Jump to content


Photo

Skin Weer


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

Re: Skin Weer #41 Staricovek

  • Member
  • 180 posts

0
Neutral

Posted 2 December 2019 - 15:40

Alleen bij PD1LOI skin heb ik het "weer" werkend. Tof! Jammer dat deze skin niet de mogelijkheid bied er zelf iets in te veranderen. De overige skins hebben een aanpassing nodig van de maker. Maar zo ben ik wel tevreden.


Edited by Frenske, 2 December 2019 - 18:00.
Het lettertype toch maar even aangepast.

:) Andreas LG 55 en PLI Testing

Re: Skin Weer #42 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,271 posts

+691
Excellent

Posted 2 December 2019 - 17:27

Alleen dan op de illegale manier.... ik vind nergens meer een fatsoenlijke weer api die echt gratis is... hele website grabben mag ook niet en kost extra onnodige performance.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Skin Weer #43 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 2 December 2019 - 21:21

Alleen bij PD1LOI skin heb ik het "weer" werkend. Tof! Jammer dat deze skin niet de mogelijkheid bied er zelf iets in te veranderen. De overige skins hebben een aanpassing nodig van de maker. Maar zo ben ik wel tevreden.

Je mag in de skin aanpassen wat je wil hoor! Alles wat beter is meegenomen toch?



Re: Skin Weer #44 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 5 December 2019 - 08:39

Ik heb de Pd1loi-HD-night via de skins en de "Weather Plugin" via de extentions in de Applicaties gedownload en nadat ik in de weather plugin mijn locatie ingevuld, wel even goed lezen ivm de kleurknoppen die gebruikt moeten worden, maar het spreekt voor zich. Bij mij is nu automatisch in die Pdloi plugin rechts in de infobalk de weersinformatie te zien. Ik weet nog niet of je hier persoonlijke wijzigingen kan aanbrengen. Ik heb dit nog niet geprobeerd. Wel moet je bij die weather plugin even goed opletten wat betreft je woonplaats toe te voegen. Lijkt moeilijk, maar als je rustig en goed leest is het dat niet. Succes, ik lees hier wel of het gelukt is en of dit is wat je bedoelt. Mvg.

Re: Skin Weer #45 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 5 December 2019 - 09:09

Hierbij een paar foto's van de infobalk. Ook een foto van wat ik hier laatst heb verteld over die lcd4linux. Ik zweer erbij. Vind het een prachtige uitbreiding. Even proberen of het lukt met de foto's.

Attached Files


Edited by Youto, 5 December 2019 - 09:10.


Re: Skin Weer #46 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 5 December 2019 - 09:13

Als je mijn skin Pd1loi-HD-night download zit daar "Weather Plugin" standaard bij,m.a.w. deze wordt gelijktijdig  met de skin geïnstalleerd.



Re: Skin Weer #47 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 5 December 2019 - 09:29

Okee. Wist ik niet. Ik merkte wel eens een keer dat die weather plugin ineens in mijn plugins stond zonder dat ik dit gedaan had. Nu blijkt dus waarom.

Re: Skin Weer #48 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 5 December 2019 - 09:47

Okee. Wist ik niet. Ik merkte wel eens een keer dat die weather plugin ineens in mijn plugins stond zonder dat ik dit gedaan had. Nu blijkt dus waarom.

Ja zonder weater plugin krijg je n/a te zien in het infoscherm, vandaar ook samen geïnstalleerd.



Re: Skin Weer #49 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 6 December 2019 - 22:50

Ja, dat klopt wel. Dat n/a heb ik ook wel eens zien staan.

Re: Skin Weer #50 Staricovek

  • Member
  • 180 posts

0
Neutral

Posted 7 December 2019 - 17:22

 

Okee. Wist ik niet. Ik merkte wel eens een keer dat die weather plugin ineens in mijn plugins stond zonder dat ik dit gedaan had. Nu blijkt dus waarom.

Ja zonder weater plugin krijg je n/a te zien in het infoscherm, vandaar ook samen geïnstalleerd.

 

Hopelijk zit je skin ook in de FEED


:) Andreas LG 55 en PLI Testing

Re: Skin Weer #51 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,635 posts

+459
Excellent

Posted 7 December 2019 - 19:32

Hopelijk zit je skin ook in de FEED

 

 

 

 

 

 

Die zit er al tijden standaard in.....


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Skin Weer #52 Guest-*4281541*

  • Guest
  • 131 posts

+2
Neutral

Posted 24 December 2019 - 21:34

Als je PD1LOI-hd-night(2.6.1+git271) uit de lijst bij OpenPli neemt, daar zit ook het weer in verwerkt in de Infobalk. Misschien heb je daar wat aan?


Werkt perfect. Top.

Vraagje, normaal bij andere skin zag ik een geel bolletje staan als ik streamde naar de VU plusTV.
Bij deze skin Loui zie ik dat niet.
Is niet echt storend of zo maar kan dat er nog bij of heb ik een zetting over het hoofd gezien?

