Jump to content


Photo

4k uitzendingen


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

Re: 4k uitzendingen #41 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 11 July 2020 - 03:25

@wanwizard, okee, dat weet jij waarschijnlijk beter dan mij. Ik zie wel deze naam bijna dagelijks voorbij komen in diverse en verschillende topics. (voornamelijk negatief). Voor een pli hater is hij wel iedere dag op dit forum te vinden. Haat/liefde komt denk ik beter tot z'n recht.

Re: 4k uitzendingen #42 PliPi

  • Senior Member
  • 454 posts

+1
Neutral

Posted 24 July 2020 - 00:10

Voor DVB-T heb je de-facto een 4K-ontvanger nodig, ook al is Digitenne enkel HD.

onze box:  Digital Combo receiver LINUX - Full HD H.265 HEVC

Kijken al jaren NPO via DVB-T



Re: 4k uitzendingen #43 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 24 July 2020 - 09:57

Lastig uit te leggen en wil ook geen oude koeien uit de sloot halen.
Persoonlijk zovaak ellende gehad met OpenPli en met name de stellingname van de mods dat ik gewoon afscheid heb genomen van OpenPli..
Echter! Mijn mede-hobbyisten en een flink aantal kennissen zweren wel bij OpenPli en die help ik dus gewoon met hun OpenPli bestuurde ontvangers.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4k uitzendingen #44 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 26 July 2020 - 04:40

@mimisiku, nette uitleg. Ikzelf ben zo'n 5 jaar een pli gebruiker en hoewel jij het anders ziet ben ik er heel blij mee. Maar dat komt bij mij vooral vanwege het feit dat zelfs ik als niet technisch onderlegd persoon er goed mee overweg kan. Ik bedoel hiermee dat alles voor zover mogelijk al voorgeprogrammeerd is en ik niet eerst een paar honderd instellingen moet doorspitten om het eea. werkend te krijgen.

Ik heb wel eens gepoogd om open atv te gebruiken en toen ik mijn vu+ duo 4k box kocht stond daar vti op maar om het heel plat te zeggen, ik snapte er geen barst van. Zoveel instellingen en mogelijkheden waar ik weinig of helemaal niets van begrijp zodat ik zo snel mogelijk terug ging naar pli. Flashen, een paar klikjes hier en een paar klikjes daar en alles werkt naar behoren.

Ik heb nu drie boxen draaien en alles communiceert zo met elkaar dat ik via de ene box de andere boxen kan bedienen/bekijken en opnames maken en kijken en maakt niet uit welke box ik op dat moment gebruik en dat allemaal voor een leek als ik ben.

Dat bedoel ik met alles is al zo ingesteld dat het met een paar klikjes hier en daar gepiept is.

Dat er hier zo nu en dan een onderlinge strijd gaande is tussen een paar personen op een manier van "ik weet het beter dan jij" maak ik me maar niet druk om. Mvg.

Re: 4k uitzendingen #45 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 26 July 2020 - 14:04

Die onderliggende strijd heb ik vroeger best breed uitgemeten. Maar is afgesloten en dat is het dan....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4k uitzendingen #46 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 3 August 2020 - 08:30

@mimisiku, klopt. Ik ben het de laatste tijd niet meer tegen gekomen. Maar wat je zegt, ouwe koeien, blablabla. Zand erover.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users