Jump to content


Photo

Oscam update 11539 via Openpli Software updaten?


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #21 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 25 August 2019 - 07:14

Ik heb thuis een complete bouwomgeving om images en plugins te kunnen bouwen, zeg maar een kopie van onze bouwomgeving op de bouwservers, er moet wel eens wat getest worden.

 

Maar jij heb geen volledige ipk nodig maar alleen de binairy, die kan je gewoon vervangen voor een nieuwe.

Mocht je echt aan de slag willen, op het streamboard staat het één en ander over hoe je zelf kunt bouwen en crosscompilen, wil je voor de 'klick and go' gaan kan je met easybuild heel makkelijk uit de voeten, dat lukt (bijna) iedereen.  ;)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #22 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 25 August 2019 - 07:17

Ik denk dat het “gemakkelijkste” is om te Googlen op simplebuild, je hebt, om OScam te bouwen, dan wel een Linux distro nodig.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #23 Freak

  • Senior Member
  • 206 posts

0
Neutral

Posted 28 August 2019 - 12:33

Er is weer update 11540 oscam maar hoe kan ik dit zelf ook doen?  

 

En welke download oscam bestand moet ik voor Zgemma H9s ?



Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #24 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,258 posts

+691
Excellent

Posted 28 August 2019 - 15:57

Dit zijn de verbeteringen... Wat heb je hiervan ECHT nodig?

 

http://www.streamboa...changeset/11540

 


[dvbapi] SDT parsing optimizations

  • The SDT filter is now stopped even if no service name or provide name is found. Previously, on FTA or BISS channels, the SDT filter would run forever.
  • The SDT is now used for getting the tsid and onid of the service (in case we haven't already receive them in the CA PMT).
  • Duplicate info from the log is removed to keep it clean. The SDT information is only printed once.
  • Removed some redundant chekcs from the SDT parsing function. They are already done in the caller function.
  • Added more service types as "tv".

The actual string parsing and supported character sets remained the same (still some eastern character sets are not supported).


Edited by littlesat, 28 August 2019 - 16:02.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #25 Freak

  • Senior Member
  • 206 posts

0
Neutral

Posted 29 August 2019 - 01:07

Ik vraag altijd mijzelf af waarom werkt Digiturk 42E/7E niet en de rest wel?



Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #26 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 29 August 2019 - 07:59

omdat Digiturk de zaak potdicht heeft gezet.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #27 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 29 August 2019 - 10:32

En dat had ik hem ook al uitgelegd, maar dat wil hij dus niet voor waar hebben. Hij móet en hij zal gratis naar Digitürk UHD kijken! Al uitgelegd dat de boel gepaired is en dus (zeker voorlopig) met geen enkele softcam opengaat. Alleen een legitiem abo met bijbehorende Digitürk box zal beeld geven. Maar dat wil hij dus niet want dat kost veel geld...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #28 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 29 August 2019 - 10:39

En dat had ik hem ook al uitgelegd, maar dat wil hij dus niet voor waar hebben. Hij móet en hij zal gratis naar Digitürk UHD kijken! Al uitgelegd dat de boel gepaired is en dus (zeker voorlopig) met geen enkele softcam opengaat. Alleen een legitiem abo met bijbehorende Digitürk box zal beeld geven. Maar dat wil hij dus niet want dat kost veel geld...

Goed gezien, ook als je dit leest ''Ik vraag altijd mijzelf af waarom werkt Digiturk 42E/7E niet en de rest wel?'' kun je je af vragen of hij niet een illegale share heeft. ;)


Edited by Sagitarius, 29 August 2019 - 10:39.

73's

PE1AQZ


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #29 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 29 August 2019 - 10:49

Tsja, we zijn natuurlijk niet Roomser dan de Paus, maar het is wel netjes om in elk geval voor je lokaal beschikbare provider te betalen.. Maar met een werkende Digitürk is ie in het lokale koffiehuis natuurlijk wel 'de man'. En dat is in hun cultuur nog wel erg belangrijk.. Vaak gaat het niet eens om de reguliere zenders, maar om de sport (LigTV etc). Leuk voor de mannen in het koffiehuis..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #30 Freak

  • Senior Member
  • 206 posts

0
Neutral

Posted 29 August 2019 - 11:10

Maar hoe heeft men iemand werking op IPTV Digiturk die toch via vanuit ontvanger haalt? Omdat hij originele abonnement kaart heeft? En als ik ook originele abonnement kaart digiturk koop kan ik dan Lan-sharen? of werkt dit ook niet meer dit Lan-sharen?


Edited by Freak, 29 August 2019 - 11:10.


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #31 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 29 August 2019 - 11:19

In die lokale koffiehuizen en belwinkels zijn er gasten zat die een kaart incl. ontvanger ''voor weinig'' voor je kunnen regelen, ik heb hier zo'n buurman vlakbij wonen en als ik een Digiturk abo zou willen heb ik die vanmiddag nog, helaas versta ik niets van dat taaltje dus aan mij niet besteed. :D


73's

PE1AQZ


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #32 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 29 August 2019 - 12:13

Uit een originele Digitürk box kun je noch streamen noch sharen. Dat is juist de truc! Dat willen ze niet. Alleen de grote jongens hebben Digitürk open en daar laten ze zich rijkelijk voor betalen. De HD en UHD gaat alleen met gepairde kaart en officiële obtvanger. Je kunt hier zeuren tot je een ons weegt en iedere OScam boywen die je wil; Digitürk HD en UHD gaan er NIET mee open..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #33 Gman2oo6

  • Senior Member
  • 335 posts

+4
Neutral

Posted 2 September 2019 - 01:23

mis ik iets ?

Of heeft Digitürk zoveel betere uitzendingen dan de rest hier ?

 

Maar het kan aan mij liggen maar gaat het hier nou niet heel erg richting een heel donker grijs gebied ?


Happy with my (sec) ET9500 ET10000 and PLI 8.1

I'm honorary banned member at sat4all :-)


Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #34 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 2 September 2019 - 04:21

Dat vast niet, maar zoals gezegd is Digitürk voor de Turkse medemens wat Canal Digitaal voor ons is. Veel Turkse vrouwen verstaan (bijna) geen Nederlands en zien graag hun soaps in hun taal. Verder natuurlijk de culturele verbintenis met hun land. De TS trekt het een beetje het grijze gebied in - puur in de hoop dat een nieuwere OScam uiteindelijk beeld opleverd. En dat gaat dus niet lukken omdat de kaarten gepaired zijn en dus niet open gaan met een softcam..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Oscam update 11539 via Openpli Software updaten? #35 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 2 September 2019 - 16:07

En dus is er geen sprake van grijs gebied, hoe je het ook wend of keert, je bereikt er toch niets mee :) maar in andere gevallen heb je zeker een punt.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users