Jump to content


Photo

IpTV plaatsen


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 tennisplayer

  • Senior Member
  • 37 posts

0
Neutral

Posted 28 October 2020 - 18:25

Iemand ervaring met IPTV..... wil het proberen op Vu-Ultimo maar hoe installeren?



Re: IpTV plaatsen #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,388 posts

+393
Excellent

Posted 28 October 2020 - 18:31

Voordat iemand hier echt inhoudelijk op zou kunnen reageren zou het praktisch zijn als er wat meer details gegeven worden. 
Jij hebt het over de ‘oude’ Ultimo? Niet de Ultimo 4K? Al is het maar om zeker te zijn. Welke firmware staat er op die box?

Welke IPTV provider bedoel jij? En mogelijk zijn er nog wel meer vragen bij leden die eventueel willen helpen.

 

Mocht het hier gaan om illegale IPTV mogelijkheden dat hoef je geen hulp te verwachten.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: IpTV plaatsen #3 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 29 October 2020 - 03:37

Is er ook legale iptv dan?.

Wel grappig is dat ik boven dit topic een advertentie zie van volgens mij een illigale iptv aanbieder. Attached File  Screenshot_2020-10-29-03-38-06.png   163.31KB   13 downloads

Edited by Youto, 29 October 2020 - 03:43.


Re: IpTV plaatsen #4 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 29 October 2020 - 05:21

Er zijn legale streams van diverse pluimages. Er is zelfs (nog steeds) sprake van een NL provider die dit 'los' wil gaan aanbieden. Voor de rest is het allemaal illegaal. Zeker als ze praten over 1000 kanalen + en VOD..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: IpTV plaatsen #5 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 29 October 2020 - 07:10

#mimisiku, Die ik hier zag had het over ruim 10 duizend zenders waaronder foxsport, ziggosport, film1 en weet ik veel allemaal. Ik weet echt wel dat dit zo illigaal is als de pest maar frenske verteld hier aan TS dat illigale iptv hier streng verboden is. Maar wel een advertentie hierboven van wat ik net opnoemde. Deze advertenties rouleren dus nu zie je weer een andere maar ik heb die advertentie al meerdere keren voorbij zien komen op deze forum site. Ik weet niet wie over het advertentiebeleid gaat maar heel stellig verkondigen mag niet en wel een advertentie toelaten lijkt zoiets als pot verwijd ketel enzenz. Ik bedoel er verder niks mee maar vind het wel het vermelden waard.

Re: IpTV plaatsen #6 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,388 posts

+393
Excellent

Posted 29 October 2020 - 08:53

Wat een onzin, alsof wij promoten om illegale TV te promoten d.m.v. gerichte advertenties.
Misschien heb jij ooit van Google adds gehoord en dan weet je dat Google slimme algoritmes gebruikt om advertenties gericht aan te bieden. Als iemand één keer zoekt op ‘weekendje weg Lutjebroek’, dan krijg jij de eerstvolgende dagen de door Google aangeprezen overnachtingen in de verre regio Lutjebroek getoond op eender welke website. Vermoedelijk heb jij zelf kort daarvoor gezocht op ‘illegale iptv’ of zoiets. Ooit hebben wij dit soort advertenties actief geblokt om dit soort onterechte reacties te voorkomen. Klagen bij de bron dus bij Google.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: IpTV plaatsen #7 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 29 October 2020 - 10:31

Wat een onzin, alsof wij promoten om illegale TV te promoten d.m.v. gerichte advertenties.
Misschien heb jij ooit van Google adds gehoord en dan weet je dat Google slimme algoritmes gebruikt om advertenties gericht aan te bieden. Als iemand één keer zoekt op ‘weekendje weg Lutjebroek’, dan krijg jij de eerstvolgende dagen de door Google aangeprezen overnachtingen in de verre regio Lutjebroek getoond op eender welke website. Vermoedelijk heb jij zelf kort daarvoor gezocht op ‘illegale iptv’ of zoiets. Ooit hebben wij dit soort advertenties actief geblokt om dit soort onterechte reacties te voorkomen. Klagen bij de bron dus bij Google.

