Jump to content


Photo

Formule 1 Viaplay

formule

  • Please log in to reply
90 replies to this topic

Re: Formule 1 Viaplay #81 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,638 posts

+459
Excellent

Posted 18 December 2021 - 13:34

Nou ja, er is toch echt wel een verschil tussen interlaced of progressive, en zeker als het ook nog eens beelden betreffen die qua inhoud snelle veranderingen hebben, leuk dat je om de zoveel frame's een referentie frame hebt maar simpel uitgelegd kan met interlacing de onderkant van de auto een stuk verder dan de bovenkant zijn, dat heb je met progressive niet.

Dat staat volledig los van de compressie methode.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Formule 1 Viaplay #82 luisteraar

  • Senior Member
  • 2,479 posts

+24
Neutral

Posted 18 December 2021 - 13:40

Ik denk dat het in de praktijk weinig uitmaakt.

 

Onze ogen/hersenen kunnen maximaal 25 a 30 frames/sec waarnemen.

 

m.a.w. we merken het niet



Re: Formule 1 Viaplay #83 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 18 December 2021 - 15:20

Ik zag vanmorgen een aanbieding voor een Xiaomi mi box s voor €49,99 incl. verzendkosten, die daarmee één cent onder de mijzelf opgelegde prijs zakte. Inmiddels besteld, dus ik kan binnenkort mijn eigen vraag beantwoorden.

 

Er is overigens op GitHub een onofficiële app beschikbaar voor F1TV pro voor zowel Windows als Android TV. met de naam Race Control. Als die app geporteerd kan worden naar E2 worden we allemaal blij, al heb ik dan weer €49,99 te veel uitgegeven. ;)  Die app werkt op Windows uitstekend,  voor het testen op Android TV heb ik eerst die mi box nodig. Uiteraard heb je ook voor die app wel een abonnement nodig bij F1TV pro.



Re: Formule 1 Viaplay #84 bri3

  • Senior Member
  • 224 posts

0
Neutral

Posted 18 December 2021 - 16:02

Ik kreeg deze crash na installeren en herstart van audio-pip

Attached Files


Xsarius Revo 4K UHD drievoudig (DVB-S2 - dubbel DVB-C)

Re: Formule 1 Viaplay #85 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 18 December 2021 - 18:22

Ik kan er gelukkig ook nog van genieten met mijn kaart...

 

Ik kan er gelukkig ook nog van genieten met mijn kaart...

Met je kaart OF met je lijntje.. Ik kan niet zomaar een kaart kopen


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #86 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 18 December 2021 - 18:24

Ik zag vanmorgen een aanbieding voor een Xiaomi mi box s voor €49,99 incl. verzendkosten, die daarmee één cent onder de mijzelf opgelegde prijs zakte. Inmiddels besteld, dus ik kan binnenkort mijn eigen vraag beantwoorden.

 

Er is overigens op GitHub een onofficiële app beschikbaar voor F1TV pro voor zowel Windows als Android TV. met de naam Race Control. Als die app geporteerd kan worden naar E2 worden we allemaal blij, al heb ik dan weer €49,99 te veel uitgegeven. ;)  Die app werkt op Windows uitstekend,  voor het testen op Android TV heb ik eerst die mi box nodig. Uiteraard heb je ook voor die app wel een abonnement nodig bij F1TV pro.

Thanks for the tip. Die xiaomi is prachtige installeer meteen kodi.. met Oath..

 

Maar ik vrees dat de Race Control nog niet werkt met de nieuwe Via play :-)

Of al mensen ervaring?


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #87 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 18 December 2021 - 18:28

 

Ik kan er gelukkig ook nog van genieten met mijn kaart...

 

Ik kan er gelukkig ook nog van genieten met mijn kaart...

Met je kaart OF met je lijntje.. Ik kan niet zomaar een kaart kopen

 

Ik heb/gebruik geen c-lijn. Gewoon eigen kaarten…Ik heb geen zin in disconnects of freezes van zo’n pajotten server….


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Formule 1 Viaplay #88 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,638 posts

+459
Excellent

Posted 18 December 2021 - 19:51

Waarover ik me verbaas is dat men met name op zoek is op gratis kijken en juist dat zorgt ervoor dat de abonnementsprijzen stijgen.

Als je een echte fan bent, ben je ook bereid ervoor te betalen en daar komt vaak bij dat de alternatieven continu tijd en geld vergen om in de lucht te houden.
Je moet je afvragen of dat de moeite waard is, ik hou er in elk geval van om zonder gerommel naar een stabiele uitzending te kijken.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Formule 1 Viaplay #89 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,445 posts

+43
Good

Posted 18 December 2021 - 20:50

Blijkbaar is ook je crashlog gecrashed...

 

Ik kreeg deze crash na installeren en herstart van audio-pip

 


2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: Formule 1 Viaplay #90 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 23 December 2021 - 16:02

Mi boxje is vanmiddag in de brievenbus gedropt. Aangesloten, geïnstalleerd via smartphone, compatibele apps op de smartphone worden vanzelf op de mi box geïnstalleerd.  F1 TV pro app werkt, Race control app werkt en zelfs de CanalDigitaal app werkt in één keer. Helemaal goed, nu nog de universele ab goed programmeren en dan ben ik klaar voor het nieuwe F1 seizoen. Tot die tijd is een schat aan oude races beschikbaar. :)



Re: Formule 1 Viaplay #91 Jork

  • Senior Member
  • 756 posts

+13
Neutral

Posted 25 December 2021 - 17:07

Ik kan dit bevestigen voor de Nvidea Shield werkt het ook probleemloos.
Ogenschijnlijk is de beeldkwaliteit veel beter dan die van de CanalDigitaal app.

Edited by Jork, 25 December 2021 - 17:10.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users