Posted 9 November 2020 - 20:16
Re: box traag na reboot bij gebruik hans' zenderlijst #2
Posted 9 November 2020 - 21:43
Die PES errors zijn vrij normaal, daar zou ik het niet in zoeken.
Niet gewoon een kwestie van te weinig ruimte in flash? Die Hans lijsten zijn, met alle die streaming handel, flink aan de maat, en de solo2 is al een oude box...
Ook geen picons geinstalleerd op de harddisk geinstalleerd toevallig, die het zappen kunnen vertragen?
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: box traag na reboot bij gebruik hans' zenderlijst #3
Posted 9 November 2020 - 22:50
Niet gewoon een kwestie van te weinig ruimte in flash? Die Hans lijsten zijn, met alle die streaming handel, flink aan de maat, en de solo2 is al een oude box...
Ook geen picons geinstalleerd op de harddisk geinstalleerd toevallig, die het zappen kunnen vertragen?
geen picons geinstalleerd. Of het flash vol is weet ik eigenlijk niet. Kan ik dat ergens zien?
Re: box traag na reboot bij gebruik hans' zenderlijst #4
Posted 9 November 2020 - 23:18
Menu - Information - About - Gele knop (Troubleshooting).
Dan pijltje links (of rechts) tot je het "Troubleshoot - df" scherm ziet. Zoek in de kolom "Mounted on" naar de regel met "/". Daarvoor staat hoeveel er in gebruik is, en nog vrij is.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Re: box traag na reboot bij gebruik hans' zenderlijst #5
Posted 10 November 2020 - 12:24
Menu - Information - About - Gele knop (Troubleshooting).
Dan pijltje links (of rechts) tot je het "Troubleshoot - df" scherm ziet. Zoek in de kolom "Mounted on" naar de regel met "/". Daarvoor staat hoeveel er in gebruik is, en nog vrij is.
rootfs heeft 54% vrij, dus dat is het niet.
Re: box traag na reboot bij gebruik hans' zenderlijst #6
Posted 10 November 2020 - 13:20
wat wel opmerkelijk is, is dat op het moment dat de traageid stop, ook de PES errors stoppen.
duurt een paar minuten na opstarten en daarna is de box weer gewoon snel.
Re: box traag na reboot bij gebruik hans' zenderlijst #7
Posted 10 November 2020 - 13:46
Wellicht staat hij EPG binnen te halen?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users