Jump to content


Photo

Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie?


  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 12 January 2021 - 18:10

Nou dit weer. Bij een aantal timers die er al in staan, is die opname locatie optie overigens wel zichtbaar.

Attached Files

  • Attached File  pli.jpg   81.39KB   6 downloads

Edited by rocco99, 12 January 2021 - 18:10.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 12 January 2021 - 18:26

Je user modus in expert instellingen staat niet goed.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #3 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 12 January 2021 - 18:51

Waar staat User modus? Hij staat al op expert overigens.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #4 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,637 posts

+459
Excellent

Posted 12 January 2021 - 19:05

Dan hoef je die niet te zoeken en moet je misschien ietsie verder kijken dan je nu doet.....

Attached Files


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #5 _HarmeN

  • Senior Member
  • 765 posts

+4
Neutral

Posted 12 January 2021 - 19:25

Tussen kanaal en schakel timer conflict detectie in zou nog locatie moeten staan. Ik heb deze optie wel maar de ts niet blijkbaar

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC + 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

 


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #6 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 12 January 2021 - 19:59

Dan hoef je die niet te zoeken en moet je misschien ietsie verder kijken dan je nu doet.....

 

Zoals ik al eerder aangaf hij staat al op Expert, toch ontbreekt de optie een opname locatie in te stellen.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #7 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 12 January 2021 - 20:13

Heb je wel een hardeschijf zichtbaar gemount. Bij mij wilde hij de hdd niet mounten, waarschijnlijk omdat het een samsung is. Dat laatste staat echter niet vast.
Dat bestaande timer wel een opname locatie hebben zegt in zoverre niets, als de opname gemaakt moet worden meldt ie alsnog dat er geen opnamelocatie is.
Het beste even timeshift of proefopname maken om te testen.
Mijn verhaal vind je onder "pli 8.0 ziet hardeschijf niet meer".

Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #8 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,637 posts

+459
Excellent

Posted 12 January 2021 - 21:43

 

Dan hoef je die niet te zoeken en moet je misschien ietsie verder kijken dan je nu doet.....

 

Zoals ik al eerder aangaf hij staat al op Expert, toch ontbreekt de optie een opname locatie in te stellen.

 

En toch staat die niet goed, anders was die wel zichtbaar geweest!

 

Of heb jij een wonderbox die zich aanpast aan de gebruiker.....


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #9 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 13 January 2021 - 05:27

Je kunt het gebruikersniveau wel op 'Expert' zetten, maar als de gebruiker dat zelf niet is.... Sorry.. kon het even niet laten :)
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #10 satelliet

  • Senior Member
  • 94 posts

+6
Neutral

Posted 14 January 2021 - 12:08

We zijn er weer.

Dat blijf ik toch maar weer opmerken omdat niemand zich verder iets van mijn opmerkingen aantrekt (en dat hoeft natuurlijk ook niet), maar ook hier zijn de opmerkingen van Mimisuki totaal overbodig en denigrerend).

 

Maar vraag als forum moderatoren dan niet om met PM te reageren bij opmerkingen, dan doe ik het ook maar in het forum....



Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #11 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 14 January 2021 - 12:56

Kennelijk zit jij dan nog niet zo lang op dit forum dan zou je misschien begrijpen dat dit soort reacties op deze persoon zo denigrerend zijn, ik heb bewondering voor het pli team dat ze überhaupt nog in gaan op zijn vaak onnozele vragen, maar dat is mijn mening. :mellow:

En dat een moderator dit in zijn handtekening zet daar kan ik heel goed inkomen, als je per pm zou moeten antwoorden op allerlei onzin vragen, ze hebben wel wat beters te doen lijkt mij. ;)  


Edited by Sagitarius, 14 January 2021 - 13:01.

73's

PE1AQZ


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #12 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,637 posts

+459
Excellent

Posted 14 January 2021 - 13:05

 

Maar vraag als forum moderatoren dan niet om met PM te reageren bij opmerkingen, dan doe ik het ook maar in het forum....

Dit is een heel vreemd geformuleerde regel, kan je die even nader toelichten want ik snap de opmerking niet.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #13 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 14 January 2021 - 13:07

Neemt Rocco op in de Wolken (Cloud) en is zijn Harde schijf gaan vliegen, :o


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #14 satelliet

  • Senior Member
  • 94 posts

+6
Neutral

Posted 14 January 2021 - 15:00

Kortgeleden heb ik ook wat over gezegd, het maken van niet inhoudelijke opmerkingen over Rocco (toen door Mimisiku, Tech en Frenske en nu weer Sagitarius).

