Henksat Settings Downloadpagina online
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #21
Posted 31 July 2009 - 08:07
Nadat ik er zuiniger typen op had gezet, ging het wel goed.
Je zou dan eens kunnen kijken of je met 1 kop wel alle zenders vindt, en vervolgens met 2 enz.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #22
Posted 14 August 2009 - 21:07
Onzin, weet ik nu!Na wat experimenter denk ik dat op de switch de volgorde is: (1) 28.2E (2) 23.5E (3) 19.2E (4) 13.0E. Met een "automatische Multisat scan" worden lang niet alle services gevonden en ik hoopte dat de Henksat Settings uitkomst zouden kunnen bieden. Maar ik begrijp nu dat de volgorde belangrijk is en dat ik daarom geen beeld krijg op de services uit de lijst.
Klopt helemaal!De volgorde van de LNB's op de switch moet kloppen met de volgorde waarin de LNB's op de box zijn gedefinieerd. Een settingslijst maakt geen deel uit van deze vergelijking...
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #23
Posted 9 October 2009 - 13:04
Ik gebruik al erg lang de Henksat setting, helemaal top. Maar nu ben ik al een tijdje bezig waarom ik de eurosport2 hd niet kan ontvangen die momenteel op de 13.0 hotbird9 word uitgezonden.
Nu kwam ik erachter dat bij het installeren van de henksatsettings de satellites.xml file word overschreven door een versie van 13-1-2009 waar nog geen hotbird9 in staat vermeld.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #24
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #25
Posted 6 February 2010 - 15:02
Tot mijn verbazing loopt de rotor nu de verkeerde kant op.
Dus als ik een engelse zender kies gaat de rotor niet naar 28,2 oost maar draaid de zelfde aantal graden naar het westen.
Dit was voorheen nooit het geval.
Wie weet hiervoor de oplossing?
Om alle satelieten weer met de hand op te zoeken is geen leuk werk.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #26
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #27
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #28
Posted 6 February 2010 - 20:54
Kijk eens in Google maps of Earht of tomtom oid waar je precies woont
ET10000 C C C C/T 2TB HDD ET7000 + ET6000 dvb-S OpenPli Triax 88 multifeed quad LNBs VU Uno4K SE C+2TB HDD Mutant HD60
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #29
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #30
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #31
Posted 22 February 2010 - 00:27
Het is mij wel opgevallen dat de laatste update al weer uit 5-12-09 is.
Ondertussen zijn er al heel wat wijzigingen geweest, en nu is het toch wel spannend om de zien dat er komende maanden heel wat NL HD zenders bij komen. (nu bv Ned3 HD , Ned1 HD hadden we al).
Nu vind ik Henksat settings de meest wenselijke, alleen vind ik het jammer dat ze niet meer zo up to date zijn.
Is er een mogelijkheid dat dmv software (op OpenPLi danwel computer) nieuwe zenders automatisch toegevoegd worden in een bouket met bv de naam New.
Ik kan me ook wel voorstellen dat Henksat niet bij elke nieuwe zender een nieuwe settings profiel maakt. Het zou geweldig zijn als dit geautomatiseerd kon worden, zodat OpenPLi niet alleen software update, maar ook (dagelijks?) de meest recente nieuwe kanaalwijzigingen doorvoert.(automatisch zenders weg die niet mer bestaan, of zenders wijzigen van naam, of nieuwe toevoegd).
Of vraag ik iets onmogelijks?
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #32
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #33
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #34
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #35
Posted 22 February 2010 - 11:58
Tof dat er gekeken wordt naar mogelijkheid tot uptodate settings list done by automation (kingofsat oid als bron?).
dat is nu volgens mij Boomerang...Althans die twee hebben dezelfde gegevens, echter wordt er nu Boomerang uitgezonden.NGC wild vergeten?
NGC Wild zit op Skylink transponder 11797 - 27500 - H - 3/4
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #36
Posted 25 February 2010 - 11:54
Edit: Al gevonden, op S4A. Begrijp dat er iets gevoelig ligt in dit onderwerp...
Henk, in ieder geval heel erg bedankt voor jouw werk!
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #37
Posted 25 February 2010 - 22:24
Per 1 Maart 2010 wordt Film1HD, Film1 Action, Sport1HD geactiveerd.....(mits je juiste abbo hebt)
Sport1HD zit niet in nieuwe Entertainment HD (voorheen Entertainment + HDTV). Maar in Sport1 pakket.
Film1HD & Film1 Action zit niet in nieuwe Entertainment HD (voorheen Entertainment + HDTV). Maar in Film1 pakket.
Meer info hier.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #38
Posted 26 February 2010 - 20:08
nederlandse ondertiteling (DVB) zit? Hulde!
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #39
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #40
Posted 26 February 2010 - 23:08
ja hoor, is al een kleine week
"al" een week ;-)
Waarom vertelt niemand me dat? ;-)
Nu heb ik er tenminste wat aan! Is dit echt permant, is er iemand die er
meer info over heeft? TTX subs zou natuurlijk nog mooier zijn!
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users