Jump to content


Photo

YouTube storing op mijn HD 51..


  • Please log in to reply
88 replies to this topic

Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #41 GvdP

  • Senior Member
  • 469 posts

+3
Neutral

Posted 12 June 2020 - 20:30

Heb geen zin om regelmatig iets aan te passen om zoiets simpels als youtube te kunnen kijken
Mooi als t werkt maar anders gewoon via de tv of chromecast

Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #42 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 12 June 2020 - 20:58

En als je dat geen van beide hebt? Gewoon maar via de telefoon? Ik heb geen Chromecast en geen YouTube app op de tv.

Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #43 JohnC

  • Senior Member
  • 28 posts

0
Neutral

Posted 13 June 2020 - 14:48

Nieuwe ontvanger? Zal hopelijk tcch niet waar zijn, hij is net een jaar oud!



Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #44 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 13 June 2020 - 15:00

Heb geen zin om regelmatig iets aan te passen om zoiets simpels als youtube te kunnen kijken
Mooi als t werkt maar anders gewoon via de tv of chromecast

Heb je geen andere oplossing?



Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #45 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,399 posts

+394
Excellent

Posted 13 June 2020 - 15:01

Nieuwe ontvanger? Zal hopelijk tcch niet waar zijn, hij is net een jaar oud!

Dat is ook niet nodig als je accepteert dat niet alle data werkt op een satellietontvanger. Jouw melding doet mij denken aan een eerder Youtube gerelateerd issue. Taapat had daar een oplossing voor evenals het probleem wat nu weer ‘speelt’. Welke firmware staat er op jouw box. Heb jij ook een HD51? Zorg dat de laatste release op de box staat en anders ook even zoeken op Youtube in de engelse sectie.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #46 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,644 posts

+459
Excellent

Posted 13 June 2020 - 15:29

De benodigde keys, welke met de plugin meekwamen, werken niet meer, er is ergens een topic waarin wordt uitgelegd hoe dat moet.

 

Ik heb youtube gewoon werkend op een VuDuo4k.

Attached Files


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #47 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 13 June 2020 - 15:37

Dit bedoel je?
https://www.slickrem...ey-for-youtube/

Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #48 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,644 posts

+459
Excellent

Posted 13 June 2020 - 15:41

Inderdaad, ik gebruik namelijk mijn eigen keys en niet de keys welke met de plugin meekomen/kwamen


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #49 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 13 June 2020 - 15:42

Hier werkt hij ook weer met de laatste van Tapaat nu moet ik wel gebruik maken van de exteplayer om de video's af te spelen.

 

Ps: ideaal de keys nu in de map van Enigma2 super ;)


Edited by cobus, 13 June 2020 - 15:47.

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #50 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,644 posts

+459
Excellent

Posted 13 June 2020 - 15:51

Ps: ideaal de keys nu in de map van Enigma2 super ;)

Makkelijk he? Zo zou dat nu ook voor CI+ moeten......


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #51 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 13 June 2020 - 16:06

Idd maar waarom maakt niemand dat terwijl er steeds meer mensen van afhankelijk worden ??


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #52 JohnC

  • Senior Member
  • 28 posts

0
Neutral

Posted 13 June 2020 - 16:09

Bij mij werkt YouTube ook gewoon op de VU+, alleen dat hij sinds een week oud twee niet meer alle filmpjes kan weergeven en dan de melding geeft:

 Er is een fout opgetreden bij het extraheren van de video url:

No supported formats found in video info!



Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #53 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 13 June 2020 - 16:21

Probeer eerst de laatste versie die werkt weer zoals het moet met je eigen keys in de map etc/enigma2 Youtube.key  en bij mij werkt alleen exteplayer goed .

 

http://taapat.ho.ua/...plugin-youtube/


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #54 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,617 posts

+1,739
Excellent

Posted 13 June 2020 - 16:35

Idd maar waarom maakt niemand dat terwijl er steeds meer mensen van afhankelijk worden ?

Er zijn er een paar, en er is een russische gast die custom binaries verspreid.

