnen.
En dan natuurlijk niet om afbraak te doen aan de huidige software, maar puur om het beter te krijgen.

Ik vroeg me af waar ik deze opmerkingen en vragen kwijt kan.
Is dit het juiste forum onderdeel daar voor?

Re: Vraag nieuwe features #2 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,489 posts

+118
Excellent

Posted 11 August 2008 - 13:23

ja hoor, vragen en opmerkingen kan je gewoon in het forum plaatsen van de desbetreffende box

ik neem aan dat je nu een 7020 hebt aangezien je in dit subforum plaatst?

uiteraard kunnen we niet alles honereren, zoveel gebruikers zoveel wensen en ideeen
en dat zijn er meer dan 30.000 op dit moment

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Vraag nieuwe features #3 mkrve

  • Member
  • 5 posts

0
Neutral

Posted 26 August 2008 - 19:20

Het heeft even geduurd... maar goed Posted Image

Ik heb thuis ook digitale TV van UPC gehad. En die hadden toch een paar dingetjes die ik super handig vond.
Ik weet niet in hoeverehet sowieso technisch mogelijk is, maar het gaat om het volgende:

Als je op "OK" klikt zie je netjes wat voor programma er nu bezig is, en welke hierna volgt.
Bij UPC kun je dan door, wanneer dit in beeld staat, op de Links/Rechts toetsen te klikken, door de zenders heen zappen wat betreft het OSD. Dus de TV zender op zich blijft op het kanaal waar het op stond, maar je zapt alleen het OSD veranderd. Op die manier kun je snel zien wat er in de omliggende kanalen voor programma's bezig zijn en nahet huidige programma beginnen.