Jump to content


Photo

zoeken in epg's

epg

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 jeandubois

  • Senior Member
  • 293 posts

0
Neutral

Posted 24 November 2021 - 20:37

Bestaat er een mogelijkheid om te zoeken in in de epg's. Ik heb recent openpli8.1 geïnstalleerd maar ik vermoed dat ik een extra plugin moet installeren zodat ik een naam van een programma kan intikken, waarna ik te zien krijg op welke zender(s) dat binnenkort uitgezonden wordt. Ik kon dat op mijn vorige ontvanger maar ben vergeten wat daarvoor geïnstalleerd moest worden. Kan iemand me hierbij helpen?

 

dank bij voorbaat en mvg.

jean



Re: zoeken in epg's #2 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,782 posts

+186
Excellent

Posted 24 November 2021 - 21:28

Installeer de epgsearch plugin, deze werkt prima. Als het ook om opnemen gaat is het ook een idee om de Autotimer plugin te gebruiken https://wiki.openpli..._Wiki:AutoTimer


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: zoeken in epg's #3 jeandubois

  • Senior Member
  • 293 posts

0
Neutral

Posted 25 November 2021 - 14:55

Installeer de epgsearch plugin, deze werkt prima. Als het ook om opnemen gaat is het ook een idee om de Autotimer plugin te gebruiken https://wiki.openpli..._Wiki:AutoTimer

werkt perfect! dank u

 

jean





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users