Of een adblocker gebruiken dan ben je die onzin ook kwijt.



Re: IpTV plaatsen #8 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 29 October 2020 - 10:35

Iemand ervaring met IPTV..... wil het proberen op Vu-Ultimo maar hoe installeren?

Heb je de zenderlijst van Hans al eens geprobeerd? https://forums.openp...dpost&p=1259765

Daar zit veel meer in dan alleen NPO1 & NPO2 ;)


Edited by Loui (PD1LOI), 29 October 2020 - 10:37.


Re: IpTV plaatsen #9 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,388 posts

+393
Excellent

Posted 29 October 2020 - 11:25

@Loui

Uiteraard is mij het gebruik van een addblocker bekend. Mijn reactie naar Youto is meer om te ontzenuwen dat wij dit promoten d.m.v. relevante adds. Doorgaans krijg je adds voorgeschoteld nadat de betreffende gebruiker eerder zelf gezocht heeft naar zoiets. Als wij alle niet gewenste adds moeten monitoren en vervolgens doorgeven aan de webmaster, wat wij tijden lang wél gedaan hebben, dan kunnen wij wel stoppen met ontwikkelen, testen en forum-support. Uiteraard bij wijze van spreken. ;)

Maar laten wij maar weer on topic gaan als TS tenminste nog iets te melden heeft.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: IpTV plaatsen #10 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 29 October 2020 - 12:08

 

 

#mimisiku, Die ik hier zag had het over ruim 10 duizend zenders waaronder foxsport, ziggosport, film1 en weet ik veel allemaal. Ik weet echt wel dat dit zo illigaal is als de pest maar frenske verteld hier aan TS dat illigale iptv hier streng verboden is. Maar wel een advertentie hierboven van wat ik net opnoemde. Deze advertenties rouleren dus nu zie je weer een andere maar ik heb die advertentie al meerdere keren voorbij zien komen op deze forum site. Ik weet niet wie over het advertentiebeleid gaat maar heel stellig verkondigen mag niet en wel een advertentie toelaten lijkt zoiets als pot verwijd ketel enzenz. Ik bedoel er verder niks mee maar vind het wel het vermelden waard.

Louter ter info:

 

"Ad personalization" gebeurd o.a. m.b.v. tracing cookies of met contextual advertising. Google en c.s. leggen het uit als gemakkelijk voor de consument, anderen als een aantasting van privacy. Ook is bekend dat gmail (mail provider van Google) trefwoorden uit je mailbox gebruikt voor persoonlijke reclame.


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: IpTV plaatsen #11 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 29 October 2020 - 13:36

Of een adblocker gebruiken dan ben je die onzin ook kwijt.

Dat kost ons wel inkomsten... Dan heb ik liever dat je er gewoon overheen kijkt... ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: IpTV plaatsen #12 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 29 October 2020 - 15:00

 

Of een adblocker gebruiken dan ben je die onzin ook kwijt.

Dat kost ons wel inkomsten... Dan heb ik liever dat je er gewoon overheen kijkt... ;)

 

Lang leve de addblockers, ik mag hopen dat die dingen nog agressiever gaan worden dan ze al zijn, dan zijn we eindelijk van al die ongevraagde rotzooi af, de capaciteit van het internet wordt dan eindelijk beter benut en met wat geluk valt dan eindelijk die Google shit een keer om.

