Jump to content


Photo

Opname met vuduo4k


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Rhodewyn

  • New Member
  • 1 posts

0
Neutral

Posted 17 February 2020 - 21:55

Opnemen met VUDO4K en openpli van ITV heeft in opname audio beschrijving (narrative). Tijdens direct kijken kan men dit via audio settings selecteren.

Echter tijdens opname werkt deze selectie niet. Hoe is dit in openpli definitief uit te zetten?



Re: Opname met vuduo4k #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 17 February 2020 - 22:24

Zowel tijdens live kijken, tijdens opname en tijdens afspelen kan ik op mijn Ultimo4K met de gele toets kiezen welk geluidsspoor ik wens. Net nog gecheckt.

 

Mijn default is overigens Engels.

Attached Files


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Opname met vuduo4k #3 digiview 12

  • Senior Member
  • 90 posts

0
Neutral

Posted 17 February 2020 - 22:57

hoi hier ook 

kijk veel naar engelse tv die hebben dat bijna allemaal extra gesproken teks gewoon zoals frenske zegd aan   te passen via de gele knop audio selectie 

meestal twee opties narrative   gesproken mpeg en engels orgineel ac3 


Edited by digiview 12, 17 February 2020 - 22:58.


Re: Opname met vuduo4k #4 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 17 February 2020 - 23:41

Echter tijdens opname werkt deze selectie niet. Hoe is dit in openpli definitief uit te zetten?

Ik ga ervan uit dat, als je de ondertitels benoemd hebt in de configuratie (auto taal selectie / auto language selection), dat dit bij jou ook standaard op engels komt te staan en niet op NAR.

 

Via Menu - instellingen - systeem - audio / video - Auto taal selectie eenvoudig in te stellen.

 

Attached File  audio selectie.PNG   550.51KB   5 downloads

 

En het resultaat is vervolgens op oa. ITV 1-HD

 

Attached File  taal standaard.PNG   440.14KB   5 downloads


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users