Jump to content


Photo

VU+ SOLO 4k afspeel probleem


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

Re: VU+ SOLO 4k afspeel probleem #21 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,577 posts

+1,737
Excellent

Posted 13 July 2019 - 14:55

Ik heb met de huidige instelling DVB-T2 wel beeld en geluid. Zou dat met een instelling DVB-C ook het geval zijn? Ik denk dat de video kanalen als DVB-T2 op het kabel net zijn gezet.

 

Is is voor een deel frequentie overlap tussen T en C, het is niet voor niks dat ze makkelijk combo C/T tuners kunnen maken. Maar deugen doet die configuratie van jou niet.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: VU+ SOLO 4k afspeel probleem #22 JanKap

  • Senior Member
  • 33 posts

0
Neutral

Posted 15 July 2019 - 18:31

Vandaag treedt weer een nieuw fenomeen op.

Als we de opgenomen programma's willen afspelen, is er wel doorlopend geluid, maar er is of geen beeld (zwart) of stilstaand beeld.

ik heb verder niets aan de instellingen van de ontvanger verandert en dit treedt nu zomaar ineens op.

We worden er een beetje moedeloos van, vooral omdat het afgelopen jaar allemaal wel goed werkte.

 

we kunnen dus wel naar de kanalen kijken, maar bij het opnemen gebeuren er vreemde dingen, zoals het hierboven geschetste gedrag.

wat moet/kan ik hier nog aan doen?



Re: VU+ SOLO 4k afspeel probleem #23 tweety

  • Senior Member
  • 149 posts

+1
Neutral

Posted 15 July 2019 - 21:08

Probeer eens een andere harde schijf als dit kan...



Re: VU+ SOLO 4k afspeel probleem #24 JanKap

  • Senior Member
  • 33 posts

0
Neutral

Posted 6 August 2019 - 14:10

Probleem opgelost!
Dankzij Frenske.
We hebben inmiddels de programma's nu wel goed kunnen afspelen.
Dit nadat we de HDD er eens uitgehaald hadden en er opnieuw weer ingeschoven hebben.
Kennelijk ergens een slecht contact.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users