Je meld geen bug, je meld een geobserveerd gedrag.
En dan verwacht je van ons dat we onze kristallen bol boven water halen, alles uit ons handen laten vallen, en per direct jou probleem oplossen. En zo werkt het niet.
Als je ons niks aanlevert waarmee we kunnen constateren wat er ten grondslag ligt aan het geobserveerde gedrag (bug of niet), dan hebben we veel meer informatie nodig, en moeten we het kunnen reproduceren. En als beide niet lukt, dan kun je nog maanden hoog van de toren blazen, maar dan gebeurd er echt werkelijk helemaal niks.
Dat heeft niks te maken met weerstand, maar met het feit dat we helemaal NIKS kunnen met jou opmerkingen. Dat is net als je garage bellen met de mededeling "mijn auto doet het niet", en dan van de garage verwachten dat hij magisch ineens weer start zonder dat je de auto langs brengt zodat een monteur op zoek kan naar de storing.
Dus nogmaals: je hebt tegengesproken dat je geen kennis van zaken hebt, dus kom maar op met die informatie.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.