Heb hier al eens gevraagd (zonder antwoord) heeft al iemand de source
bij vti opgevraagd en wat was antwoord.
Wat let je.
Posted 8 January 2023 - 18:23
Heb hier al eens gevraagd (zonder antwoord) heeft al iemand de source
bij vti opgevraagd en wat was antwoord.
Wat let je.
Ik heb geen interesse in VTI source en zal het ook daarom niet opvragen.
Hierdoor zal ik nooit kunnen bewijzen dat vti de opensource oneigenlijk gebruikt.
Posted 8 January 2023 - 18:28
Misschien moet je gewoon eens wat meer van een ander aannemen, daar lijk je nogal moeite mee te hebben.
Als je dat niet kunt, en je wilt niet zelf op zoek, dan kun je wellicht beter je reactie voor jezelf houden, dat voegt niet zo veel toe...
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 8 January 2023 - 19:06
het laatste wat ik over vti schrijf tenzij ik wordt aangevallen.
Natuurlijk neem ik dingen van anderen aan maar als die dingen
van horen zeggen zijn wordt ik voorzichtig.
Ik lees ook op andere sites bv atv board dat vti de source voor zich houd
Maar een bericht van vti zelf ontbreekt dat ze afgifte weigeren.
Op de vraag of iemand direct van vti bericht heeft dat die weigert ontbreekt dus.
Met deze gegevens kan ik niet bevestigen dat vti zich niet aan gpl houd ,kan zijn
dat vti toch egens gemeld heeft dat die weigert dan houd die zich niet aan gpl.
Posted 8 January 2023 - 19:20
Misschien moet je gewoon eens wat meer van een ander aannemen, daar lijk je nogal moeite mee te hebben.
dus.
Denk je nu werkelijk dat dat soort berichten al die jaren bewaard worden, en dat men het nodig vind om als ze nog bestaan ze hier te posten omdat jij weigert iets te nemen van mensen die er meer verstand van hebben dan jij?
Ik heb in ieder geval wel wat anders te doen dan 15 jaar aan archief door te spitten alleen maar om jou scepticisme te bevredigen.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Posted 8 January 2023 - 19:28
dus.
Denk je nu werkelijk dat dat soort berichten al die jaren bewaard worden, en dat men het nodig vind om als ze nog bestaan ze hier te posten omdat jij weigert iets te nemen van mensen die er meer verstand van hebben dan jij?
Ik heb in ieder geval wel wat anders te doen dan 15 jaar aan archief door te spitten alleen maar om jou scepticisme te bevredigen.
Jou antwoord is ik ga niet in archief kijken en zal wel in archief zitten of zat.
Dan is vraag beantwoord ,dat bericht is er dus of was.
klaar
Edited by luisteraar, 8 January 2023 - 19:37.
Posted 8 January 2023 - 20:04
Dat had je ook gelijk van me aan kunnen nemen, ik verkondig over het algemeen geen onzin.
Posted 8 January 2023 - 22:46
En zo begint luisteraar door de mand te vallen, ik roep het al tijden en mijn berichten worden zonder opgaaf van reden gewist als ik inhoudelijk op zijn berichten reageer, hoed u voor dit figuur, op sat4all deed ie hetzelfde, alles beter weten en eigenwijs zijn, totdat ook daar de de forumbeheerder dit door kreeg
Ik hoop dat het pli team hun ogen nu ook open gaan.
73's
PE1AQZ
Posted 9 January 2023 - 08:16
Je vraagt om bewijs maar zal die van ons nooit krijgen, wat is nou de toegevoegde waarde?
Los van dat hoeven wij niets te bewijzen, neem nou eens gewoon iets aan van een ander, het is wat Wanwizard ook al opgemerkt heeft, er wordt niet zomaar iets beweerd, er is echt wel een goede onderbouwing, jij hebt namelijk totaal geen weet van zaken die jaren geleden hebben gespeeld tussen vti en andere ontwikkelaars en dit is zeker niet de plek om over die vuile was te discussiëren.
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Posted 9 January 2023 - 09:39
Sjaak je hebt vti discussie weer niet begrepen.
Als je iemand wilt beschuldigen (afmaken) heb
je eerst bewijzen nodig geen roddelpraat.
Jij kennelijk ook niet , ik zit al wat langer op het pli forum dan jij en weet van heel vroeger nog precies wat zich daar afgespeeld heeft achter de schermen, je moet er eens mee ophouden je overal in te mengen, ik neem voetstoots aan dat Wanwizard en Tech en Frenske echt wel weten waar de waarheid ligt, en ze jou dat echt niet gaan uitleggen.
Als ze al jouw vage beweringen moeten staven dan mogen ze wel een administrator in dienst gaan nemen om dit te weerleggen.
73's
PE1AQZ
Posted 9 January 2023 - 11:33
Helemaal niet afgesloten, lees dit dan nog maar eens, https://forums.openp...dpost&p=1509907
Edited by Sagitarius, 9 January 2023 - 11:34.
73's
PE1AQZ
Posted 9 January 2023 - 12:28
Leuk nu wordt het iets voor de lounche.
Op een exacte vraag verwacht ik een exact antwoord.
Heeft vti laten weten dat de source niet prijsgeven wordt ? is een duidelijke vraag.
Daar zijn maar twee antwoorden op mogelijk ja/nee
WW heeft de moeite genomen te antwoorden met JA zit ergens in het archief.
Antwoorden van VTI houd zich niet aan gpl is geen antwoord maar een gevolg
op mijn vraag als antwoord JA is.
Posted 9 January 2023 - 19:44
Op een moment dat men zich niet aan GPL houdt, houdt dat naar mijn bescheiden mening in, dat er dus geen aanpassingen/verbeteringen/aanvullingen gedeeld worden..... dat is toch echt één van de hoofdzonden wat betreft GPL.....
Dat vti zich niet aan de GPL regels houdt was al heeeeeeeeeeel snel duidelijk.
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
0 members, 7 guests, 0 anonymous users