Jump to content


Photo

Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 laura

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 1 July 2022 - 01:26

Hallo, mijn naam is laura en ik heb een vraag, ik heb een Canaldigitaal abonnement met een smartcard maar nu ik kan ook gratis de Canaldigitaal app gebruiken en nu wil ik graag op de camping op mijn Mut@nt hd 60 box de Canaldigitaal app installeren want op de camping heb ik geen smart tv en nu moet ik steeds de smartcard meenemen en die word nog wel eens vergeten om mee terug te nemen, mijn vraag is, is het mogelijk om op de Mut@nt hd 60 box de Canaldigitaal app te installeren? Mvg. laura.



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,637 posts

+459
Excellent

Posted 1 July 2022 - 05:44

Nee, dat is niet mogelijk.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #3 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 1 July 2022 - 10:07

Enige optie is de Canal Digitaal App draaien op een smartphone of tablet. Nadeel is dat je een goede WiFi of LTE verbinding hebt én het vreet data! Met een 15 GB datapack ben je er met een goede week al doorheen…. (Afgelopen vakantie getest op vakantie. Werkte prima overigens)..


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #4 Jork

  • Senior Member
  • 756 posts

+13
Neutral

Posted 1 July 2022 - 14:35

Canal Digitaal app data gaat dan ook lang niet zo slim om met encoding data dan bv. Netflix. Dat zou veel beter kunnen. Maar ja minder te besteden.

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #5 laura

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 2 July 2022 - 00:18

Oke jammer dat het niet kan, Bedankt voor de info. Mvg. laura



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #6 laura

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 5 July 2022 - 01:33

Nu heb ik nog een vraag, hoe kan ik een username en wachtwoord van een usb stick in de Mut@nt zetten? voorheen deed mijn buurman dat voor mij maar die is verhuist. Mvg. laura



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #7 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 5 July 2022 - 05:36

Geen idee wat je hiermee bedoelt…


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #8 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,637 posts

+459
Excellent

Posted 5 July 2022 - 08:08

Ik denk dat het een ‘WiFi-stick’ betreft, als die al gedetecteerd wordt, kan je dat via het netwerk menu instellen, die vind je onder de expert instellingen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #9 laura

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 5 July 2022 - 23:02

 Om ip tv te kijken moet er eerst een username wachtwoord en een link in de Mut@nt worden gezet, ik heb een abonnement met wachtwoord en username en de link, maar ik weet niet hoe ik dat moet installeren, ik moet nu iedere maand betalen voor een abonnement waar ik niets aan heb, mijn oude buurman deed dat in een minuut met een usb stick. 



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #10 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 5 July 2022 - 23:52

Geen discussies over illegal TV kijken op dit forum a.u.b.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #11 laura

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 6 July 2022 - 00:37

Is Canaldigitaal illegaal ? ik heb een Canaldigitaal abonnement en ik mag op 3 tv's kijken dat kon ik voorheen met de Mut@nt.



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #12 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 6 July 2022 - 01:55

Canal Digitaal via IP? Is dat nieuw? Kan zijn, ben al lang uit Nederland weg...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #13 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 6 July 2022 - 05:44

Toch snap ik het niet (helemaal).. Heeft @laura een bom(vol) abo (IPTV only) of een abo met smartcard? Met smartcard is er helemaal geen gebruiketsnaam/wachtwoord nodig. De eerste variant heeft nooit gewerkt op een Enigma2 box tenzij we praten over illegale WAN sharing (en ze een WiFi stick gebruikt). Inlog gegevens nodig voor haar netwerk én inlog nodig voor het stoute gebeuren…. Dus wat gebruikt ze nu?


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #14 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,637 posts

+459
Excellent

Posted 6 July 2022 - 07:39

Denk toch niet gelijk helemaal zwart, ook canal digitaal heeft een app waarmee je tv kunt kijken, net als dat met ziggo het geval is.

de app kan je meestal in een Android of iOS device wel kwijt, ook kan je dat ding in een smart tv installeren, dan is de vraag of de app ook in een stb geplaatst kan worden toch niet zo vreemd? (Als ik tenminste uit mag gaan van de onwetendheid van de vraagsteller)

 

Als je via de app wilt kijken heb je internet nodig, dan komt een wifistick best wel van pas, blijft alleen de vraag hoe die handige buurman het deed en wat de handelingen precies zijn om resultaat te boeken…..


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #15 Guardian

  • Senior Member
  • 102 posts

+2
Neutral

Posted 6 July 2022 - 07:43

CD App op een firestick/chromecast denk ik dan



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #16 Jork

  • Senior Member
  • 756 posts

+13
Neutral

Posted 6 July 2022 - 11:10

Laura op de camping dan maar een schotelantenne aansluiten op je Mut@nt hd 60. Softcam installeren kaart erin en klaar.

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #17 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 6 July 2022 - 13:08

Denk toch niet gelijk helemaal zwart, ook canal digitaal heeft een app waarmee je tv kunt kijken, net als dat met ziggo het geval is.

de app kan je meestal in een Android of iOS device wel kwijt, ook kan je dat ding in een smart tv installeren, dan is de vraag of de app ook in een stb geplaatst kan worden toch niet zo vreemd? (Als ik tenminste uit mag gaan van de onwetendheid van de vraagsteller)

 

Als je via de app wilt kijken heb je internet nodig, dan komt een wifistick best wel van pas, blijft alleen de vraag hoe die handige buurman het deed en wat de handelingen precies zijn om resultaat te boeken…..

Is niet meteen zwart. Geef alleen aan dat dit op een H51 nooit gewerkt kan hebben omdat die Android of iOS App niet werkt….


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #18 Guardian

  • Senior Member
  • 102 posts

+2
Neutral

Posted 6 July 2022 - 13:51

De app op een Chromecast/Firestick gaat toch wel?

 

Heb al jaren een Firestick voor vakantie



Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #19 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 6 July 2022 - 14:13

Jawel, maar werkt dat ook als de Groomkast direct in de STB zit dan? Dacht het niet….


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Canaldigitaal app in de Mut@nt hd 60 zetten #20 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 6 July 2022 - 16:39

Nee.

 

Dit verhaal lezende riekt het meer naar een buurman met een ipk op een stickie...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users