Jump to content


Photo

luidspreker icoon


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 PliPi

  • Senior Member
  • 454 posts

+1
Neutral

Posted 24 October 2020 - 12:02

Is het mogelijk om het luidspreker icoon, dat verschijnt als je op MUTE drukt, in een van de hoeken te plaatsen?



Re: luidspreker icoon #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 24 October 2020 - 12:37

Ik denk niet dat eender welke skinbouwer op basis van één verzoek zo’n wijziging zal doorvoeren. 
Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn om dit zelf te wijzigen maar dat zal een expert moeten uitleggen.

 

Edit: Vergeten om ‘niet’ toe te voegen. Nu wel.


Edited by Frenske, 24 October 2020 - 14:31.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: luidspreker icoon #3 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 24 October 2020 - 21:27

Mocht het zo zijn dat je het icoon irritant vind, je weet dat je het mute-icoon kunt verbergen door de mute knop wat langer vast te houden.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: luidspreker icoon #4 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 25 October 2020 - 12:27

Is het mogelijk om het luidspreker icoon, dat verschijnt als je op MUTE drukt, in een van de hoeken te plaatsen?

Ja

Re: luidspreker icoon #5 PliPi

  • Senior Member
  • 454 posts

+1
Neutral

Posted 25 October 2020 - 14:21

 

Is het mogelijk om het luidspreker icoon, dat verschijnt als je op MUTE drukt, in een van de hoeken te plaatsen?

Ja

 

hulkman, vertel!  :) 



Re: luidspreker icoon #6 PliPi

  • Senior Member
  • 454 posts

+1
Neutral

Posted 26 October 2020 - 13:36

... mute-icoon kunt verbergen door de mute knop wat langer vast te houden.

hulkman laat niks meer van zich horen maar gelukkig wist Tech een geheim te vertellen! Bedankt dit is al een heel stuk beter! :)



Re: luidspreker icoon #7 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 26 October 2020 - 18:24

Ik heb je vrasg toch beantwoord? Maar OK ik ben de moeilijkste niet.
Ja, het is mogelijk om het mute icoon naar de zijkant van het scherm te verplaatsen, sterker zelfs, je kunt hem overal plaatsen waar je maar wilt. Het enige dat daar voor nodig is, is een wijziging in je skin.xml file die je kunt vinden in de map waarvan de map gelijk luid aan de naam van de skin welke je op dit moment draait. Zoek op term mute en dan alleen de x,y positie aanpassen.

Ik snap niet dat je met mijn antwoord geen genoegen neemt terwijl het wel klopt. Terwijl je het antwoord van @Tech, welke geen antwoord is op je vraag, ophemelt.
Of had je verwacht of gehoopt dat de positie van het icoon verplaatsen een instelling of een knopdruk zou kunnen zijn?
Wil je meer invloed, dan zul je je moeten gaan verdiepen in de machine taal.

Re: luidspreker icoon #8 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 26 October 2020 - 20:14

Ik heb je vrasg toch beantwoord? Maar OK ik ben de moeilijkste niet.
Ja, het is mogelijk om het mute icoon naar de zijkant van het scherm te verplaatsen, sterker zelfs, je kunt hem overal plaatsen waar je maar wilt. Het enige dat daar voor nodig is, is een wijziging in je skin.xml file die je kunt vinden in de map waarvan de map gelijk luid aan de naam van de skin welke je op dit moment draait. Zoek op term mute en dan alleen de x,y positie aanpassen.

Ik snap niet dat je met mijn antwoord geen genoegen neemt terwijl het wel klopt. Terwijl je het antwoord van @Tech, welke geen antwoord is op je vraag, ophemelt.
Of had je verwacht of gehoopt dat de positie van het icoon verplaatsen een instelling of een knopdruk zou kunnen zijn?
Wil je meer invloed, dan zul je je moeten gaan verdiepen in de machine taal.

Sorry, met alle respect maar je mag van een gebruiker niet verwachten dat hij de kennis heeft die jij wel hebt, als wij net zoals jou zouden gaan denken was dit forum niet meer nodig.......


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: luidspreker icoon #9 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 26 October 2020 - 20:55

@Tech, je hebt helemaal gelijk, maar laat maar. Ik zal proberen helemaal niet meer te reageren op een PliPli-topic.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users