Ik zal wel weer te horen krijgen, de VU+ is geen mediaspeler, maar vind dat de ingebouwde mogelijkheid van OpenPli toch wel erg tekort schiet.
Functies die ik mis.:
- Muziek kan niet worden gepauzeerd, alleen gestopt.
- Geen repeat optie, repeat 1, en voledige folder.
- geen optie de volgende directory af te spelen als de ene voledig is afgespeeld
- geen mogelijkheid te spoelen, behalve de 1 minuut skip functie.
Hopelijk wordt hier wat aan gedaan. vb. dank!
Ik wil toch even inhoudelijk reageren op de vraag, de mediaspeler aanpassen gaat niet gebeuren, dat 'aanpassen' kan de gebruiker zelf ook, er zijn namelijk meer opties om muziek af te spelen, daar is die draak van een mediaplayer niet voor nodig.
Ik gebruik de media-player (plugin) dus nooit maar speel wel gigantisch veel muziek af met de STB en heb niet de 'problemen' welke hierboven worden genoemd, muziek kan ik gewoon pauzeren, een repeatoptie is er inderdaad niet, ik vind dat geen probleem, ikzelf hoef een nummer niet ellenlang te horen.
Spoelen wil ik niet maar dat kan gewoon met de pijl toetsen links en rechts, ik geef toe dat dat beter kan werken maar het is op zich acceptabel voor een STB dat die dit kan, als ik een echte muziekspeler had willen hebben had ik die wel aangeschaft
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki