Jump to content


Photo

OpenPLi 7.2-release beschikbaar


  • Please log in to reply
535 replies to this topic

Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #41 satelliet

  • Senior Member
  • 94 posts

+6
Neutral

Posted 10 December 2019 - 17:50

Hou toch eens op met al dat gezeur. Voor anderen is er zo geen lol meer aan om dit forum te lezen.



Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #42 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 10 December 2019 - 18:04

Hou toch eens op met al dat gezeur. Voor anderen is er zo geen lol meer aan om dit forum te lezen.

Helemaal mee eens, 

 

Wordt gewoon tijd om dit persoon eens een permanente ban te geven,  Hij is het gewend om deze te krijgen..


Edited by DeBeek, 10 December 2019 - 18:04.

Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #43 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 10 December 2019 - 18:21

Helemaal mee eens, 

 

 

Wordt gewoon tijd om dit persoon eens een permanente ban te geven,  Hij is het gewend om deze te krijgen..

 

Oh ben jij er zo een, ik k daar een woord voor en begint met een N maar die zal ik hier maar niet schrijven. Enuhh…. hoezo gewend een ban te krijgen...jij misschien maar ik niet ik kan op ieder forum komen hoor, maar je als je zelf niet tegen kritiek kan


Edited by Sagitarius, 10 December 2019 - 18:25.

73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #44 S_Hopper

  • Senior Member
  • 298 posts

+6
Neutral

Posted 10 December 2019 - 18:28

Hou toch eens op met al dat gezeur. Voor anderen is er zo geen lol meer aan om dit forum te lezen.

Hear hear.

Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #45 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,631 posts

+459
Excellent

Posted 10 December 2019 - 18:35

 

 

 

Overigens snap ik niet waarom hier gereageerd wordt over zaken die in een ander topic spelen, dat maakt het lezen er niet echt makkelijker op.

 

Oh gaat dat zo hier...in het kader van kritiek is goed maar ik moet het er wel mee eens zijn, en dan verwijder je ze maar zonder opgaaf van reden of je verplaatst ze naar het desbetreffende draadje, wees eens flink en laat @Frenske zijn verhaal nu eens doen ipv zich te blijven verschuilen en jullie voor het karretje te laten spannen. Dan hoeven we niet meer te reageren in dit draadje.

 

Ik heb niets verschoven, niemand heeft iets verschoven, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind dat in dit draadje gereageerd wordt op iets wat in een heel ander topic speelt, lees nou toch eens wat er staat en niet wat je wil lezen.

 

Ik refereer naar dit topic : https://forums.openp...ease-72-issues/ daar is sprake van een modbreak en niet in dit topic.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #46 bril

  • Senior Member
  • 204 posts

+2
Neutral

Posted 10 December 2019 - 19:18

Ik ben zeer tevreden over Openpli. Je kunt altijd terug naar tig versies. Iedereen doet zijn best, wanneer het een keer mis met een release is het toch een kleine moeite als gebruiker om een oudere versie te installeren.

Mut@ntHD51 STB 4K 2x,  Openpli 7.1 release  , 60 cm schotel 2x duo-lnb, 19.2/23.5 vaste opstelling, Panasonic TXL55DT50E


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #47 dolphs

  • Senior Member
  • 983 posts

+8
Neutral

Posted 10 December 2019 - 19:31

 

iets aan de hand met deze feed ?

wget: server returned error: HTTP/1.1 404 Not Found
Collected errors:
 * opkg_download_backend: Failed to download http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-7-release/vuuno4k/Packages.gz, wget returned 1.

root@vuuno4k:~#

 

 

uit interesse is dit nog de juiste feed ( 7.2 ) voor de vuuno4k ( eerste generatie )

Ik vermoed dat deze feed even op slot staat met reden?

root@vuuno4k:/etc/opkg# cat vuuno4k-feed.conf
src/gz openpli-vuuno4k http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-7-release/vuuno4k


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #48 IkkeKappie

  • Senior Member
  • 314 posts

+4
Neutral

Posted 10 December 2019 - 19:34


Ik sluit mij hier ook helemaal bij aan.
Zoek alleen nog die knop om bepaalde personen te kunnen uitsluiten op dit forum?
En dit zijn niet de leden van het Pli team.

Ik wil het OpenPli team expliciet bedanken voor al het werk wat ze nu doen en in het verleden hebben gedaan. Hoeplijk vinden anderen dat ook, ondanks dat men mogelijk nu wat problemen heeft.
Maar ik hoop niet dat het OpenPli team door de soms wat negatieve reacties, die ik met name de laatste dagen lees, gedemotiveerd zal raken.


ik sluit mij hier volledig bij aan.

In het algemeen en ik bedoel niemand specifiek
geldt eigenlijk voor elke update een backup hebben en als het dan onverhoopt misgaat ben je binnen 30 minuten weer terug.
Heb je je restore niet onder controle, of doe je dat niet blijf er dan vanaf!
Met name lieden die zo'n linux doos aanschaffen met nauwelijks verstand dan stijgt de irritatie graad zodra deze groep begint te brullen wanneer " de update knop is aangeraakt "

Kortom kritiek mag, fouten worden gemaakt, maar kappen met modder gooien en zorg dat je zelf in control bent, nogmaals het blijft hobby en realiseer dat nou eens.
@PLi mannen : hulde voor jullie geduld en moed om door te gaan met 8.0 na al die jaren. :thumbs-up:

Gigablue4k + mut@nt 1200 HD + mut@nt HD51 dvb-S2 en dvb-c, allen met OpenPLi 8.3<p>80cm schotel met een triple lnb en 4 uitgangen

Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #49 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 10 December 2019 - 19:38

Ik heb niets verschoven, niemand heeft iets verschoven, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind dat in dit draadje gereageerd wordt op iets wat in een heel ander topic speelt, lees nou toch eens wat er staat en niet wat je wil lezen.

