Jump to content


Photo

Software probleem


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Langers

  • New Member
  • 1 posts

0
Neutral

Posted 13 February 2022 - 13:39

logfile/temp/enigma2_crash.log

Foutmelding na update software toepassingen

Re: Software probleem #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,910 posts

+1,788
Excellent

Posted 13 February 2022 - 13:40

Daar kunnen we niet zo veel mee vrees ik...

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Software probleem #3 FaicalB

  • New Member
  • 1 posts

0
Neutral

Posted 13 February 2022 - 15:42

Ik heb ook een fout melding

Re: Software probleem #4 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 13 February 2022 - 16:32

Hier rijd een groene auto door de straat. :o  als je nu eens iets duidelijker zou zijn en de crash de log in een bijlage doet dan kunnen de devs daar misschien wat mee.


73's

PE1AQZ


Re: Software probleem #5 HuberSepp

  • Member
  • 20 posts

0
Neutral

Posted 23 May 2024 - 15:24

vraagje..ik heb hier 2 stuks zero de ene runt met 7.2, der andere mit 8.3.Helaas kan ik die ene box met 7.2 niet updaten dann hangt de box bij het booten..is er ergens een software hulp voor dit probleem?

 

hartelijk dank

 

HuberSepp



Re: Software probleem #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,910 posts

+1,788
Excellent

Posted 23 May 2024 - 17:28

Als een zero een versie update doet, dan moet je hem daarna van de stroom halen, even wachten, en weer aansluiten, dan start hij weer op. Driver bug, kunnen we helaas niks aan doen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users