Jump to content


Photo

Opslaan van Timers


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 pinolief

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 21 September 2008 - 16:23

Ik ben op zoek maar een programma of een manier om ingestelde timers op te slaan als je die hebt aangemaakt.
Als je een update van een image uitvoert of vervangt voor een andere wil ik niet telkens al die timers opnieuw invoeren.
Ik begreep dat PLI het programma DreamVCR ooit heeft gemaakt maar die werkt niet met de Dreambox die ik heb nl de 7025 met EnigmaII
Kent iemand een programma die dit doet of een andere manier om het voor elkaar te krijgen?
De timers moeten wel ingelezen kunnen worden in een andere image zelfs van een andere maker zoals Gemini of LTteam.
De ene keer is PLI een mooie image dan komt LTteam weer met een nieuwe die toch weer iets beter of stabieler is.
Ik rommel meestal tussen PLI, Gemini en LT team.

Pinolief

Re: Opslaan van Timers #2 dAF2000

  • PLi® Ex-Leden
  • 14,151 posts

+52
Good

Posted 21 September 2008 - 16:41

Gaat 't hier om een 7025? Dan verplaats ik je topic effe van Algemeen naar 7025.
Ik heb zelf geen antwoord op je vraag.
Many answers to your question can be found in our wiki: http://openpli.org/wiki

Re: Opslaan van Timers #3 pieterg

  • PLi® Core member
  • 32,766 posts

+245
Excellent

Posted 21 September 2008 - 16:59

ik zou in dat geval de backup functie gebruiken, om (gedeelten van) je config te backuppen voordat je gaat flashen.

En als je het heel zeker wilt weten kan je ook nog ff met de hand de file /etc/enigma2/timers.xml (en evt /etc/enigma2/autotimers.xml) veilig stellen.


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users