Jump to content


Photo

Hoe activeer ik een delta smartcard in een Vu+ duo 4k?


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 Steven54

  • Senior Member
  • 245 posts

0
Neutral

Posted 27 September 2020 - 16:48

Hallo,

Sinds kort zijn wij verhuisd naar een regio waar onze vorige provider Ziggo niet levert. Wij zitten nu in een Delta gebied. Graag zou ik mijn Vu+ duo 4k weer als decoder willen gebruiken met de smartcard van Delta maar met de huidige software kan hij de kaart wel vinden maar niet lezen.

Ik ben zelf absoluut geen hobbyist op dit gebied dus met technisch geformuleerde adviezen kan ik niks. Ik gebruik het apparaat met veel plezier en tot volle tevredenheid maar wel als ware het bijv een humax 5400c. Ik heb geen verstand van de techniek en de software erachter.

Wie kan mij helpen met een handleiding oid hoe de software om te zetten? Mijn Vu+ duo 4k draait op Open pli. Mijn leverancier wil ook graag helpen maar die hebben geen ervaring met Delta. Ze hebben hem bij aanschaf op ziggo ingesteld. Zij zouden het met je juiste informatie voor mij kunnen omzetten maar dan moeten ze wel precies weten wat en waar.

Maar als iemand hier mij via teamviewer kan helpen.... vind ik ook prima. Ik zou erg blij zijn als ik het apparaat weer als kabel decoder kan blijven gebruiken maar dan op een smartcard van Delta.

Wie kan en wil helpen?

Alvast hartelijk dank.

Re: Hoe activeer ik een delta smartcard in een Vu+ duo 4k? #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 27 September 2020 - 16:50

De Delta Irdeto kaart werkt met exact dezelfde configuratie als de Ziggo Irdeto kaart. Dus als je er niks aan aangepast hebt moet het gewoon blijven werken.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.