Jump to content


Photo

Analoge clock bredere wijzers, Hoe?


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

Re: Analoge clock bredere wijzers, Hoe? #21 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 16 October 2019 - 12:21

Handig als dan ClockWatches.py enz die andere py standaard in het image komt. Dan hoeft dat ook nooit meer los in een skin...

ClockWatches.py zit niet standaard in de skin, ook niet los ergens te vinden. alle andere zitten wel in de skin. Alleen niet in de skin die in de OpenPli feet zit, die blijft zoals deze is.



Re: Analoge clock bredere wijzers, Hoe? #22 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,257 posts

+691
Excellent

Posted 16 October 2019 - 12:30

Ik heb in ieder geval een 'hint' gegeven met de renderer die in permanentclock plugin zit. Misschien kun je overstappen op deze, deze manipuleren met mijn tips... we kunnen dan nog altijd overwegen deze renderers dan met een andere (kortere) naam of zo toevoegen


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Analoge clock bredere wijzers, Hoe? #23 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 16 October 2019 - 14:43

Ik snap wat je bedoeld, ik ga op onderzoek uit al vast bedankt voor je moeite.


Edited by Loui (PD1LOI), 16 October 2019 - 14:44.


Re: Analoge clock bredere wijzers, Hoe? #24 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 9 November 2019 - 12:05

Het heeft een tijdje stil gelegen maar toch werkt dit niet bij mij.



Re: Analoge clock bredere wijzers, Hoe? #25 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 21 December 2019 - 17:17

In regel 59 en 61 worden de wijzers gemaakt. Hier met dikte 1 (zie die 1,1)... wil je ze dikker moet de dit cijfer verhogen + de x,y positie corrigeren.

 

 

self.instance.fillRect(eRect(x - dikte/2, y-dikte/2, dikte, dikte), self.fColor)

 

Dan nog een manier vinden om die dikte door te geven aan die wijzers via de vorige renderer.

Beetje late reactie maar dit is precies wat ik bedoel. probleem opgelost.

for x in range(x0, x1 + 1):
            if steep:
                self.instance.fillRect(eRect(y, x, 4, 4), self.fColor)
            else:
                self.instance.fillRect(eRect(x, y, 4, 4), self.fColor)
            error = error + deltay
            if error > 0:



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users