Re: Skin Weer #53 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,635 posts

+459
Excellent

Posted 25 December 2019 - 09:02

Nee, een andere skin wijzigt geen instellingen dus zal die optie nog gewoon 'aan' staan, de skin zal het mogelijk niet ondersteunen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Skin Weer #54 Guest-*4281541*

  • Guest
  • 131 posts

+2
Neutral

Posted 25 December 2019 - 11:53

Nee, een andere skin wijzigt geen instellingen dus zal die optie nog gewoon 'aan' staan, de skin zal het mogelijk niet ondersteunen.


Dank je.

Heb wel even de gele bol gezien, toen verdween deze weer.
Zal eens verder in de instellingen duiken...

Re: Skin Weer #55 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 25 December 2019 - 13:45

 

Nee, een andere skin wijzigt geen instellingen dus zal die optie nog gewoon 'aan' staan, de skin zal het mogelijk niet ondersteunen.


Dank je.

Heb wel even de gele bol gezien, toen verdween deze weer.
Zal eens verder in de instellingen duiken...

 

In mijn skin zit deze er nu in bij de volgende update, de Icon zat er wel in maar het pad er naar toe niet.



Re: Skin Weer #56 Guest-*4281541*

  • Guest
  • 131 posts

+2
Neutral

Posted 29 December 2019 - 00:37

Nee, een andere skin wijzigt geen instellingen dus zal die optie nog gewoon 'aan' staan, de skin zal het mogelijk niet ondersteunen.


Dank je.
Heb wel even de gele bol gezien, toen verdween deze weer.
Zal eens verder in de instellingen duiken...
In mijn skin zit deze er nu in bij de volgende update, de Icon zat er wel in maar het pad er naar toe niet.

Top Loui.
Is er btw een mogelijkheid om de knipperende rode R van opname weg te halen of niet te laten knipperen?

Re: Skin Weer #57 amigo

  • Senior Member
  • 1,315 posts

+13
Neutral

Posted 29 December 2019 - 00:55

Attached File  Schermafdruk 2019-12-29 00.53.46.png   438.11KB   5 downloads

 

Netatmo icm lcd4linux ook leuk.


VU+ Ultimo 4K - 78 Triax met triple Quad 


Re: Skin Weer #58 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 29 December 2019 - 10:49

 

 

 

Nee, een andere skin wijzigt geen instellingen dus zal die optie nog gewoon 'aan' staan, de skin zal het mogelijk niet ondersteunen.


Dank je.
Heb wel even de gele bol gezien, toen verdween deze weer.
Zal eens verder in de instellingen duiken...
In mijn skin zit deze er nu in bij de volgende update, de Icon zat er wel in maar het pad er naar toe niet.

Top Loui.
Is er btw een mogelijkheid om de knipperende rode R van opname weg te halen of niet te laten knipperen?

 

Ja dat kan!

Verander het rood gekleurde in  skin_templates.xml  met deze naam  ConditionalShowHide

 

<widget source="session.RecordState" render="Pixmap" pixmap="Pd1loi-HD-night/buttons/rec.png" position="1590,79" size="30,30" zPosition="3" alphatest="on">
<convert type="ConditionalShowHide">Blink</convert> 
</widget>
 
Dan krijg je dit te zien.
 
<widget source="session.RecordState" render="Pixmap" pixmap="Pd1loi-HD-night/buttons/rec.png" position="1590,79" size="30,30" zPosition="3" alphatest="on">
<convert type="ConditionalShowHide">ConditionalShowHide</convert>
</widget> 
 
Sla de file op en herstart enigma en het zal niet meer knipperen.
 

Edited by Loui (PD1LOI), 29 December 2019 - 10:50.


Re: Skin Weer #59 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,271 posts

+691
Excellent

Posted 29 December 2019 - 11:01

Ik ga denk ik toch nog eens keer initiate infobar plugin screen maken... dan zijn die renderers niet meer nodig... dan als je een plugin installeert komt het weer er gewoon bij.... ik zit alleen ermee dat ik geen goede legale weer api vind...

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Skin Weer #60 Guest-*4281541*

  • Guest
  • 131 posts

+2
Neutral

Posted 29 December 2019 - 17:50

Nee, een andere skin wijzigt geen instellingen dus zal die optie nog gewoon 'aan' staan, de skin zal het mogelijk niet ondersteunen.


Dank je.
Heb wel even de gele bol gezien, toen verdween deze weer.
Zal eens verder in de instellingen duiken...
In mijn skin zit deze er nu in bij de volgende update, de Icon zat er wel in maar het pad er naar toe niet.

Top Loui.
Is er btw een mogelijkheid om de knipperende rode R van opname weg te halen of niet te laten knipperen?
Ja dat kan!
Verander het rood gekleurde in  skin_templates.xml  met deze naam  ConditionalShowHide
 
<widget source="session.RecordState" render="Pixmap" pixmap="Pd1loi-HD-night/buttons/rec.png" position="1590,79" size="30,30" zPosition="3" alphatest="on">
<convert type="ConditionalShowHide">Blink</convert> 
</widget>
 
Dan krijg je dit te zien.
 

<widget source="session.RecordState" render="Pixmap" pixmap="Pd1loi-HD-night/buttons/rec.png" position="1590,79" size="30,30" zPosition="3" alphatest="on">
<convert type="ConditionalShowHide">ConditionalShowHide</convert>
</widget> 
 
Sla de file op en herstart enigma en het zal niet meer knipperen.

Top. Dank je wel Loui.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users