Jump to content


Photo

[EN] Test feedback


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,440 posts

+43
Good

Posted 5 January 2021 - 19:08

New item "[EN] Test feedback" binnen het forum? Alleen mag ik de bijlages van @zeros niet bekijken. Of is dat de bedoeling?

 

 

Attached Files

  • Attached File  01.JPG   36.75KB   1 downloads
  • Attached File  02.JPG   17.88KB   1 downloads

Edited by catastrofus, 5 January 2021 - 19:09.

2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: [EN] Test feedback #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 5 January 2021 - 19:12

Ben jij aangemeld als tester? Ik verwacht dat daar het ‘probleem‘ zit. 
Ik had meer verwacht dat juist dit topic puur voor de aangemelde testers zou zijn.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: [EN] Test feedback #3 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,440 posts

+43
Good

Posted 5 January 2021 - 19:24

Nee, ik ben geen (aangemelde) tester maar het topic is wel zichtbaar voor me.

Attached Files

  • Attached File  03.JPG   163.01KB   1 downloads

Edited by catastrofus, 5 January 2021 - 19:26.

2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: [EN] Test feedback #4 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 5 January 2021 - 19:28

M.i. had dat niet ‘gemogen’. Niet dat er iets te verbergen valt ;) maar het heeft voor de gewone gebruikers (no offence) ook geen toegevoegde waarde aangezien de meeste van hen geen Develop gebruiken. Ik heb het intern al aangekaart.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: [EN] Test feedback #5 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,440 posts

+43
Good

Posted 5 January 2021 - 19:32

Dat weet ik en daarom verbaast het me dus dat het nu opeens wel zichtbaar is. Ik weet dat dit topic bestaat vanwege bekeken posts uit het verleden.

Ik gebruik m'n stb's om tv te kijken... :)


2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: [EN] Test feedback #6 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 5 January 2021 - 19:36

Ach, misschien zijn / waren er argumenten die ervoor pleitten om deze sectie wel zichtbaar te maken.
Maar om dan de attachment verborgen te houden of in ieder geval te beperken, dat zou dan wel ‘apart’ zijn. Maar dat hoor ik dan nog wel.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: [EN] Test feedback #7 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 5 January 2021 - 19:58

Bij mijn weten staat het zo ingesteld dat het wel leesbaar is maar dat er geen reacties geplaatst kunnen worden door gebruikers die niet in de 'testing group' zitten.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: [EN] Test feedback #8 cobus

  • Senior Member
  • 4,747 posts

+69
Good

Posted 5 January 2021 - 20:04

Klopt helemaal.


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: [EN] Test feedback #9 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,440 posts

+43
Good

Posted 5 January 2021 - 20:17

Als je vindt dat de bijlages (van een post) leesbaar zouden moeten zijn, in dit topic, dan is dat dus niet het geval. De post is leesbaar maar de bijlages niet.

Dan kun je dit topic net zo goed verstoppen achter een account want "men" (iig ik) heeft/heb er toch niets aan.

 

 

Bij mijn weten staat het zo ingesteld dat het wel leesbaar is maar dat er geen reacties geplaatst kunnen worden door gebruikers die niet in de 'testing group' zitten.


Edited by catastrofus, 5 January 2021 - 20:17.

2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: [EN] Test feedback #10 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 5 January 2021 - 20:31

We zijn de boel nog aan het inregelen en er stond gisteren nog geen enkel bericht in vandaar dat we niet in de gaten hadden dat bijlages niet zichtbaar zijn.

Het is juist de bedoeling dat de geïnteresseerden mee kunnen lezen, ook al zitten ze niet in de testgroep, er wordt zo even naar gekeken.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: [EN] Test feedback #11 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 5 January 2021 - 23:24

En is nu aangepast.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users