Jump to content


Photo

H9H2se Android


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 roesem

  • Member
  • 20 posts

0
Neutral

Posted 27 January 2022 - 12:05

ik heb android geïnstalleerd op mijn Zgemma h9h2se.

google play werkt niet zgemma is niet gecertificeerd.

hierdoor geen updates. het toetsenbord werkt niet ik kan alleen nummers intoetsen.

zijn er meerdere die hier tegen aanlopen en of een oplossing hebben

 

 



Re: H9H2se Android #2 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 27 January 2022 - 12:20

Die android image die je erop hebt gezet is van het Jungle Team dus voor support zul je daar moeten aankloppen. Heeft niets te maken met PLi support.

Voor apps gewoon sideload gebruiken.


Edited by Dimmie, 27 January 2022 - 12:20.


Re: H9H2se Android #3 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 27 January 2022 - 12:25

ik heb android geïnstalleerd op mijn Zgemma h9h2se.

google play werkt niet zgemma is niet gecertificeerd.

hierdoor geen updates. het toetsenbord werkt niet ik kan alleen nummers intoetsen.

zijn er meerdere die hier tegen aanlopen en of een oplossing hebben

Er is een nieuwere versie v9 hier op het forum gezet daar zou de playstore wel van werken, heb hem hier op de pc staan maar moet hem nog wel installeren.

Wat dat toetsenbord betreft, dat werkt hier wel, ik heb hier zo'n mini usb toetsenbord met mouse pad en die doet het goed. 

Maar via side loaden kun je er wel apps opzetten, maar het blijft behelpen qua bediening, met een touchscreen zoals op een tablet of telefoon gaat dat veel makkelijker.


73's

PE1AQZ


Re: H9H2se Android #4 alias haha

  • Senior Member
  • 361 posts

+2
Neutral

Posted 1 February 2022 - 06:47


Er is een nieuwere versie v9 hier op het forum gezet daar zou de playstore wel van werken, heb hem hier op de pc staan maar moet hem nog wel installeren.

Wat dat toetsenbord betreft, dat werkt hier wel, ik heb hier zo'n mini usb toetsenbord met mouse pad en die doet het goed. 

Maar via side loaden kun je er wel apps opzetten, maar het blijft behelpen qua bediening, met een touchscreen zoals op een tablet of telefoon gaat dat veel makkelijker.

 

Die v9 had ik vorige week getest, maar die boot op geen enkel apparaat hier, daarna moest ik de versie van de pli download 2 keer opnieuw installeren om die weer normaal te laten werken
 


Vu+ duo 4K | Vu+ duo²

Zgemma H9S SE | Zgemma H9 Combo

Wavefrontier T90


Re: H9H2se Android #5 hotatomic

  • Senior Member
  • 146 posts

+4
Neutral

Posted 1 February 2022 - 07:40

 


Er is een nieuwere versie v9 hier op het forum gezet daar zou de playstore wel van werken, heb hem hier op de pc staan maar moet hem nog wel installeren.

Wat dat toetsenbord betreft, dat werkt hier wel, ik heb hier zo'n mini usb toetsenbord met mouse pad en die doet het goed. 

Maar via side loaden kun je er wel apps opzetten, maar het blijft behelpen qua bediening, met een touchscreen zoals op een tablet of telefoon gaat dat veel makkelijker.

 

Die v9 had ik vorige week getest, maar die boot op geen enkel apparaat hier, daarna moest ik de versie van de pli download 2 keer opnieuw installeren om die weer normaal te laten werken
 

zo ook met die v9 werkte hier ook niet meteen maar het werkt wel ;)

 



Re: H9H2se Android #6 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 1 February 2022 - 08:07

Helaas is de post verwijderd met de download link, ik heb hem hier nog wel, zal vandaag eens proberen hem erop te zetten.

Ik denk dat het probleem is dat je eerst de oude versie eraf moet zien te krijgen en dan pas de nieuwe versie, deze en de oude Android versie is knap groot dus dat zal het probleem zijn.


73's

PE1AQZ



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users