Jump to content


Photo

PVR Enigma2


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Ronald69

  • Senior Member
  • 84 posts

+2
Neutral

Posted 20 January 2020 - 20:19

Zou iemand mijn kunnen helpen aan een recente addon voor pvr Enigma2 op KODI voor gebruik samen met mijn Vu+Ultimo. Had er een gedownload via github maar deze kan op een of andere reden niet worden geïnstalleerd.



Re: PVR Enigma2 #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,625 posts

+1,739
Excellent

Posted 20 January 2020 - 20:32

Kodi op een VU Ultimo kun je denk ik wel vergeten, daar heeft die box helemaal niet de cpu power voor. De fabrikant bepaalt of het gebouwd wordt, en dat is voor geen elke oude VU+ het geval.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: PVR Enigma2 #3 Ronald69

  • Senior Member
  • 84 posts

+2
Neutral

Posted 20 January 2020 - 20:48

Kodi op een VU Ultimo kun je denk ik wel vergeten, daar heeft die box helemaal niet de cpu power voor. De fabrikant bepaalt of het gebouwd wordt, en dat is voor geen elke oude VU+ het geval.

Ik heb het over PVR Enigma2 dat is  een addon voor KODI dit dan je Vu plus uitleest en werkt al jaren. 



Re: PVR Enigma2 #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,625 posts

+1,739
Excellent

Posted 20 January 2020 - 21:03

Geen idee, dit is geen kodi forum.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: PVR Enigma2 #5 Ronald69

  • Senior Member
  • 84 posts

+2
Neutral

Posted 21 January 2020 - 15:55

Geen idee, dit is geen kodi forum.

Dat was mijn duidelijk. Ik wil niet in herhaling vallen, maar dit stukje software is ontwikkeld voor de Vu+ En andere Enigma2 ontvangers, en deze vraag zou normaal gesproken horen op een Forum als hier. Maar goed we gaan wel verder zoeken. Dank voor het duidelijke verhaal.



Re: PVR Enigma2 #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,625 posts

+1,739
Excellent

Posted 21 January 2020 - 16:01

Dus het is een Enigma plugin en geen Kodi plugin? Dat was me niet duidelijk.

 

Misschien eens even beginnen met te verwijzen naar die github repository, zodat we enig idee hebben waar je over praat?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: PVR Enigma2 #7 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 21 January 2020 - 17:10

Het is wel een kodi plugin die haalt volgens mij de gegevens van een enigma2 decoder die heb ik hier weleens gehad werkte niet echt lekker heb ik toen gemerkt. als ik het goed heb haalt hij de zenders en dergelijke van je enigma2 ontvanger ik had toen met et10k veel problemen.


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users