 

Ik refereer naar dit topic : https://forums.openp...ease-72-issues/ daar is sprake van een modbreak en niet in dit topic.

 

 

 

 

 

Overigens snap ik niet waarom hier gereageerd wordt over zaken die in een ander topic spelen, dat maakt het lezen er niet echt makkelijker op.

 

Oh gaat dat zo hier...in het kader van kritiek is goed maar ik moet het er wel mee eens zijn, en dan verwijder je ze maar zonder opgaaf van reden of je verplaatst ze naar het desbetreffende draadje, wees eens flink en laat @Frenske zijn verhaal nu eens doen ipv zich te blijven verschuilen en jullie voor het karretje te laten spannen. Dan hoeven we niet meer te reageren in dit draadje.

 

Ik heb niets verschoven, niemand heeft iets verschoven, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind dat in dit draadje gereageerd wordt op iets wat in een heel ander topic speelt, lees nou toch eens wat er staat en niet wat je wil lezen.

 

Ik refereer naar dit topic : https://forums.openp...ease-72-issues/ daar is sprake van een modbreak en niet in dit topic.

 

Met dat verplaatsen was ik misschien niet duidelijk, maar bedoelde eigenlijk dat je dat beter wel had kunnen doen ipv te verwijderen.

Maar goed Frans heeft inmiddels gereageerd, en we worden het niet eens, pli draait het altijd zo en heeft het gelijk altijd aan hun kant, member Mimisiku schreef het al, dus ik zal er hier niet meer over schrijven, aan een dood paard moet je niet trekken zegt mijn broer altijd.


Edited by Sagitarius, 10 December 2019 - 19:40.

73's

PE1AQZ


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #50 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,631 posts

+459
Excellent

Posted 10 December 2019 - 19:40

Mooi, dan heeft iedereen zijn woord kunnen doen en kunnen we weer over naar de orde van de dag!!

 

Graag weer on topic !


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #51 HPPli

  • Senior Member
  • 1,882 posts

+36
Good

Posted 10 December 2019 - 19:57

Okay, on topic. Vraagje, is de status van "OpenPli 7.2-release beschikbaar" inmiddels weer overeenkomstig #post 1 van 7 december ?



Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #52 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,564 posts

+1,737
Excellent

Posted 10 December 2019 - 19:57


 

Ik vermoed dat deze feed even op slot staat met reden?

 

Yes. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #53 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,631 posts

+459
Excellent

Posted 10 December 2019 - 19:58

Okay, on topic. Vraagje, is de status van "OpenPli 7.2-release beschikbaar" inmiddels weer overeenkomstig #post 1 van 7 december ?

Die staat nog even op 'slot', de feeds voor 7 zijn ook even niet beschikbaar tot na de volgende geslaagde build.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #54 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 10 December 2019 - 20:19


Ik wil het OpenPli team expliciet bedanken voor al het werk wat ze nu doen en in het verleden hebben gedaan. Hoeplijk vinden anderen dat ook, ondanks dat men mogelijk nu wat problemen heeft.
Maar ik hoop niet dat het OpenPli team door de soms wat negatieve reacties, die ik met name de laatste dagen lees, gedemotiveerd zal raken.


ik sluit mij hier volledig bij aan.

In het algemeen en ik bedoel niemand specifiek
geldt eigenlijk voor elke update een backup hebben en als het dan onverhoopt misgaat ben je binnen 30 minuten weer terug.
Heb je je restore niet onder controle, of doe je dat niet blijf er dan vanaf!
Met name lieden die zo'n linux doos aanschaffen met nauwelijks verstand dan stijgt de irritatie graad zodra deze groep begint te brullen wanneer " de update knop is aangeraakt "

Kortom kritiek mag, fouten worden gemaakt, maar kappen met modder gooien en zorg dat je zelf in control bent, nogmaals het blijft hobby en realiseer dat nou eens.
@PLi mannen : hulde voor jullie geduld en moed om door te gaan met 8.0 na al die jaren. :thumbs-up:

Sluit ik me helemaal bij aan.

Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #55 vikinger1953

  • Senior Member
  • 123 posts

+1
Neutral

Posted 11 December 2019 - 08:56

Hoe kan ik nou 7.1 weer terug krijgen  ,de box doet het niet meer



Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #56 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,791 posts

+186
Excellent

Posted 11 December 2019 - 08:59

Met usb stick of flashen vanuit het menu, updaten gaat even niet daar wordt aangewerkt


Edited by 40H3X, 11 December 2019 - 08:59.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #57 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,262 posts

+691
Excellent

Posted 11 December 2019 - 09:02

Zover ik kan zien staan er weer 7.2 images klaar.... misschien die proberen te flashen?


Edited by littlesat, 11 December 2019 - 09:02.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #58 vikinger1953

  • Senior Member
  • 123 posts

+1
Neutral

Posted 11 December 2019 - 09:10

hij gooit hem weer dicht

ik flash has nooit  ,

stick achterin  maar geen reboot werkt niet



Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #59 vikinger1953

  • Senior Member
  • 123 posts

+1
Neutral

Posted 11 December 2019 - 09:21

wie kan mij helpen ,of zeggen wat ik moet doen?



Re: OpenPLi 7.2-release beschikbaar #60 vikinger1953

  • Senior Member
  • 123 posts

+1
Neutral

Posted 11 December 2019 - 09:33

De reboot doet het ook niet meer wat nu!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users