Jump to content


Photo

GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby?


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Funske

  • Senior Member
  • 217 posts

+3
Neutral

Posted 15 September 2022 - 18:12

Mijn GigaBlue UHD UE 4K heeft weer iets aparts.

Sinds kort gaat hij uit standby als hij met een ingeplande opname begint.

 

Ik zal vast wel ergens een of ander schakelaartje per ongeluk aangeraakt hebben, maar ik heb toch liever dat hij weer gewoon werkt. Oftewel gewoon uit blijven ook al begint er een opname.

 

Iemand een idee waar ik dit kan aanpassen? Alvast bedankt!



Re: GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby? #2 Dimitrij

  • PLi® Core member
  • 9,993 posts

+338
Excellent

Posted 16 September 2022 - 06:56

zap

zap+record

record


GigaBlue UHD Quad 4K /Lunix3-4K/Solo 4K


Re: GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby? #3 Funske

  • Senior Member
  • 217 posts

+3
Neutral

Posted 16 September 2022 - 15:59

Kun je misschien iets duidelijker zijn, Dimitrij? Hoe en waar?



Re: GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby? #4 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 16 September 2022 - 16:18

Hij bedoelt dat je bij ‘Actie’ waarschijnlijk ‘zap+record’ hebt ingesteld. I.c.m. die ellendige CEC gaat je box aan.


Met één been in het graf..... Helaas

Re: GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby? #5 Funske

  • Senior Member
  • 217 posts

+3
Neutral

Posted 16 September 2022 - 18:48

Hij bedoelt dat je bij ‘Actie’ waarschijnlijk ‘zap+record’ hebt ingesteld. I.c.m. die ellendige CEC gaat je box aan.

Mimisiku,waar zou ik dat dan hebben moeten instellen? Overigens gaat de tv niet aan, alleen maar de box.



Re: GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby? #6 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 16 September 2022 - 19:32

Bij je timerinstelling natuurlijk….


Met één been in het graf..... Helaas

Re: GigaBlue UHD UE 4K gaat uit standby? #7 Funske

  • Senior Member
  • 217 posts

+3
Neutral

Posted 17 September 2022 - 09:01

De opname stond inderdaad op 'neem op+Zap naar zender X'. Een paar keer geprobeerd om hem terug te zetten naar 'neem op' en op 'Bevestigen' geklikt, maar ik kreeg het niet aangepast.

 

Dus de autotimer opnieuw gedefinieerd, de ouwe verwijdert en staat alles weer goed.

 

@mimisiku   :thumbs-up: en @Dimitrij   :thumbs-up: bedankt voor het oplossen!!  




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users