Jump to content

Photo

Webinterface VU+ DUO

Login DreamPlayer App

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 margentiss

• Member
  • 16 posts

0
Neutral

Posted 21 August 2019 - 15:20

Op mijn telefoon staan 2 apps van Christian Fees, DreamEPG en DreamPlayer.

Sinds een week of 4 kan ik geen contact meer maken met de VU+. Nou ben ik ook niet echt handig. Ik krijg de boodschap dat er iets zoou kunnen zijn met de Webinterface.

Hier houdt het voor mij op, want ik kan daar niets over vinden.

De software is speciaal gemaakt voor de decoders, maar het inloggen lukt me niet. 

Re: Webinterface VU+ DUO #2 margentiss

• Member
  • 16 posts

0
Neutral

Posted 10 October 2019 - 13:12

Typisch geval van tegen jezelf praten, maar dat is prima. Ik moest de decoders toelaten op mijn Fritx!box. Hoe die er ooit uitgeflipt zijn ? Geen idee. Maar ik was dit wel glad vergeten, tot het lampje-moment.

Voor wie er wat aan heeft, zullen we maar zeggen!

Re: Webinterface VU+ DUO #3 WanWizard

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 48,469 posts

+824
Excellent

Posted 10 October 2019 - 13:38

Als je daarmee bedoelt dat je je boxen hebt opengezet op Internet, dan is dat wellicht niet zo handig (behalve voor hackers ;)).

Currently in use: VU+Duo 4K (2xFBC S2), Amiko Viper T2C (T2), SAB Alpha Triple HD (S2+T2), Zgemma H3.T2C (T/C), Zgemma H6 (fallback), VU+Zero (fallback)

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.

note: I do not provide support via PM !

Re: Webinterface VU+ DUO #4 Tech

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 11,052 posts

+261
Excellent

Posted 10 October 2019 - 15:34

Typisch geval van tegen jezelf praten, maar dat is prima. Ik moest de decoders toelaten op mijn Fritx!box. Hoe die er ooit uitgeflipt zijn ? Geen idee. Maar ik was dit wel glad vergeten, tot het lampje-moment.

Voor wie er wat aan heeft, zullen we maar zeggen!

Sterker nog, ik zou dat direct weer ongedaan maken, poorten forwarden naar een STB is vragen om problemen, zet een VPN op, dat is een stuk veiliger, dan kan alleen jij erin in plaats van de hele wereld.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users