Dat is helemaal correct.Klopt het dat de laatste update van juni is ?
Henksat Settings Downloadpagina online
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #221
Posted 29 August 2011 - 21:48
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.
Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen.
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.
Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".
Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #222
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #223
Posted 1 September 2011 - 21:14
een nieuwe zou wel mooi zijn met rtl 8 HD :-)
Alvast dank voor deze mooie zenderlijst
Klopt, heb je helemaal gelijk in.
Maar voor de lijsten die ik maak waarin Turksat en Eutelsat verwerkt zijn krijg ik info aangeleverd via een Turkse forummember, helaas laat deze even niks van zich horen.
Ik zal er nog eens achter aan gaan.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #224
Posted 2 September 2011 - 11:57
Daar wordt het programma DreamBoxEdit voor genoemd. Als ik nu de zenderlijst van mijn VU+ gebruik en wil overzetten naar mijn DM500s krijg ik steeds foutmeldingen omdat die alleen maar Enigma 2 wil gebruiken.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Vind nergens een optie om het te veranderen naar een Enigma 1.
Alvast bedankt
Vu+Duo en DM800HD
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #225
Posted 2 September 2011 - 17:00
Bij sommige zenders is er geen geluid meer en enkele zenders zijn verwijderd (film1, Action, etc) Bij de VU+ werken ze wel gewoon
iemand daar een verklaring voor?? en wat kan ik er aan doen?
Ik hoor het graag
Vu+Duo en DM800HD
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #226
Posted 18 September 2011 - 11:00
Ik wil niet ongeduldig zijn... maar eh... al een reactie gehad? De member waar je het over hebt is waarschijnlijk nog op vakantie...Maar voor de lijsten die ik maak waarin Turksat en Eutelsat verwerkt zijn krijg ik info aangeleverd via een Turkse forummember, helaas laat deze even niks van zich horen.
Ik zal er nog eens achter aan gaan.
Is het anders een optie om een nieuwe release uit te brengen zonder de bijgewerkte turkse zenders?
Henksat lijsten zijn de beste lijsten tegenwoordig. Jammer dat ze zo sporadisch bijgewerkt worden. (ik begrijp wel dat het veel tijd kost; daarvoor natuurlijk wel mijn dank!)
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #227
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #228
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #229
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #230
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #231
Posted 20 September 2011 - 07:57
Geweldig dat je de tijd er in steekt om dit te doen...
Helaas past canaldigitaal regelmatig hun zenders aan... 'k moet helaas nog wel af en toe handmatig een sateliet scannen om nieuwe zenders/frequenties binnen te krijgen...
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #232
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #233
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #234
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #235
Posted 29 September 2011 - 09:28
[edit]
hey, 2 links:
http://openpli.org/d...nksat-settings/
en
http://openpli.org/w...HenksatSettings
Die laatste is niet bijgewerkt... die 1e wel...
[/edit]
Edited by ahendriks, 29 September 2011 - 09:31.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #236
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #237
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #238
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #239
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #240
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users