@Dimmie, met een zo'n loze melding zonder benoeming van het probleem specifiek hebben we totaal niets
In dit draadje bij post #500 wordt gemeld;
Ik had in OpenPli 7.3 en ook in OpenPli 8.0 heel vaak last van hangups, freezes en kon daardoor niets anders doen dan de box te resetten met de aan/uit schakelaar.
@Dimmie heeft dus geen problemen met OpenPli 7.3 en wel (welke ?? ) met OpenPli8.0. De nieuwe member @ Nobody2050 maakt juist melding van klachten bij gebruik van OpenPli 7.3 en 8.0
Ikzelf heb met o.a. Vu+Duo2, Vu+Uno4K, Vu+Duo4K, GigaBlue UE 4K en mijn buurman met een Vu+Ultimo4K totaal geen last van hangups en freezes waarbij de ontvangers in de loop van de tijd telkens zijn voorzien van OpenPli firmware releases (heden 8.0). Nimmer last van Hangups en Freezes, zelfs niet bij FTA kanalen bij zowel Ziggo als mede satelliet.
Conclusie, ik kan mij totaal niet vinden in de uitspraken en klachten (soms met tegenstellingen) welke sommige members hier uitspreken. Richting @Dimmie kan ik wel zeggen, zoek het geconstateerde "probleem" in de extra toegevoegde periferie of zoek het richting de antenne toevoer kabel/connector, zeker bij Ziggo !!!
Edited by HPPli, 20 March 2021 - 03:57.