Jump to content


Photo

Hulp gevraagd van hobbyist electromonteur


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Bram55

  • Senior Member
  • 916 posts

+13
Neutral

Posted 19 August 2022 - 08:16

Beste,

Ik ben op zoek naar een electromonteur die me wil en kan helpen met een probleem bij mijn JBL ES250PW sub-woofer.

Dit kan allemaal middels PM en hoeft wat mij betreft niet openbaar.

Ik woon in de regio Tilburg - Eindhoven maar voor echte hulp wil ik best 100km rijden.

 

Het probleem met deze sub is dat de versterker niet meer aanspringt en er een brandlucht uit de speaker kwam.

Ik heb hem open gemaakt, daar houdt het voor mij dan ook op, en enkele foto's gemaakt.

Ook ben ik in het bezit van de service-manual met schema's en alle benodigde info mbt componenten.

https://www.manualsl...bl-Es250pw.html

 

Wie durft dit aan want ik denk dat het een job is voor de gevorderde monteur.

 

bvd Bram

 

 

Attached Files



Re: Hulp gevraagd van hobbyist electromonteur #2 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 19 August 2022 - 08:50

Denk dat een monteur daar niets meer mee kan aanvangen.. Print is op plaatsen verbrand en er zullen Printbahnen verdwenen zijn.. Meer een kwestie van inboedelverzekering en nieuwe print bestellen....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Hulp gevraagd van hobbyist electromonteur #3 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 19 August 2022 - 09:07

Ik vraag me dan op mijn beurt af wat dit met OpenPli te maken heeft, dit soort vragen hoort meer in Circuits online thuis.


73's

PE1AQZ


Re: Hulp gevraagd van hobbyist electromonteur #4 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,400 posts

+394
Excellent

Posted 19 August 2022 - 12:06

Dit bericht is naar de lounge verplaatst. Heeft immers niets met OpenPLi van doen.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.