Jump to content

Photo

LET OP: WAARSCHUWING LEVENSGEVAARLIJK: Het gebruik van Windows 10 en 11 kan ervoor zorgen dat je PC in brand vliegt!

• Please log in to reply
23 replies to this topic

Re: LET OP: WAARSCHUWING LEVENSGEVAARLIJK: Het gebruik van Windows 10 en 11 kan ervoor zorgen dat je PC in brand vliegt! #21 mimisiku

• Senior Member
  • 4,207 posts

+84

Posted 24 October 2021 - 19:49

Neuh… althans niet veel (hooguit de klaptops op kantoor). De servers veelal Unix en/of Windows server….. Wel een best fikkie toen.. 1,5 zaal afgestoofd.. Net de UPS-7 gerepareerd en dezelfde nacht afgefakkeld… En als dat Lithion accu’s waren dan begrijp ik ook waarom NOVIC/Argonite dat niet gelijk uitkreeg…. Terwijl de brandpreventie in DC’s op een zeer hoog niveau staat.. Vesda’s geregeld….

Met één been in het graf..... Helaas

Re: LET OP: WAARSCHUWING LEVENSGEVAARLIJK: Het gebruik van Windows 10 en 11 kan ervoor zorgen dat je PC in brand vliegt! #22 Tech

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 12,984 posts

+379
Excellent

Posted 24 October 2021 - 22:17

Lithium branden zijn lastig te blussen, met earosol systemen smoor je alleen maar de brand tijdelijk, dompelen schijnt voorlopig de enige methode te zijn om de boel uiteindelijk te koelen.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

Re: LET OP: WAARSCHUWING LEVENSGEVAARLIJK: Het gebruik van Windows 10 en 11 kan ervoor zorgen dat je PC in brand vliegt! #23 sfjuocekr

• Member
  • 6 posts

0
Neutral

Posted 29 October 2021 - 22:37

Oef, gelukkig gebruik ik al jaren lang Linux!

Re: LET OP: WAARSCHUWING LEVENSGEVAARLIJK: Het gebruik van Windows 10 en 11 kan ervoor zorgen dat je PC in brand vliegt! #24 pgmpli

• Senior Member
  • 191 posts

+15
Neutral

Posted 18 November 2021 - 13:01

Gelukkig, dat hebben we dus ook overleefd, mijn CPU staat op 37 °, keep on.

Vu+ Ultimo 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-C/T/T2 DUAL (TWIN) tuner

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users