henk ga zo voort
Henksat Settings Downloadpagina online
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #641
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #642
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #643
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #644
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #645
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #646
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #647
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #648
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #649
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #650
Posted 7 November 2013 - 00:08
Ik heb de nieuwe zenderlijst van henk sat erop gezet een paar dagen geleden maar nederland 1 deed het niet alles geprobeerd hand matige scan opnieuw opgestart maar geen ned 1 heb nu opnieuw de lijst erop gezetmaar nu geen ned 1 en geen ned 2 wat doe ik verkeerd kan iemand mij helpen dan graag ook de sd zenders blijven zwart
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #651
Posted 7 November 2013 - 10:49
Zohee zeg, heeft jouw toetsenbord geen leestekens?
Ik denk dat de zenders wel ontvangen worden, maar niet gedecodeerd. Dat zou kunnen omdat de beveiliging van de kaart in werking is getreden. De oplossing daarvoor is de kaart minstens een uur lang maar 1 zender te laten decoderen. Ontvanger dus AAN en alleen op die zender, geen PiP, geen opnames, geen streaming.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #652
Posted 7 November 2013 - 13:58
Zohee zeg, heeft jouw toetsenbord geen leestekens?
Ik denk dat de zenders wel ontvangen worden, maar niet gedecodeerd. Dat zou kunnen omdat de beveiliging van de kaart in werking is getreden. De oplossing daarvoor is de kaart minstens een uur lang maar 1 zender te laten decoderen. Ontvanger dus AAN en alleen op die zender, geen PiP, geen opnames, geen streaming.
Hallo , ja natuurlijk maar was een beetje in de stress het wil maat niet lukken, maar ga het nu op opzetten In ieder geval bedankt
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #653
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #654
Posted 9 November 2013 - 23:06
Voor o.a. de transponder waar Ned2 HD op zit moest ik met DreamBoxEdit system op DVB-S2 met 8PSK modulatie wijzigen. Toen deden een aantal kanalen zoals HollandDoc24 het niet meer.
Dankzij dit Forum een manual scan op ASTRA 23,5 gedaan en zapt nu weer als een zonnetje :-)
Bedankt!
Mochten er problemen komen dat met de nieuwe lijst zenders het niet doen:
Doe een handmatige (manual) scan op de gehele satelliet waarvan de zenders het niet doen. (zal in de meeste gevallen Astra-3 zijn)
Hierna zappen en alles gaat het weer doen.
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #655
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #656
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #657
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #658
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #659
Re: Henksat Settings Downloadpagina online #660
Posted 11 January 2014 - 15:59
Als ik de Henksat-settings gebruik, dan staat standaard de ondertiteling voor doven aan op BBC. Ik krijg deze niet uitgezet met het audiomenu, en alle opties met betrekking tot ondertitels in de settings staan op geen. Nu overgestapt op de settings van Hans waarin ze standaard uit staan. Is er een reden waarom in Henksat-settings de ondertitels standaard aan staan?
VU+Duo & Multytenne
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users