Henksat Settings Downloadpagina online
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #401
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #402
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #403
Posted 10 October 2012 - 08:50
Heb gisteren na het geklooi met de zenderlijsten wel voor het slapen gaan nog de Astra 1 2 3 lijst geinstalleerd. Misschien dat er voor die installatie iets in de VU Duo stond waar de Astra 1 2 3 + HB lijst op reageerde, anders zou ik het ook niet weten.
Zo nu ga ik eerst even testen met de goede lijst.
Bedankt voor de support van de medeforrummers.
MVG
John
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #404
Posted 10 October 2012 - 15:42
Hmm, vreemd, kan het zo niet verklaren, ik gebruik zelf nog DB edit 5.0.0.3, zie bijlage, test hier eens mee aub.
dreamboxEDIT_without_setup_5.0.2.0.zip 3.3MB 28 downloads De nieuwste versie hiervan enkele verbeteringen in het uploden.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #405
Posted 10 October 2012 - 16:25
Mvrgr Sigma
DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD
Harddisk Samsung 2TB_Image:OpenPLi 3.0_Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D
Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR_iomega StorCenter ix2-200 4TB
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #406
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #407
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #408
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #409
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #410
Posted 13 October 2012 - 17:54
Helaas kan ik deze BBC zenders nog steeds niet ontvangen. Ik heb al een re-scan gedaan op de frequentie van BBC HD en voorzover ik kan zien staan de goede waarden in de zenderinfo (bijv BBC HD: Freq 10847 V, SR 23000, FEC 2/3, Mod 8PSK). Toch blijft ik "Tune Failed" houden.
Wat doe ik fout of kan ik nog proberen?
Alvast bedankt,
Erik
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #411
Posted 17 October 2012 - 07:50
Vanmiddag heb ik een software update op mijn DM8000 gedaan en de nieuwe Henksat zenderlijst in gebruik genomen. De nieuwe zenderlijst vooral om de BBC zenders BBC HD, BBC One HD, BBC 3 en BBC 4 weer te kunnen ontvangen.
Helaas kan ik deze BBC zenders nog steeds niet ontvangen. Ik heb al een re-scan gedaan op de frequentie van BBC HD en voorzover ik kan zien staan de goede waarden in de zenderinfo (bijv BBC HD: Freq 10847 V, SR 23000, FEC 2/3, Mod 8PSK). Toch blijft ik "Tune Failed" houden.
Alvast bedankt,
Erik
Doen je andere zenders wel op 28.2? Het kan zijn en dat was bij mij ook zo dat in de tunerinstellingen 28.2 op automatisch staat.deze dan handmatig op Eutelsat 28A.Astra.1N2A/2B zetten
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #412
Posted 19 October 2012 - 21:15
Vanmiddag heb ik een software update op mijn DM8000 gedaan en de nieuwe Henksat zenderlijst in gebruik genomen. De nieuwe zenderlijst vooral om de BBC zenders BBC HD, BBC One HD, BBC 3 en BBC 4 weer te kunnen ontvangen.
Alvast bedankt,
Erik
Doen je andere zenders wel op 28.2? Het kan zijn en dat was bij mij ook zo dat in de tunerinstellingen 28.2 op automatisch staat.deze dan handmatig op Eutelsat 28A.Astra.1N2A/2B zetten
Voor zover ik weet heb ik alleen met de genoemde BBC zenders een probleem. Met het laatste advies ben ik eens direct 28.2 gaan kijken en daar kan ik wel de BBC zenders ontvangen. Ik heb de afgelopen week geen wijzigingen toegepast dus 't is me niet geheel duidelijk waarom ik de zenders nu wel kan vinden.
In ieder geval bedankt voor de tip die me weer wat anders heeft laten proberen.
Erik
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #413
Posted 19 October 2012 - 23:10
Dit is nadat Henk zijn laatste wijzigingen op 3-10-2012 heeft uitgevoerd.
http://openpli.org/f...er-2012-is-uit/
Vu+Solo2 PLi 4.0 1 TB HD Triax 88 28, 23.5, 19.2, 13
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #414
Posted 29 October 2012 - 11:47
Snap er ook niks meer van, heb nu dezelfde astra 1 2 3 + HB lijst geopend in dreamboxedit en verzonden naar de VU Duo en nu gaat het ineens wel goed???
Heb gisteren na het geklooi met de zenderlijsten wel voor het slapen gaan nog de Astra 1 2 3 lijst geinstalleerd. Misschien dat er voor die installatie iets in de VU Duo stond waar de Astra 1 2 3 + HB lijst op reageerde, anders zou ik het ook niet weten.
Zo nu ga ik eerst even testen met de goede lijst.
Bedankt voor de support van de medeforrummers.
MVG
John
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #415
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #416
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #417
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #418
Posted 31 October 2012 - 18:18
Ik maak al geruime tijd met plezier gebruik van uw lijst. Bedankt daarvoor.
2 mogelijke verbeteringen:
Kun je Dance Trippin (FTA op 23,5) in de muziek bouquet plaatsen?
Is er een reden dat RTL 8 en RTL 8 HD bij elkaar staan in de HD lijst? (De niet HD versie staat er volgens mij overbodig)
Gr.,
Eric
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #419
Posted 31 October 2012 - 22:44
Is er een reden dat RTL 8 en RTL 8 HD bij elkaar staan in de HD lijst? (De niet HD versie staat er volgens mij overbodig)
Ja, daar is een reden voor. RTL8 HD stopt om 24:00 uur om bandbreedte vrij te maken voor Penthouse HD op 23.5.
Je andere opmerking wil ik zeker meenemen in een volgende update.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #420
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users