Jump to content


Photo

Nieuwe lijsten Hans 2nov


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #21 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 5 November 2019 - 08:44

Dat laatste zou met de laatste lijsten van 2 november opgelost moeten zijn. 

Ik had in één van mijn boxen ook diverse oude meuk nog zichtbaar. Vervolgens heb ik alles m.b.t. de zenderlijst handmatig verwijderd en alle in de downloads aanwezige settings getest. Nu leek het allemaal goed te gaan. Tevens ook diverse nieuwe lijsten van Morph getest en weer terug naar de lijsten van Hans zonder rare zaken. 

Dat zou een hele verbetering zijn :)


73's

PE1AQZ


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #22 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,638 posts

+459
Excellent

Posted 5 November 2019 - 11:01

Inderdaad zijn in de nieuwe lijsten al die verwijzingen verwijderd, bij nieuw uit te komen lijsten mag dat ook niet meer voor komen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #23 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 5 November 2019 - 12:49

Inderdaad zijn in de nieuwe lijsten al die verwijzingen verwijderd, bij nieuw uit te komen lijsten mag dat ook niet meer voor komen.

Doet HRO dat of hebben jullie er iets op gevonden, het simpels lijkt mij dat Hans deze loze handel eruit haalt, hooguit de datum van de lijst bovenaan, dat doet CDS ook


73's

PE1AQZ


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #24 hro

  • Senior Member
  • 2,557 posts

+756
Excellent

Posted 5 November 2019 - 12:57

de loze handel wordt door mij (Hans/hro) er uitgehaald voor het naar GitHub gaat om van daaruit overgenomen te worden door OpenPLi.

 

er bleek echter iets mis te gaan, rommel bleef staan bij GitHub. Kon ik niets aan doen, ben ook geen ict'er maar simpele maker van settings... ;-)

 

dankzij leden team OpenPLi is/lijkt dit nu opgelost.


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #25 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 5 November 2019 - 12:59

Top geregeld Hans en het OpenPli team B)


73's

PE1AQZ


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #26 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 6 November 2019 - 02:41

Ik moet hier (Huizen) ook altijd zodra de nieuwe lijsten zijn geüpdate een cablescan doen. Er komt dan altijd een rood balkje met "zender niet gevonden" of zoiets in beeld. Na de cablescan werkt alles weer. Ook moet ik altijd de fastscan doen omdat na de zenderlijst update er bij canal digitaal bij iedere zender n/a staat en de epg is ook weg. De zenders zelf doen het wel maar de zendernamen en bijbehorende programma is verdwenen.

Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #27 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 6 November 2019 - 10:00

Ik moet hier (Huizen) ook altijd zodra de nieuwe lijsten zijn geüpdate een cablescan doen. Er komt dan altijd een rood balkje met "zender niet gevonden" of zoiets in beeld. Na de cablescan werkt alles weer. Ook moet ik altijd de fastscan doen omdat na de zenderlijst update er bij canal digitaal bij iedere zender n/a staat en de epg is ook weg. De zenders zelf doen het wel maar de zendernamen en bijbehorende programma is verdwenen.

Dat laatste bij CDS hoeft natuurlijk niet als je even op een zender uit de fastscan lijst gaat staan en op ok klikt dan leest ie binnen een paar minuten alle EPG data indien aanwezig automatisch in ;) De ''achtergrond scan'' moet natuurlijk wel aangevinkt zijn maar die staat default aan.


73's

PE1AQZ


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #28 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 6 November 2019 - 20:26

Als ik update krijg ik een lijst van 4 oktober ?



Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #29 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 6 November 2019 - 20:37

Als ik update krijg ik een lijst van 4 oktober ?

Daar waren ‘wij’ al achter gekomen. De oorzaak is helaas nog steeds niet bekend. 


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #30 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,604 posts

+1,739
Excellent

Posted 6 November 2019 - 22:11

De lijsten zijn niet van 4 okober, het "gemaakt op" bouquet is niet bijwerkt met een nieuwe datum.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #31 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,272 posts

+691
Excellent

Posted 6 November 2019 - 22:41

Mmm lijkt me dat een fix hiervoor handig zou zijn...

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #32 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,604 posts

+1,739
Excellent

Posted 6 November 2019 - 23:09

Wordt naar gekeken heb ik begrepen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #33 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,638 posts

+459
Excellent

Posted 6 November 2019 - 23:19

Is intussen aangepast en zou na de volgende build weer in orde moeten zijn, en naar wat ik begrepen hebt gebeurt dat nu ;)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #34 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,604 posts

+1,739
Excellent

Posted 6 November 2019 - 23:30

Release is inmiddels bijgewerkt, rc gebeurd in de build van morgen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #35 Rick Hunter

  • PLi® Core member
  • 9,052 posts

+56
Good

Posted 7 November 2019 - 17:02

Is er iets mis met de feed van de mutant hd51? Op zowel 7.1, 7.2rc en develop zijn geen updates beschikbaar anders dan de bootlogo.
Plinux member We have a.. (ehmm.. morgage) house.

Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #36 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,604 posts

+1,739
Excellent

Posted 7 November 2019 - 21:21

Niet dat ik weet. Krijg je foutmeldingen? Wat als je de update op de commandline doet?

 

Voor develop en rc zouden die er in ieder geval wel moeten zijn, ik heb gisteren nog updates gecommit.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #37 Rick Hunter

  • PLi® Core member
  • 9,052 posts

+56
Good

Posted 8 November 2019 - 21:43

Alles werkt weer, ook de settingslijst update is goed binnengekomen. Kan de storing dus niet meer reproduceren.
Plinux member We have a.. (ehmm.. morgage) house.

Re: Nieuwe lijsten Hans 2nov #38 hro

  • Senior Member
  • 2,557 posts

+756
Excellent

Posted 9 November 2019 - 10:59

pfff.. pak van mijn hart...


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users