Jump to content


Photo

Vraagje voor de Pro's


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Roberto84

  • New Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 6 December 2019 - 20:28

Hallo,

 

Ik ben een typische digibeet en heb advies nodig van de pro's. Ik heb onlangs de Vu+ zero 4K gekocht. Op advies van de verkoper wil ik OpenPli hierop installeren. Nu komt het.. dit vind ik al lastig.

Ik heb de juiste ZIP gedownload en op een USB-stick gezet. vevolgens de bestanden uit de ZIP gehaald en enkel deze op de USB stick gezet. vervolgens zou ik deze USB in de Vu+ kunnen steken en deze aan en uit zetten door de knop op de achterkant. bij het opnieuw aanzetten zou de Vu+ de nieuwe OpenPLI software direct herkennen.. :-) maar ik ben hier dus omdat het mij niet lukt..

 

mijn vragen aan de pro's:

 

- moet ik de ZIP uitpakken en enkel deze bestanden op de USB zetten?

 

- Hoe kan ik er dan voor zorgen dat de Vu+ automatisch de OpenPLI software opent/installeert?

 

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

groet,

Roberto



Re: Vraagje voor de Pro's #2 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 6 December 2019 - 20:31

Welkom even dit lezen, alhoewel de Zero K er niet bij staat is het principe hetzelfde, kijk maar naar de info onder de Zero, succes! https://wiki.openpli...lash_Vu.2B_Zero


Edited by 40H3X, 6 December 2019 - 20:34.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Vraagje voor de Pro's #3 Roberto84

  • New Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 6 December 2019 - 20:39

Dank je wel voor de snelle reactie. ik ga kijken of ik er zo uitkom :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users