Jump to content


Photo

UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022

nieuws

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 hro

  • Senior Member
  • 2,546 posts

+754
Excellent

Posted 25 September 2022 - 15:17

Voorwoord
Onze ict-vrijwilligers hebben contact gehad met Microsoft. We hebben kunnen aantonen geen commercieel bedrijf te zijn maar een hobbyclub waar mensen zich vrijwillig inschrijven voor een nieuw bericht. De blokkade van Microsoft-accounts (hotmail, live, outlook) zou moeten zijn opgeheven. Dat is althans door Microsoft beloofd. Gebruik anders een ander e-mailadres.
Vriendelijk verzoek: schrijf een e-mailadres dat je niet meer gebruikt uit. Dat kan bij Volg de Transponder.

 

In dit nummer onder andere:

  • Ziggo: klagen helpt als je moet betalen voor omruil naar zuinigere ontvanger;
  • Ongehoord Nederland brengt volgens velen ongehoorde items;
  • Conflict Canal+ en TF1 nog niet opgelost, reclame wordt ingezet, kijkers zijn gijzelaars, TF1 verliest eerste rechtszaak en gaat in beroep;
  • 4EVER49 Radio gestart met gepresenteerde programma's;
  • Global One en Vestel, nieuwe ontvangers op de markt;
  • SkyShowtime voor Nederland in de startblokken;
  • Oekraïne en Rusland, inzet media blijft van groot belang.

 

Reacties zijn welkom via: specials@detransponder.nl

De redactie (alfabetisch): Emiel, Hans, Peter en Rob. Met dank ook aan David. 

 

Attached Files


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #2 Ronnie1966

  • Senior Member
  • 232 posts

+8
Neutral

Posted 25 September 2022 - 16:54

Bedankt weervoorspelling het leesvoer.

 

Groet Ronnie1966


VU+ Ultimo 4K OpenPli 8.3 latest 1TB
Gigablue ULTRA UHD OpenPli 8.3
VU+ Zero 4K OpenPli 8.3
Samsung 65” Neo QLED 8K 65QN900A

Bose Soundbar 900 White
Synology 218+ Play 2x 3TB


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #3 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 25 September 2022 - 17:07

Dank weer!

Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 25 September 2022 - 17:23

En daar sluit ik mij bij aan !


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #5 hro

  • Senior Member
  • 2,546 posts

+754
Excellent

Posted 26 September 2022 - 09:49

Dank voor de bedankjes, maar het zou ook goed zijn te lezen wat jullie leuk vonden. Waar gaat je interesse uit?

Het schrijven kost energie en tijd en die richt ik liever op onderwerpen die lezers aanspreken.

 

Wat vind je leuk? Wat kan weg? Wat mis je?

 

Hans.


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #6 HFX

  • Senior Member
  • 323 posts

+8
Neutral

Posted 26 September 2022 - 10:26

@@@ Ongehoord Nederland brengt volgens velen ongehoorde items;

 

Ongehoord nieuws brengt de waarheid...  Ik ben blij dat die omroep er is !

 

Die linkse rakkers menen hun weg te krijgen maar dat gaat niet lukken !  ik heb veel lof voor deze omroep... Ga zo door.



Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #7 hro

  • Senior Member
  • 2,546 posts

+754
Excellent

Posted 26 September 2022 - 10:40

@@@ Ongehoord Nederland brengt volgens velen ongehoorde items;

 

Ongehoord nieuws brengt de waarheid...  Ik ben blij dat die omroep er is !

 

Die linkse rakkers menen hun weg te krijgen maar dat gaat niet lukken !  ik heb veel lof voor deze omroep... Ga zo door.

ieder zijn mening. Het item in U/D is neutraal geschreven, ook reactie van ON zelf.
 

Dus hierover schrijven mag van jou vaker. OK, dank voor je reactie.


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #8 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 26 September 2022 - 11:02

Neutraal nieuws is prima, maar pas op dat je niet politiek word, zeker niet voor dat stel Baudet facisten.

 

Verder ben ik niet echt je doelgroep, dus inhoudelijk heb je aan mij niet zo bijzonder veel.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #9 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 26 September 2022 - 11:12

 

@@@ Ongehoord Nederland brengt volgens velen ongehoorde items;

 

Ongehoord nieuws brengt de waarheid...  Ik ben blij dat die omroep er is !

 

Die linkse rakkers menen hun weg te krijgen maar dat gaat niet lukken !  ik heb veel lof voor deze omroep... Ga zo door.

ieder zijn mening. Het item in U/D is neutraal geschreven, ook reactie van ON zelf.
 

Dus hierover schrijven mag van jou vaker. OK, dank voor je reactie.

 

Hans, toch zou een kanttekening bij sommige artikelen wel gewenst zijn dan alles klakkeloos overnemen, ook bij het artikel over ''Ongehoord Nederland'' mis ik een reactie, terwijl jullie het wel doen bij Ziggo apparatuur die te veel stroom zou gebruiken. 

Zonder in een politieke discussie te verzanden, ben ik geen fan van Ongehoord Nederland en hun gasten maar er moet wel een plaats zijn voor deze doelgroep wat je er ook van vind.

De NPO en andere linkse BNN/Vara omroepen proberen koste wat kost ze het zwijgen op te leggen. Alsof zij het bij het altijd goede einde hebben met hun geleurde nieuws.


Edited by Sagitarius, 26 September 2022 - 11:13.

73's

PE1AQZ


Re: UP/DOWNLINK, jaargang 12, nummer 24, 25 september 2022 #10 hro

  • Senior Member
  • 2,546 posts

+754
Excellent

Posted 26 September 2022 - 11:20

Wat is goed? Wie heeft de waarheid?

 

We proberen zo neutraal mogelijk te brengen wat er speelt. En het geluid van meer kanten te belichten. Niet alleen bij omroep ON (actueel) maar ook Oekraïne/Rusland (ook actueel, gekoppeld aan media).

Als we een reactie plaatsen over de vele klachten tegen ON, het onderzoek Ombudsman en CvdM voegt dit niets toe. Een reactie zal dan ook subjectief zijn en we willen objectief blijven. Onze lezers hebben immers 'vele kleuren'.

 

Ziggo omruil van receivers: speelt actueel. Ziggo mailt ook abonnees. Wat zelf gemaakt nieuws is de proef op de som genomen. Een omruil waar geld voor werd gevraagd werd na het indienen van een officiële klacht (met link naar Ziggo Community) teruggedraaid (crediteren). Hier kunnen we over zwijgen maar schrijven in U/D kan voor velen een 'gouden' (€ 19,95) tip zijn...


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.




Also tagged with one or more of these keywords: nieuws

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users