Jump to content

Photo

Maxytec Multibox 4K

• Please log in to reply
23 replies to this topic

Re: Maxytec Multibox 4K #21 Erik Slagter

• PLi® Core member
  • 45,263 posts

+497
Excellent

Posted 16 August 2019 - 10:52

Wat ik wil zeggen is dat we er geen garantie op kunnen geven. Ook met service app hoeft het niet altijd te werken, als er onvoldoende support in de drivers is.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E/9E/4.8E/0.8W/5W via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
* Ziggo digital cable TV (FTA)
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.

Re: Maxytec Multibox 4K #22 brooker

• Member
  • 8 posts

0
Neutral

Posted 17 August 2019 - 15:14

Bij mij lost Service app het probleem niet op. Alle streams doen het niet. In ieder geval bedankt voor de tip.

Re: Maxytec Multibox 4K #23 hotatomic

• Senior Member
  • 37 posts

+1
Neutral

Posted 18 August 2019 - 05:57

Bij mij lost Service app het probleem niet op. Alle streams doen het niet. In ieder geval bedankt voor de tip.

Na het installeren ook deze ingesteld ? en herstart ik heb deze op exteplayer3 gezet en zoals ik al zei de zenders die TP aanhaalde werken hier wel. Niet alle streams werken maar toch aardig wat.

Grtz

Re: Maxytec Multibox 4K #24 brooker

• Member
  • 8 posts

0
Neutral

Posted 18 August 2019 - 13:46

Bedankt voor de tip hotatatomic, dat wist ik niet van exteplayer 3, inderdaad nu werken er wel een aantal, super

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users