 

Toen werd mij op het hard gedrukt dat ik een pm naar de moderatoren zou moeten sturen als ik opmerkingen erover had. Dat had te maken met het afkraken van Rocco en over het hebben van een mening over de inhoud van prul televisiezenders zoals SBS t.o.v. BBC. Mijn posts zijn toen wel verwijderd zonder dat ik een melding kreeg, maar goed.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de opmerkingen over prutzenders en omroepen inderdaad minder zag. Dus heb ik nooit meer de pm hoeven sturen. Nu gaat het weer los bij allerlei mensen die geen inhoudelijke toevoeging doen. Ik heb toen de toevoeging gedaan dat jullie het ook niet zouden accepteren als de 'hersenen" van Wanwizard er steeds bij zouden worden betrokken, dat zou je ook niet accepteren......

 

Jullie kunnen toch wel begrijpen dat iemand die in een tehuis o.i.d. zit dit soort vragen stelt zonder over de consequenties na te denken. Soms vreemd maar soms ook inhoudelijk (zoals dit onderwerp, want Wanwizard kon gewoon inhoudelijk antwoord geven.)

 

Een beetje leven en laten leven. Of Rocco van het forum gooien, maar dat durven jullie kennelijk niet.

 

@Sagitarius: wat doe het er toe lang ik lid ben? Ik gebruik Pli tot grote tevredenheid al 10 jaar en ben ook al zo lang lid van het forum. Jij schreeuwt kennelijk graag tegen andere gebruikers, ik ben daar niet van onder de indruk.



Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #15 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 14 January 2021 - 16:47

 

 

@Sagitarius: wat doe het er toe lang ik lid ben? Ik gebruik Pli tot grote tevredenheid al 10 jaar en ben ook al zo lang lid van het forum. Jij schreeuwt kennelijk graag tegen andere gebruikers, ik ben daar niet van onder de indruk.

@satelliet,in zoverre doet dat er wel toe, dat je dan kon weten hoe deze figuur de meest onnozele lachwekkende vragen stelt en niet eens eerst iets zelf uitzoekt, en dat een moderator dan in zijn handtekening zet dat hij PM niet beantwoord dat kan ik me goed voorstellen. ;)

Afgezien daarvan er zijn nog meer moderatoren waar je wel een vraag per PM aan zou kunnen stellen toch?. En je zou topic starter zelf ook eens van dienst kunnen zijn door inhoudelijk te reageren op zijn vragen ipv te mekkeren tegen ons. Ik denk dat je er dan zelf ook gauw tabak van zal hebben, en dat je niet onder de indruk bent van de commentaren, dat is dan wederzijds over jouw commentaar op mij. :rolleyes:  


Edited by Sagitarius, 14 January 2021 - 16:48.

73's

PE1AQZ


Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #16 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 14 January 2021 - 17:33

Mag er een schepje bij vovenop doen? Ik heb Rocco een vraag gesteld, in mijn optiek ten zeerste gerelateerd aan het topic. Daatna is er alleen een hoop gezeik en lijkt het topic te zijn ingesneewd. Laten we nu allemaal verstandig zijn, en gewoon antwoorden op Rocco's vragrn en opmerkingen of gewoon niet reageren als het niet inhoudelijk is.
Dat Rocco een probleem heeft, niet alleen met z'n ontvanger, mag een ieder nu wel duidelijk zijn.

Re: Wat is dit nu weer? Waar je de optie opname locatie? #17 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,395 posts

+394
Excellent

Posted 14 January 2021 - 17:34

Ik doe alle geïnteresseerde betrokkenen hierbij het verzoek om de niet technisch gerelateerde opmerkingen die hier mogelijk nog volgen per PM te voeren richting satelliet. Dan kan satelliet een PM aanmaken sessie aanmaken naar allen waarvan hij vindt dat hij deze moet toespreken. Daar horen Tech en ondergetekende kennelijk ook bij getuige jouw laatste relaas. Of ik mij daar nog in ga mengen is de vraag.

 

Ik zal dit topic dadelijk tijdelijk sluiten en in een later stadium de eerder geplaatste ‘komisch’ bedoelde opmerkingen en de reacties daarop verwijderen. Sagitarius heeft helder geformuleerd waarom er vaak lacherig gedaan wordt jegens opmerkingen van Rocco99. Eén opmerking is an sich geen probleem maar hier wordt het een uitgebreide discussie gevoerd en dat is wat mij betreft niet de bedoeling. Wij hebben een technisch forum en ook de lounge biedt m.i. niet de mogelijkheid om een maatschappelijke discussie te voeren. 


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users