Jump to content


Photo

Radio background slideshow / dynamisch radio achtergrond veranderen


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 CescoAiel

  • Senior Member
  • 213 posts

+2
Neutral

Posted 8 May 2021 - 08:25

Hallo allemaal,

 

Is er een mogelijkheid om dynamisch de achtergrond van de radio te wijzigen dus (zonder dat de radio onderbroken wordt) zodat ik een soort background slideshow kan maken, ipv constant tegen dezelfde saaie blauwe backdrop aan te kijken?

 

Ik ben (voormalig) programmeur, dus een script maken is geen probleem, als ik maar weet waar te beginnen...

(Als ik vrije tijd had zou ik in de code duiken en het inbouwen, maar ik heb al een jaar niet ingelogged in geen enkel van mijn games omdat ik continue bezig ben...)

 

Alvast bedankt!


-- WaveFrontier T90 with LNBs on 13.0E, 19.2E, 23.5E & 28.2E, 17/12 dedicated GSO switch (Sharing the sat signal with the neigbours!)

-- Canal Digitaal DVB-S2[x]: 1x Vu+ Duo 4k (FBC Dual), 1x Xpeed LX S2 (dead-ish), 1x ET-9000 (unused and not updated for ages)

-- Ziggo DVB-C: 1x Vu+ Duo 4k (FBC)

 


Re: Radio background slideshow / dynamisch radio achtergrond veranderen #2 CescoAiel

  • Senior Member
  • 213 posts

+2
Neutral

Posted 8 May 2021 - 10:57

PS: Ik wilde nog toevoegen dat ik weet waar radio.mvi te vinden, het gaat om het dynamisch vervangen er van...


-- WaveFrontier T90 with LNBs on 13.0E, 19.2E, 23.5E & 28.2E, 17/12 dedicated GSO switch (Sharing the sat signal with the neigbours!)

-- Canal Digitaal DVB-S2[x]: 1x Vu+ Duo 4k (FBC Dual), 1x Xpeed LX S2 (dead-ish), 1x ET-9000 (unused and not updated for ages)

-- Ziggo DVB-C: 1x Vu+ Duo 4k (FBC)

 


Re: Radio background slideshow / dynamisch radio achtergrond veranderen #3 Bram55

  • Senior Member
  • 916 posts

+13
Neutral

Posted 9 May 2021 - 05:00

Dit kan met de plugin PicturecenterFS. Je hebt dan de audio van een radio kanaal en een slideshow van jouw foto's.

Heb ik hier ook zo en werkt goed.