Tja, het heeft een tijdje geduurd, want ik weet niet hoe ik een multiboot moet aanmaken, en ik kan niet iedere dag heen en weer switchen tussen OpenPLi en VTi.
Nu heb ik dus nog eens opnieuw getest, met die debug level aan, heb een logfile van 5 Megabytes.
Testprocedure was dus :
1) cleane OpenPLi geflasht (versie van 21/11/2021)
2) CI+ doen werken met de TN module (had beeld op Play4 en VTM HD, beiden op DVB-C, dus CI+ werkt)
3) debugging aangezet zoals eerder door Luisteraar aangegeven.
3) op een niet-versleutelde zender gaan staan : één HD (één HD is niet versleuteld op de kabel hier)
4) Vanaf die niet-versleutelde zender, een opname gescheduled direct daarna (11:52-11:54) van een versleutelde zender die de module nodig heeft (VTM HD, programma "Geen uitzending"), met als instelling "don't decrypt, record ECM".
5) In het menu met de opnames, gekozen voor Offline decoding, en direct daarna de box in standby gezet.
6) Nadat de decoding klaar was, box uit standby gehaald
7) Geprobeerd 'gedecodeerde' file af te spelen.
Resultaat : LUKT NIET
8) Geprobeerd niet gedecodeerde file af te spelen.
Resultaat : LUKT WEL
9) Geprobeerd niet gedecodeerde file op PC af te spelen (om zeker te zijn dat hij dit toch niet in realtime gedecodeerd zou hebben)
Resultaat : LUKT NIET
10) Logfile naar PC gecopieerd, en bekeken.
Moeilijk om hier de fout uit te halen.
Wat ik heel veel keren terugvind is dit : [eFilePushThreadRecorder] read got interrupted by signal, stop: 0
Staat er iets in die logfiles dat persoonlijk is of geheime info of zo, van ECM's of zo?