Jump to content


Photo

timer opnames werken niet meer sinds openpli 8


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 jasperious

  • Senior Member
  • 32 posts

0
Neutral

Posted 25 July 2021 - 11:52

Hoi,

 

Sinds ik ben geupdate naar naar openpli 8 met een backup en autorestore werken mijn timers niet meer.

Ik heb een VU+ duo en volgens de timerlijst is de opname gedaan maar die is niet terug te vinden in de opnamelijst.

Ook als ik remote kijk op de interne HDD zijn er geen bestanden te vinden.

 

Ik meerdere dingen getest en een opname ingesteld na 10 minuten voor 1 minuut werkt weer wel.

Maar om 22:00 iets opnemen voor snachts werkt niet. Iets van de autotimer dat in mijn lijst is gekomen werkt ook niet.

Zelf niet als ik een ander programma kijk en de ontvanger gewoon aanstaat.

 

Hopelijk kan iemand mij in de juiste richting helpen anders dan flash maar opnieuw.

 

Mvg.

 

crashlog is van mei, crashen doet hij niet, andere lofiles kan ik zo 123 niet vinden.



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,543 posts

+1,736
Excellent

Posted 25 July 2021 - 13:20

Staat de box 's nachts uit of in standby?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #3 jasperious

  • Senior Member
  • 32 posts

0
Neutral

Posted 25 July 2021 - 15:25

Hij staat altijd standby



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #4 jasperious

  • Senior Member
  • 32 posts

0
Neutral

Posted 25 July 2021 - 15:36

Hij staat altijd standby

als ik niet kijk uiteraad ;-)



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,543 posts

+1,736
Excellent

Posted 25 July 2021 - 15:41

Dan heb ik er geen verklaring voor, "standby" is technisch hetzelfde als "aan", maar dan met de HDMI en de LNB voeding afgeschakeld.

 

Je opnames worden niet ingepland voor een locatie die niet bestaat? Open eens zo'n "uitgevoerde maar niet terug te vinden" timer, en check welke opname locatie daar in staat...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #6 jasperious

  • Senior Member
  • 32 posts

0
Neutral

Posted 25 July 2021 - 16:27

Dan heb ik er geen verklaring voor, "standby" is technisch hetzelfde als "aan", maar dan met de HDMI en de LNB voeding afgeschakeld.

 

Je opnames worden niet ingepland voor een locatie die niet bestaat? Open eens zo'n "uitgevoerde maar niet terug te vinden" timer, en check welke opname locatie daar in staat...

Opname van vannacht staat op Done met location= /hdd/movie/

 

Ik zal voor aankomende nacht npo1 vanaf de kabel en vanaf de schotel tegelijk opnemen. Wellicht dat daar nog een verschil in zit.

Timer ook op zap+record gezet en de tuner voor recording van off naar auto gezet.



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #7 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,543 posts

+1,736
Excellent

Posted 25 July 2021 - 16:39

... en de tuner voor recording van off naar auto gezet.

 

Dat lijkt me ook geen fijne instelling, off. Ik zou eens moeten kijken wat dat doet...
 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #8 jasperious

  • Senior Member
  • 32 posts

0
Neutral

Posted 25 July 2021 - 17:15

 

... en de tuner voor recording van off naar auto gezet.

 

Dat lijkt me ook geen fijne instelling, off. Ik zou eens moeten kijken wat dat doet...
 

Daar kan je de preferred tuner opgeven, bij auto kiest hij standaard diegene met de minste kanalen, (voor zover ik heb begrepen)



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #9 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,257 posts

+691
Excellent

Posted 25 July 2021 - 17:17

In auto pakt hij voor timer recordings automatisch een tuner die de minste sat posities aan kan… dat hoort goed te gaan.


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #10 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,543 posts

+1,736
Excellent

Posted 25 July 2021 - 17:54

En wat doet "Disabled" dan? Want daar vind ik in de code niks van terug?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #11 jasperious

  • Senior Member
  • 32 posts

0
Neutral

Posted 26 July 2021 - 09:42

Kabel (tuner) opnames zijn pas begonnen met opnemen nadat ik de ontvanger had aangezet.

Satelliet (tuner) opnames zijn netjes gestart en hebben alles opgenomen.



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #12 Jochem

  • New Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 20 January 2022 - 15:21

Ik ben nieuw hier

Ik heb een vu duo4k

Sinds ik 8.1 versie openpli er op gezet heb werkt mijn auto timer niet via openwebif

Ik kan niet meer de instellingen doen voor automatisch voor elke keer als mijn favoriete uitzending langs kom

ook geen backups van de timer is allemaal niet tezien die handeling

wie kan mij helpen

Alvast dank je wel



Re: timer opnames werken niet meer sinds openpli 8 #13 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,543 posts

+1,736
Excellent

Posted 20 January 2022 - 15:55

Wat bedoel je precies met "het werkt niet"?

 

Mijn Duo4K staat op zolder op te nemen, ik doe quasi alles met de web interface. Hoewel ik moet zeggen dat er best bugs zitten in de autotimer editor, zowel in de classic als in de modern interface, bv rond selectie van een custom locatie.

 

Als je specifieke bugs hebt kun je die beter melden bij de makers: https://github.com/E...penWebif/issues


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users