 

Maar ook die verdomd het om zijn baby uit handen te geven, het grote probleem, we willen wel open source, maar iedereen moet wel van mijn code afblijven! :(
 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #55 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 13 June 2020 - 16:43

Eigenlijk is dat best wel erg te noemen want ik lees het hier ook regelmatig van "andere" image bouwers wie alles jatten en zelf niets toevoegen aan de opensource zo jammer allemaal. :(


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #56 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,617 posts

+1,739
Excellent

Posted 13 June 2020 - 17:27

Ik heb ooit lang geleden een business training gehad van een psycholoog, en die zei "Alles wat een mens doet is gedreven door de GPA factor, een combinatie van 3 facturen, Gein, Poen en Aanzien".

 

Voor de poen moet je niet in open source zitten, dat is maar weinigen gegeven. Zij die het voor het aanzien doen zijn uitsluitend voor zichzelf bezig, willen niks delen, en moeten overal hun naam op ("Ik ben lid van ..."!). Zij die het voor de gein doen laten zich door niets en niemand sturen, en doen vooral waar ze zelf zin in hebben.

 

Het is maar weinigen het gegeven om lol te zien in je voor niks een bult te werken, om dingen te maken voor je gebruikers en niet voor jezelf. En juist zulke mensen heb je nodig eens je open source project het niveau "zolderkamer" ontstijgd.

 

Want op een dag wordt je wakker, en heeft je hobby project ineens gebruikers, met verwachtingen, en verlangens. En moet support gaan verlenen, vragen gaan beantwoorden, releases op tijd uit gaan brengen, features voor anderen gaan maken en ondersteunen terwijl je ze zelf niet gebruikt, etc.  Een moment waar menig project op struikelt, en waarmee, laten we eerlijk zijn, ook PLi al tijden worsteld...

 

Maar goed, we gaan wel erg off-topic zo... ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #57 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 13 June 2020 - 17:36

Ik heb ooit lang geleden een business training gehad van een psycholoog, en die zei "Alles wat een mens doet is gedreven door de GPA factor, een combinatie van 3 facturen, Gein, Poen en Aanzien".

 

Voor de poen moet je niet in open source zitten, dat is maar weinigen gegeven. Zij die het voor het aanzien doen zijn uitsluitend voor zichzelf bezig, willen niks delen, en moeten overal hun naam op ("Ik ben lid van ..."!). Zij die het voor de gein doen laten zich door niets en niemand sturen, en doen vooral waar ze zelf zin in hebben.

 

Het is maar weinigen het gegeven om lol te zien in je voor niks een bult te werken, om dingen te maken voor je gebruikers en niet voor jezelf. En juist zulke mensen heb je nodig eens je open source project het niveau "zolderkamer" ontstijgd.

 

Want op een dag wordt je wakker, en heeft je hobby project ineens gebruikers, met verwachtingen, en verlangens. En moet support gaan verlenen, vragen gaan beantwoorden, releases op tijd uit gaan brengen, features voor anderen gaan maken en ondersteunen terwijl je ze zelf niet gebruikt, etc.  Een moment waar menig project op struikelt, en waarmee, laten we eerlijk zijn, ook PLi al tijden worsteld...

 

Maar goed, we gaan wel erg off-topic zo... ;)

Mooi gezegd. :P  :D



Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #58 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 13 June 2020 - 17:43

Hier werkt hij ook weer met de laatste van Tapaat nu moet ik wel gebruik maken van de exteplayer om de video's af te spelen.

 

Ps: ideaal de keys nu in de map van Enigma2 super ;)

Even een hint Cobus, hoe zit dat ook alweer met die key,s? Mijn gatekaas boven wordt groter. Die gaten dan he. :D


Edited by Loui (PD1LOI), 13 June 2020 - 17:44.


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #59 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 13 June 2020 - 18:01

Als het goed is heb je die nog die staan in de aangepaste YouTubeUi.py daar kun je ze nu uithalen en id het bestand zetten wat ik hierboven schreef.


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: YouTube storing op mijn HD 51.. #60 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 13 June 2020 - 18:09

Ah oke ik snap het.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users