 

 

Uiteraard is dat een utopie maar je mag toch wel je hoop uitspreken? ;) ;)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: IpTV plaatsen #13 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 31 October 2020 - 01:19

#mijn reactie, loui, ik gebruik een adblocker maar dat schijnt niet overal te werken want het is niet zo dat ik bij sommige sites uitzondering maak. Wel denk ik want ik gebruikt de chrome browser en deze adblocker werd mij destijds geadviseerd door google dus vermoed ik dat google een beetje meedenkt bij deze adblocker. #frenske, zo zie je maar dat mijn technische kennis niet erg groot is want ik heb/had absoluut geen benul ervan dat de advertenties die ik hier te zien krijg bebaseerd zijn op mijn zoekgedrag. Waarschijnlijk wel zoekgefrag van enige tijd terug want sinds enige tijd gebruik ik duckduckgo ipv. google om iets te zoeken. Wel weer grappig is dat ik nu terwijl ik dit typ deze desbetreffende advertentie weer onderop zichtbaar is. Maar ik wil niemand beschuldigen maar alleen maar melden dat deze advertentie hier op het forum vaak voorbij komt.Attached File  Screenshot_2020-10-31-01-10-09.png   235.23KB   4 downloads

Re: IpTV plaatsen #14 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 31 October 2020 - 01:27

Het heeft niet (alleen) te maken met zoekgedrag, maar ook met de informatie op de pagina.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: IpTV plaatsen #15 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 31 October 2020 - 05:57

#wanwizard, okee ik kon ook al niet herinneren of en wanneer ik echt actief op Google gezorgd had naar iptv. Ik ben niet gek natuurlijk, ik weet heel goed wat het is en wat het doet maar wat ik net al zei dat ik niet zou weten of en wanneer ik gegoogeld zou hebben.

Re: IpTV plaatsen #16 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,388 posts

+393
Excellent

Posted 31 October 2020 - 08:53

En wij willen enkel maar ontzenuwen dat wij via onze site bewust, al dan niet legale IPTV providers, zouden promoten. 


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: IpTV plaatsen #17 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 2 November 2020 - 04:04

#frenske, ik heb het al vaker hier gezegd, ik ben een computertechische analfabeet. Maar ik leer iedere keer weer wat meer. Want jou laatste comment hierboven geeft mij de volgende vraag, open pli maakt deze website, met verschillende keuzes en afdelingen(verkeerd woord maar weet niet welke) zoals dit forum, het download gedeelte, enz. Zelfs ook in verschillende talen dus neem ik aan een internationale website. En ik lees in jou comment dat jullie niet zelf bepalen wie of welke advertenties er te zien zijn. Het zal aan mijn onkunde liggen maar dit is nieuw voor mij.

Want ik lees hier graag en veel topics en lees zeer regelmatig dat jullie heel actief beleid hebben wat betreft illigale manieren van tv kijken. Dat zal misschien ook een beetje te maken hebben dat er waarschijnlijk sancties kunnen komen wanneer er wel over verteld wordt maar dat er dan wel advertenties verschijnen die aanbieden wat jullie consequent afkeuren kan ik er met mijn verstand niet bij. Kunnen dit soort advertenties dan geen problemen opleveren?

Re: IpTV plaatsen #18 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 2 November 2020 - 06:40

Nee, de advertenties worden door ome Google geregeld, uiteraard hangt daar een algoritme achter welke bepaald welke advertenties getoond worden, wij hebben daar 0,0 invloed op.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: IpTV plaatsen #19 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 2 November 2020 - 08:07

Okee. Is duidelijk. Maar toch moet ik heel zachtjes lachen om het feit dat iets wat hier zo overduidelijk wordt afgekeurd en zodra er maar iets wat er op lijkt dat topic direct op slot gaat terwijl op dezelfde pagina wordt geadverteerd hiermee.

Re: IpTV plaatsen #20 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 2 November 2020 - 14:33

Onderdeel van het algoritme zal wel zijn dat er gekeken wordt naar woorden op de pagina. Het is tenslotte bedoelt om je te verleiden er op te klikken.

 

We hebben wel mogelijkheden om te blokkeren, maar daarvoor hebben we URL's nodig. Ik heb de ad block voor deze pagina even uit gezet, dan kan ik zelf zien welke sites er naar voren komen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users