Jump to content


Photo

Last van muziek en beeld, alleen ondertitel afspelen.


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 18 October 2020 - 12:28

Ik heb een programma wat ik eigenlijk graag wilde zien, maar er zit vervelende muziek in verwerkt, en iemand in dat programma draagt een bandshirt, dus ook het beeld vind ik vervelend. Wordt onrustig van het GESCHREEUW op dat shirt.

Dat bandshirt heeft overigens geen relatie met de muziek die in het programma verwerkt is (niet dat ik dat tegenwoordig uberhoud vaak veel met elkaar te maken vind hebben), noch de inhoud ervan.

Dus als ik alleen de ondertitel nog kan zien of kan openen als text bestand, kan ik mischien toch nog iets van het programma volgen.

Ehh... nee dit bedoel ik trouwens serieus, dit is dus GEEN verlate 1 April grap!


Edited by rocco99, 18 October 2020 - 12:33.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Last van muziek en beeld, alleen ondertitel afspelen. #2 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 18 October 2020 - 12:57

Persoonlijk vind ik dat je vragen steeds meer een bizarre inhoud hebben. Als je de beeldinhoud niet wil zien zet je gewoon de TV uit. Geluid via een externe versterker.. Je stoort je aan écht alles en je verwacht echt idiote oplossingen. Zelfs al zóu je alleen de ondertiteling zien, dan zou je ageren dat de ondertiteling te groot/klein is, de verkeerde kleur heeft etc. Ik weet inmiddels dat je (om welke reden ook) in een cerzorgingshuis woont met wellich psygische problemen waardoor je prikkels niet kunt verwerken. Zie het verhaal van de reflecterende klok eerder. Misschien moet je die TV maar gewoon wegdoen, lichten uit, ramen blinderen en met een donkere zonnebril door het leven....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Last van muziek en beeld, alleen ondertitel afspelen. #3 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 18 October 2020 - 13:23

Of ander programma kijken? (in ieder geval 1 met minder of storende prikkels)

 

Ramen zijn trouwens al geblindeerd. Ehh. nee afgeplakt met papier.

 

Nee geen lichten uit en wel nog daglicht, want daglicht is gezond.


Edited by rocco99, 18 October 2020 - 13:27.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Last van muziek en beeld, alleen ondertitel afspelen. #4 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 18 October 2020 - 13:30

Ik ga hier inhoudelijk maar niet op in en om te voorkomen dat er opnieuw een stortvloed aan onzin wordt geplaatst sluit ik hem maar gelijk. Mimisiku heeft jou tenslotte het enige juiste advies al gegeven.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users